mboost-dp1

Småting til IE7

Gå til bund
Gravatar #1 - lagoni
17. sep. 2007 07:55
Efter at ha' brugt FF i lang tid, prøver jeg nu IE7. Det virker fint nok, men der er lidt småting jeg savner. Er det muligt at installere en stavekontrol og sådan en 'søg på google' (når man højreklikker på et markeret ord)?
Gravatar #2 - milandt
17. sep. 2007 08:33
Måske Google Toolbar til IE giver dig noget af det samme?

http://www.google.com/support/toolbar/bin/static.p...
Gravatar #3 - Saxov
17. sep. 2007 08:43
Eller bare installere IE7Pro, som kommer med noget spellchecker, mouse gestures, ad-blocker og lidt andet stuff.
Gravatar #4 - tgr
17. sep. 2007 08:44
Noget jeg savner i Firefox er muligheden for at definere Intranet eller Internet sikre sidder. Noget der er muligt med et plugin? Eneste der afholder mig fra at bruge FF på arbejdet.
Gravatar #5 - lagoni
17. sep. 2007 17:12
#3 - ved du hvor man får fat i en dansk stavekontrol til det?

Har installeret det og Google-delen og reklameblokering virker fint, men underligt nok åbner der en ny fane når jeg indtaster en adresse.
Gravatar #6 - lagoni
17. sep. 2007 17:13
tilføjelse til #5: det med ny fane var bare en indstilling der skulle stilles, så det virker fint.
Gravatar #7 - Ghostbuster
19. sep. 2007 11:15
Angående stavekontrollen, så kan ordbøgerne hentes her:
Ordbøger til IE7pro

Kilde: Download Spell Check Dictionaries
IE7pro download side
Gravatar #8 - lagoni
19. sep. 2007 13:52
Den downloadede jeg tidligere, men kan ikke få den til at virke. Det integreres ikke automatisk i IE og ved ikke hvordan jeg selv kan gøre det.
Gravatar #9 - lagoni
20. sep. 2007 16:05
Jeg forstår det ikke, jeg har prøvet begge de muligheder her http://wiki.ie7pro.com/index.php/Spell_Check_Dicti... og det virker stadig ikke...
Gravatar #10 - Saxov
20. sep. 2007 20:49
#latsch
Jeg kan så sige at jeg hentede sprog pakken, og kørte den, og så virkede det.

Jeg køre Vista Business (Engelsk) og IE 7. Det hjælper selvfølgeligt ikke dig, at jeg siger det virker hos mig - but still..
Gravatar #11 - lagoni
20. sep. 2007 22:54
Nu virker det i IE. Spørg mig ikke hvorfor, men det gør det.

Havde et lignende problem i Ooo, hvor jeg ikke kunne få stavekontrollen til at virke. Problemet var så at den kun virker på nye dokumenter og ikke på det gamle. Jeg lærer aldrig at forstå computere...
Gravatar #12 - lagoni
20. sep. 2007 22:56
Men tak til dem der prøvede at hjælpe :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login