mboost-dp1
SHG.dk - Åbent hus arrangement d.01/06-07
Var der andre end mig herinde fra som var til SHG´s åbent hus arrangement idag? Hvad synes I om deres nye robotsystem?
Ja, det har de. De har fået lavet et ny robotstyret lager som bl.a. skal korte ekspeditionstiden ned ved afhentning af varer. Der var mulighed for at se systemet og få en snak med bl.a. adm.dir. Thomas Falborg.
Jeg synes personligt godt om arrangementet og tror at det nye lagersystem på sigt vil give en god gevinst for både SHG og kunderne.
Jeg synes personligt godt om arrangementet og tror at det nye lagersystem på sigt vil give en god gevinst for både SHG og kunderne.
Jeg var der Ca. Kl 13:00 der var godt nok ikke særlig mange mennesker (ikke så mange som jeg havde forestillet mig)
Selve robotten, hmm, jeg forstod aldrig helt hvordan og hvorledes, det var (i mine øjne) jævnt små kasser den kunne flytte rundt med, der kunne da ikke være skærme, store ppakker med lydkort osv i dem (??)
Nå, men hva ved jeg også om det, gode pølser btw :D
Selve robotten, hmm, jeg forstod aldrig helt hvordan og hvorledes, det var (i mine øjne) jævnt små kasser den kunne flytte rundt med, der kunne da ikke være skærme, store ppakker med lydkort osv i dem (??)
Nå, men hva ved jeg også om det, gode pølser btw :D
Ja man kunne se selve de område hvor de håndterede pakningen af varer og pakning af postbure. Ang. kataloget blev det sent som magsinpost kan jeg se på bagsiden af kataloget.
Jeg kom selv kl. 15 og der var da en del mennesker. Man kunne også snakke med Thomas han forklarede både om selve systemet og hvilke aspekter der var med det og sådan.
Og ja... Både det tøre og det våde udenfor smagte godt.. :P
Ja man kunne se selve de område hvor de håndterede pakningen af varer og pakning af postbure. Ang. kataloget blev det sent som magsinpost kan jeg se på bagsiden af kataloget.
Jeg kom selv kl. 15 og der var da en del mennesker. Man kunne også snakke med Thomas han forklarede både om selve systemet og hvilke aspekter der var med det og sådan.
Og ja... Både det tøre og det våde udenfor smagte godt.. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund