mboost-dp1
Super newz.dk Enhancement Suite (SNES) - Så meget bedre!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
(251) skrev:Daniel dis is an error:
Nope, this is an error.
http://peecee.dk/uploads/122011/error.png
Ronson (254) skrev: (251) skrev:Daniel dis is an error:
Nope, this is an arrow.
Fixed.
Du staver fandeme dårligt, RonRon.
Okay.
Nope, this is an arrows.
Ih, du er så fjollet.
http://1.bp.blogspot.com/-7RuhP1JXZTk/TdISVZjZAYI/...
http://1.bp.blogspot.com/-7RuhP1JXZTk/TdISVZjZAYI/...
Nope, this is an error.
Så du mener at det er en fejl at jeg snakker dansk??....well selv mål da du jo selv snakker sproget
http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/%C2%A8...
Ikke at jeg ikke kan finde ud af det...jeg er bare lige glad med om den er der eller ej...
http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/%C2%A8...
Ikke at jeg ikke kan finde ud af det...jeg er bare lige glad med om den er der eller ej...
Chewy (247) skrev:Jeg oplever (specielt med billedtråden) at siden starter med at loade, og den hopper ned til det nyeste indlæg. Derefter begynder alle billederne så at loade, og jeg ender et godt stykke oppe på siden blandt allerede læste indlæg, og skal derefter scrolle ned for at komme ned til det nyeste indlæg.
Ja, det er et problem, som ikke (uden meget besvær) kan løses med SNES, da linksene omdannes til billeder, når siden er hentet. Du kan (hvis du ikke bruger Chrome) bare bruge F6->Enter, så hopper den ned til #new.
Chewy (247) skrev:Jeg tænker at ændre på måden siden loader de forskellige trin.
Browseren hopper ned til #new, når den har hentet siden. Det vil altså kræve, at SNES omdanner linksene til billeder, medens siden hentes. Det er sikkert teknisk muligt, selvom det vil kræve lidt arbejde.
Jeg har tænkt over problemet, og jeg har også én meget nem løsning, men jeg valgte ikke at tage den i brug, da der ikke blev klaget før nu. Når alle links er omdannet til billeder kan jeg hoppe til #new, men det kan være irriterende, hvis man selv har scrollet i mellemtiden.
Nå, men nu smider jeg den ind, og så må vi se, hvad folk siger til det.
Chewy (247) skrev:Der udover så virker #tal henvisning ikke hvis der bliver henvist til at
sammenfoldet indlæg. Hvis man scroller op og folder indlægget ud, så er der ingen problemer.
Jeg tænker at #tal henvisningen automatisk folder indlægget ud eller lign...
Jeg piller ikke ved sammenfoldede indlæg. Hvis man ignorerer folk, vil man nok ikke læse deres indlæg.
pewbe (248) skrev:Lord Daniel-Dane (242) skrev:Anywhores, spamrapportering er ude nu.
Vil det være muligt at få knappen flyttet ned under Yderligere information?
Det var den også til at starte med (altså, inden jeg udgav den), men så ender ratings ud over "Rapportér spam", når "Yderligere information" udfoldes. Jeg må indrømme, at jeg stadig har tendens til at ramme (eller være ved at ramme) "Gem position", når jeg vil citere et indlæg.
LinguaIgnota (253) skrev:Såeh, er det her også din skyld, Daniel?
Fix'd.
(251) skrev:Daniel dis is an error:
:-)
Hvis du stadig får problemet, må du meget gerne fortælle mig, hvilken værdi _lastPage har (F12 -> Console) i tråden.
nej..(viste jo en video) fejlen er der jo sådanset..men den kommer kun i visse tilfælde
nej..(viste jo en video) fejlen er der jo sådanset..men den kommer kun i visse tilfælde
Mnc (271) skrev:De rygter jeg er stødt på, taler om knap 2 mio preorders. :)
Holy crap! Det var da lige godt utroligt!... Gad vide hvor mange af dem der har købt super-special-collectors edition til knap 1.500 kr o_O
Gad også godt vide hvor mange gamle Galaxies spillere der er hoppet over til Tor?
I hvert fald nok swg spillere til at jeg har lagt mærke til dem på swtor community forummet - og det er temmeligt begræbset hvor meget jeg har været der forbi. :)Thoroughbreed (272) skrev:Holy crap! Det var da lige godt utroligt!... Gad vide hvor mange af dem der har købt super-special-collectors edition til knap 1.500 kr o_O
Gad også godt vide hvor mange gamle Galaxies spillere der er hoppet over til Tor?
Grunden til at jeg ikke automatisk afviser de 2 mio, er at det ikke kun er ex-wow spillere man kan forvente at se, men også SW fans som ikke tidligere har gidet prøve mmo's (gætter jeg).
Og ex-swg som du nævner. :)
Vildt nok ... Men tja, måske er det fordi at man er vant til EVE?.. Jeg blev ihvertfald hurtig træt af at det var den måde WoW var bygget op allerede dengang det udkom :D
Tja. Eve er jo også fortsat et unikt mmo (så vidt jeg ved). Alle "almindelige" mmo's er stadig WoW-style.
Synes dog at indlevelsen i swtor er på et helt andet plan.
1. Pga hvor kendt universet er
2. Mere eller mindre al quest npc interaction er voiced, cinematic & med multiple choice dialog options.
Synes dog at indlevelsen i swtor er på et helt andet plan.
1. Pga hvor kendt universet er
2. Mere eller mindre al quest npc interaction er voiced, cinematic & med multiple choice dialog options.
Ha ha ha, I see :)
Er selv lige kommet hjem fra et lydjob. Nyder en kold Cocio, og så' det sengetid. Skal op om 5 timer igen :)
--
OnT:
Virker fint her. Thumbs up!
Nu har jeg selv lige rated en GIF-fil på over 4MB 'Interresant', men kunne det ikke være fornuftigt med en max.-størrelse på, ja hvad ved jeg - 50 indlæg af selv 'bare' 1 MB tager et pænt stykke tid at loade.
Kunne store GIF's evt. automatisk linke istedet for at indlejres på siden? Eller have en knap der så loader og afspiller den?
/inb4 - ikke et krav, men et nytårsønske måske?
Er selv lige kommet hjem fra et lydjob. Nyder en kold Cocio, og så' det sengetid. Skal op om 5 timer igen :)
--
OnT:
Lord Daniel-Dane (265) skrev:Nå, men nu smider jeg den ind, og så må vi se, hvad folk siger til det.
Virker fint her. Thumbs up!
Nu har jeg selv lige rated en GIF-fil på over 4MB 'Interresant', men kunne det ikke være fornuftigt med en max.-størrelse på, ja hvad ved jeg - 50 indlæg af selv 'bare' 1 MB tager et pænt stykke tid at loade.
Kunne store GIF's evt. automatisk linke istedet for at indlejres på siden? Eller have en knap der så loader og afspiller den?
/inb4 - ikke et krav, men et nytårsønske måske?
https://github.com/jeresig/jquery.hotkeys
Kan det ikke bruges til at lege med hotkeys ? eg.. ctrl+s og lign..
Kan det ikke bruges til at lege med hotkeys ? eg.. ctrl+s og lign..
Clauzii (284) skrev:Virker fint her. Thumbs up!
Jeg tog den ned igen, inden du skrev.
Jeg kommer heller ikke til at blokere store filer, da det kræver et stort arbejde og heller ikke vil fungere for alle filer.
Øv.
Lord Daniel-Dane (286) skrev:Jeg kommer heller ikke til at blokere store filer, da det kræver et stort arbejde og heller ikke vil fungere for alle filer.
Øv. Men ok, hvis det ville tage en krig at lave, kan jeg godt se det..
Clauzii (287) skrev:VirkerVirkede fint her, indtil du tog den ud igen. Thumbsupdown!
Øv.
Problemet var, at den hoppede ned, hver gang et nyt indlæg kom rullende ind. Den skal kun gøre det første gang, men jeg har ikke fået det lavet endnu.
Ang. store filer, hvad så med den her, eller forudsætter det at filen skal ligge lokalt?
package com.mkyong.file;
import java.io.File;
public class FileSizeExample
{
public static void main(String[] args)
{
File file =new File("c:\\java_xml_logo.jpg");
if(file.exists()){
double bytes = file.length();
double kilobytes = (bytes / 1024);
double megabytes = (kilobytes / 1024);
double gigabytes = (megabytes / 1024);
double terabytes = (gigabytes / 1024);
double petabytes = (terabytes / 1024);
double exabytes = (petabytes / 1024);
double zettabytes = (exabytes / 1024);
double yottabytes = (zettabytes / 1024);
System.out.println("bytes : " + bytes);
System.out.println("kilobytes : " + kilobytes);
System.out.println("megabytes : " + megabytes);
System.out.println("gigabytes : " + gigabytes);
System.out.println("terabytes : " + terabytes);
System.out.println("petabytes : " + petabytes);
System.out.println("exabytes : " + exabytes);
System.out.println("zettabytes : " + zettabytes);
System.out.println("yottabytes : " + yottabytes);
}else{
System.out.println("File does not exists!");
}
}
}
Herfra
package com.mkyong.file;
import java.io.File;
public class FileSizeExample
{
public static void main(String[] args)
{
File file =new File("c:\\java_xml_logo.jpg");
if(file.exists()){
double bytes = file.length();
double kilobytes = (bytes / 1024);
double megabytes = (kilobytes / 1024);
double gigabytes = (megabytes / 1024);
double terabytes = (gigabytes / 1024);
double petabytes = (terabytes / 1024);
double exabytes = (petabytes / 1024);
double zettabytes = (exabytes / 1024);
double yottabytes = (zettabytes / 1024);
System.out.println("bytes : " + bytes);
System.out.println("kilobytes : " + kilobytes);
System.out.println("megabytes : " + megabytes);
System.out.println("gigabytes : " + gigabytes);
System.out.println("terabytes : " + terabytes);
System.out.println("petabytes : " + petabytes);
System.out.println("exabytes : " + exabytes);
System.out.println("zettabytes : " + zettabytes);
System.out.println("yottabytes : " + yottabytes);
}else{
System.out.println("File does not exists!");
}
}
}
Herfra
Har nu haft kigget lidt, så - enig; jo, det kan man vist godt :D
Mente også bare mere overordnet set, om der var en funktion til bestemmelse af en given filstørrelse, men hvad :)
/..der ser frem til sider på newz, med en loadtid på, eks. 50 indlæg af 20 MB/stk.=1 GB, sådan cirka 2 minutter. . . . . . .
Med 100 mbit, vel at mærke. He He.
Har nu haft kigget lidt, så - enig; jo, det kan man vist godt :D
Mente også bare mere overordnet set, om der var en funktion til bestemmelse af en given filstørrelse, men hvad :)
/..der ser frem til sider på newz, med en loadtid på, eks. 50 indlæg af 20 MB/stk.=1 GB, sådan cirka 2 minutter. . . . . . .
Med 100 mbit, vel at mærke. He He.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.