mboost-dp1
Slogans til newz
jeg fik en skør ide.. lad os poste slogan til newz.dk
jeg starter:
Newz.dk det er os med det grimme design!
jeg starter:
Newz.dk det er os med det grimme design!
Forstår ikke helt hypen om reklamerne...
Google reklamer lægger man da slet ikke mærke til som standard net bruger..
Eller jeg gør ihvertfald ikke..
Og der findes jo mange muligheder..
1: Undlad at bruge nogen hjemmesider der ikke kræver betaling.
2: Installer en reklame fjerner.
3: Fucking lev med de reklamer der er med til at holder siden kørende...
Google reklamer lægger man da slet ikke mærke til som standard net bruger..
Eller jeg gør ihvertfald ikke..
Og der findes jo mange muligheder..
1: Undlad at bruge nogen hjemmesider der ikke kræver betaling.
2: Installer en reklame fjerner.
3: Fucking lev med de reklamer der er med til at holder siden kørende...
newz.dk - stedet hvor vi med garanti pisser på brugerne
newz.dk - design over funktionalitet!
newz.dk - designed for 1600*1200px and internet explorer 6
:-)
newz.dk - design over funktionalitet!
newz.dk - designed for 1600*1200px and internet explorer 6
:-)
Newz for Monkeys
Jeg må sige MiniatureZeus du opretholder en god standart for Newz.dk's Staff.
Dit billede og din kommentar viser ikke andet din mangel af forståelse på den kritik som News.dk får.
Ingen aber på mit toilet fordi jeg er dyre-elsker og ja nogle gange tager det 2 minutter og andre gange går det bare hurtigt min kæreste hedder john og er en hest og når jeg ikke er sammen med ham er jeg helt un-john og er sammen med en fugl der hedder anders!!
Jeg må sige MiniatureZeus du opretholder en god standart for Newz.dk's Staff.
Dit billede og din kommentar viser ikke andet din mangel af forståelse på den kritik som News.dk får.
Ingen aber på mit toilet fordi jeg er dyre-elsker og ja nogle gange tager det 2 minutter og andre gange går det bare hurtigt min kæreste hedder john og er en hest og når jeg ikke er sammen med ham er jeg helt un-john og er sammen med en fugl der hedder anders!!
Det forrige design kunne jeg heller ikke lide i starten. Syntes det var for gråt og kedeligt.
Men så blev jeg vændet til det, og kunne lide det.
Og det samme vil ske med dette nye design. Jeg er lidt usikker på det her de første par dage. Men jeg begynder at foretrække det nye design.
Men så blev jeg vændet til det, og kunne lide det.
Og det samme vil ske med dette nye design. Jeg er lidt usikker på det her de første par dage. Men jeg begynder at foretrække det nye design.
Brug http://www.sloganizer.net/en/. De har menge gode slogans!
Who wouldn't fight for Newz.dk?
Newz.dk - play it!
And on the eighth day, god created Newz.dk
Newz.dk, the secret of women
Prøv selv!
Who wouldn't fight for Newz.dk?
Newz.dk - play it!
And on the eighth day, god created Newz.dk
Newz.dk, the secret of women
Prøv selv!
Hvad med: stedet hvor nyheder stadig er nyheder dagen måneden året efter.
Den er ment i god spøg, så på #18's kommentar vil jeg opfordre Zeus til ikke at flamebaite mig, jeg vil dog også opfordre andre til at følge op på min anmodning.
#19 I never.... okay, manden har sgu ret. Har ikke rigtigt lavet så mange seriøse diskutioner. *på min gamle bruger.
Den er ment i god spøg, så på #18's kommentar vil jeg opfordre Zeus til ikke at flamebaite mig, jeg vil dog også opfordre andre til at følge op på min anmodning.
#19 I never.... okay, manden har sgu ret. Har ikke rigtigt lavet så mange seriøse diskutioner. *på min gamle bruger.
#20 The-Norrah og andre...(mest folk som BF_Geek, madweeser, rodsur og folk med lign. holdninger)
Jeg er simpelthen så pisse træt af folk som altid skal komme med en eller anden nedladende kommentar om newz. Hvor mange nyheder har du måske selv indsendt?
Folk skal evig altid biatche over alle mulige latterlige småting - jeg er vildt imponeret over al den tid og energi som staff og admins bruger på dette site(gratis og i deres fritid) og jeg bliver så bitter når folk ikke værdsætter deres enorme og tidskrævende arbejde.
Hvis folk er så skide utilfredse så smut et andet sted hen, der er sgu ingen der tvinger folk til at blive her. Ellers hold jeres nedladende og ligegyldige kommenterer for jer selv - vi er ved at være godt træt at høre på det.
