mboost-dp1
Spam på newz.dk
Her er hvad der lå i min indbakke her på Newz:
Virker MEGET mystisk!
lindababy01 skrev:
Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email ([email protected])
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda
Virker MEGET mystisk!
Det er da helt klart hvad der er sket her.
En kvinde har fulgt med i dine indlæg og fundet ud af hvilken interessant person du er og nu vil hun have pik :P
En kvinde har fulgt med i dine indlæg og fundet ud af hvilken interessant person du er og nu vil hun have pik :P
En kvinde på newz?
Wow, det må da nok være den dummeste spam mail ever. Som om der er kvinder på newz.
Lidt som den gang jeg fik at vide der holdt en Ny BMW til mig med nøglerne i, i Tilst...
Som om der holder en bil i Tilst med nøglerne i...
Den ville plukket índen manden var steget ud.
Wow, det må da nok være den dummeste spam mail ever. Som om der er kvinder på newz.
Lidt som den gang jeg fik at vide der holdt en Ny BMW til mig med nøglerne i, i Tilst...
Som om der holder en bil i Tilst med nøglerne i...
Den ville plukket índen manden var steget ud.
Skummelt... Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har fået den mail. Først gættede jeg på, at en eller anden (der tydeligvis ikke kan lide mig) prøvede at lave fis med mig, men denne her er bare for tyk.
Til gengæld aner jeg virkelig heller ikke, hvad formålet med denne slags spammail er. Personen har jo oprettet en bruger herinde og sendt en mail rundt til et par stykker hvis ikke alle, men hvad er ideen? Så nørdet er jeg heller ikke, at jeg slår til alle tilbud - det lugter langt væk af en thailandsk shemale på steorider, som har forvildet sig ind på et dansk communitysite.
Why?! Why in God's name, why?
Til gengæld aner jeg virkelig heller ikke, hvad formålet med denne slags spammail er. Personen har jo oprettet en bruger herinde og sendt en mail rundt til et par stykker hvis ikke alle, men hvad er ideen? Så nørdet er jeg heller ikke, at jeg slår til alle tilbud - det lugter langt væk af en thailandsk shemale på steorider, som har forvildet sig ind på et dansk communitysite.
Why?! Why in God's name, why?
Har fået billeder af "hende" nu :-)
Hun har sin helt egen side på nettet. Hende her kalder sig bare "linda jonah".
Hun har sin helt egen side på nettet. Hende her kalder sig bare "linda jonah".
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund