mboost-dp1

Sonofon Selvhenter

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
19. jun. 2007 20:38
Hej,
Er der nogen som har erfaring med sonofon selvhenter abonnement?

Abonnementet er ala CBB Minut, altså hvor man betaler pr. påbegyndt minut, men umiddelbart kan det sagtens betale sig for mig, men det som tiltrækker mest, er at oprettelsen kun koster 49 kr.

Men det jeg vil vide er, om dækning, service osv er lige så god som de andre Sonofon abonnementer?
Gravatar #2 - trylleklovn
19. jun. 2007 20:41
Dunno. Men reklamen er fucking nice :D
Gravatar #3 - sorenlyder
19. jun. 2007 22:16
Jeg har haft det i en årrække... Min mor har overtaget mit nummer der.. det er udemærket... Ingen klager fra min side... Men jeg har valgt telmore istedet for selvhenter... mest pga. at man kan få nogle billige telefoner ved dem uden der som sådan kan mærkes.. Selvhenter udemærket... Telmore.. en anelse. bedre.. også i kundeservicen..

:)
Gravatar #4 - trylleklovn
19. jun. 2007 22:21
Btw. Kan ikke anbefale telmore. I hvert fald ikke hernede på det flade Lolland. Oplevede ofte mine sms'er først kom frem en uge senere.
Gravatar #5 - Norrah
19. jun. 2007 23:45
Så længe du ikke vælger 3, så er alt åbent. Go for it, men hvis du har råd, så vil jeg forslå tdc.
Gravatar #6 - Saxov
20. jun. 2007 00:13
#4, kan så sige at da jeg sms'ed fra USA, med telmore, var det stadig næsten instant messenging, selv til andre telmore telefoner i USA - og prisen var stadig kun 20 øre.

Men kan være Lolland er en lidt død zone.. :)
Gravatar #7 - MiniatureZeus
20. jun. 2007 05:39
#5 Jeg har pt 3, som jeg har været meget glade for, men er blevet utrolig træt af deres kundeservice nu, så vil finde et alternativ.

Har også overvejet TDC men synes ikke pengepungen er stor nok til at betale 250kr/mdr.

#3 Jeg skal kun have et abonnement, og ikke en ny telefon :)

Har dog lige fundet ud af, at min kæreste bruger Mtel, og der får man åbenbart rabat når man ringer til andre Mtel kunder, så det vil jeg lige prøve at undersøge..
Gravatar #8 - Svindleren
20. jun. 2007 19:44
hvad med at svare ham på hans spørgsmål..

Sonofon er ret godt. Jeg har haft mange kunder, der spurgte efter det der selvhenter, da deres venner osv.havde det, og så ville selv prøve det, da de kun havde hørt positivt om det.

Kender også en der arbejder i Sonofon, og han siger det er udmærket. (ikke noget han siger fordi han skal :P)

desværre forhandler vi ikke sonofon. :)
Gravatar #9 - bugger
20. jun. 2007 22:08
[url]#2[/url] Reklamen bliver først rigtig sej når man opdager hans kones nationalitet (der hvor han peger på loftbrædderne). Hun er vist en selvhenter.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
22. jun. 2007 18:23
Så blev det bestilt :)
Gravatar #11 - buch
23. jun. 2007 15:18
Altså jeg henter alt selv!
Gravatar #12 - themuss
23. jun. 2007 20:16
hente selv hente selv hente selv hente selv hente selv hente selv hente selv hente selv hente selv, selv denne sten har jeg hentet selv!

(forestil jer at give ham et fiber og en kort intro til p2p)
Gravatar #13 - Norrah
24. jun. 2007 02:50
#6 da jeg sendte en sms med 3 fra, du ved: helt inde i "midt byen". Så var jeg der selv da hun modtog den dagen efter..
Gravatar #14 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 09:06
#13 Hmm har aldrig oplevet så store forsinkelser på hverken sms'er eller mms'er (som jeg dog kun sendte i starten for at opbruge mit minimumsforbrug) Men har oplevet at modtageren slet ikke har fået dem... Men for mig har det ikke været et specielt stort problem, da jeg ikke sender specielt mange sms'er, omkring 300 om måneden, men ringer mest.
Gravatar #15 - amokk
24. jun. 2007 15:14
Til jer der brokker jer over telmore, kan jeg blot sige at det ikke er telmores skyld hvis der har været problemer. telmore lejer sig ind på TDCs net, ligesom mange andre selskaber gør det.

Det er kun TDC, Sonofon, Telia og 3 der har deres egne mobilnet, og de fleste lavprisselskaber bruger TDCs bortset fra CBB som bruger sonofons.

så om man er kunde hos TDC, telmore eller whatever, har ingen betydning for hvor god en dækning og stabilitet man vil opleve.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login