Jeg er simpelthen så pisse træt af folk som altid skal komme med en eller anden nedladende kommentar om newz. Hvor mange nyheder har du måske selv indsendt?
Folk skal evig altid biatche over alle mulige latterlige småting - jeg er vildt imponeret over al den tid og energi som staff og admins bruger på dette site(gratis og i deres fritid) og jeg bliver så bitter når folk ikke værdsætter deres enorme og tidskrævende arbejde.
Hvis folk er så skide utilfredse så smut et andet sted hen, der er sgu ingen der tvinger folk til at blive her. Ellers hold jeres nedladende og ligegyldige kommenterer for jer selv - vi er ved at være godt træt at høre på det.
Har faktisk indsendt ret mange nyheder. Har været top Poster. Find Accounten Norrah som før hed Sephiroth. Den er midlertidigt slettet fik i en kort periode nok af designet, men det hjalp at komme over på min widescreen. *var i københavn
Og lignende holdninger? Tag da lige en slapper Bjørn. Enten så prøver du på at komme på newz crew, eller også så er du lige lidt for let at fornærme. Self sætter vi pris på newz's arbejde. Men det ændre da ikke at vi er i vores fulde ret til at more os lidt.
Og lignende holdninger? Tag da lige en slapper Bjørn. Enten så prøver du på at komme på newz crew, eller også så er du lige lidt for let at fornærme. Self sætter vi pris på newz's arbejde. Men det ændre da ikke at vi er i vores fulde ret til at more os lidt.
ar faktisk indsendt ret mange nyheder. Har været top Poster. Find Accounten Norrah som før hed Sephiroth. Den er midlertidigt slettet fik i en kort periode nok af designet, men det hjalp at komme over på min widescreen. *var i københavnThen i rest my case - sorry mit sure opstød var ikke henvent til en bruger som dig. Undskyld.
Der har bare været frygtelig mange indlæg her på det sidste hvor folk brokker sig over alt muligt og det er rimelig belastende i længden.
Jeg er ikke let at fornærme og det er heller ikke denne tråd som har gjort mig gal, men som nævnt før - det er ikke første gang at folk kommer med nedladende kommentare eller andre irriterende indlæg.
Alle har ret til at more sig, ved også godt at denne tråd er til `jokes´ igen - det er ikke første gang og det var lidt tilfældigt mit indlæg lige kom her.
Og nej har ikke nogle planer om at komme på på newz crew.
Hmm Bjørn... jeg har ret til at sige hva jeg vil...og ps. du bruge overholde reglerne måske læse dem!!!
1. # Solbriller, eller anden slørende, ansigtsdækkende påklædning, tillades ikke.
2. # Der må ikke være spildplads rundt om billedet.
1. # Solbriller, eller anden slørende, ansigtsdækkende påklædning, tillades ikke.
2. # Der må ikke være spildplads rundt om billedet.
Newz.dk - Stedet der gør mig åh så lystig.
gisp AJAX gisp creme creme.
Jeg forbeholder mig retten til at benægte denne post.
gisp AJAX gisp creme creme.
Jeg forbeholder mig retten til at benægte denne post.
Newz.dk - White Screen of Death
Newz.dk - stedet hvor JEG heller ikke kan rate
Newz.dk - alle børnene kunne ikke lide newz.dk's nye style undtagen MiniatureZeus men hva fanden han er jo også fra sjælland
Newz.dk - stedet hvor JEG heller ikke kan rate
Newz.dk - alle børnene kunne ikke lide newz.dk's nye style undtagen MiniatureZeus men hva fanden han er jo også fra sjælland
#47 Læse hvad? er det ikke en ret selvmodsigende sætning, hvis du rent faktisk antager at mit problemer er jeg ikke læser noget ordentligt igennem. Hvorfor skulle jeg så gøre en undtagelse af din post?..
Anyway, har vidst misset din pointe. Hvad snakker du om? At hans navn ikke staves Lady Diana? Eller at hans antagelser omkring aber måske ikke er så bogstavelige? Eller er det fordi jeg ikke har lagt mærke til hans not joke, som ellers er allerede er død igen, efter det fik et comeback i borat?
Anyway, har vidst misset din pointe. Hvad snakker du om? At hans navn ikke staves Lady Diana? Eller at hans antagelser omkring aber måske ikke er så bogstavelige? Eller er det fordi jeg ikke har lagt mærke til hans not joke, som ellers er allerede er død igen, efter det fik et comeback i borat?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund