mboost-dp1
SEX - en list over hvad jeg skal nå
Steder hvor jeg vil have haft sex mindst en gang inden jeg dør:
Svømmehallen
Legeplads
på arbejdet
folketinget
I et hav
Politistationen
sygehuset
En forretning
På et fly
på en båd
I naturen
I en bil
Listen er ikke færdig endnu...
Svømmehallen
Legeplads
på arbejdet
folketinget
I et hav
Politistationen
sygehuset
En forretning
På et fly
på en båd
I naturen
I en bil
Listen er ikke færdig endnu...
ud fra dine lister mangler jeg kun asiaten på en legeplads, men det er også bevidst, for det ville helt sikkert virke pædofilt nu hvor asiater ikke er så fandens høje..
Spanioler er en ældre dansk betegnelse for spaniere, specielt om de spanske styrker i Danmark i 1808. Desuden er det betegnelsen for de jøder, som blev fordrevet efter 1492 fra Spanien til Nære Orient samt deres efterkommere.
I sejlskibstiden kunne en spaniol også være et spansk skib.
http://da.wikipedia.org/wiki/Spanioler
Du har skrevet sex optil flere gange, men du har ikke skrevet med hvilket 'køn'. Er der noget du bevidst fortider? *bend over, my boy*
De fleste af de steder du nævner kan sagtens opfyldes hvis man har en kæreste (jeg foretrækker kvinder, with all due respect), dog har jeg kun problem med ét sted: folketinget.
Det er da virkeligt noget der kan få pikken til at krølle sig sammen og søge tilflugt i ens anus!
Svømmehallen
Legeplads
på arbejdet
folketinget
I et hav
Politistationen
sygehuset
En forretning
På et fly
på en båd
I naturen
I en bil
Du har skrevet sex optil flere gange, men du har ikke skrevet med hvilket 'køn'. Er der noget du bevidst fortider? *bend over, my boy*
De fleste af de steder du nævner kan sagtens opfyldes hvis man har en kæreste (jeg foretrækker kvinder, with all due respect), dog har jeg kun problem med ét sted: folketinget.
Det er da virkeligt noget der kan få pikken til at krølle sig sammen og søge tilflugt i ens anus!
#19 Jeg er nu også til piger og pt har jeg også kæreste på, så det er ikke det. Man kunne også omformulere listen til steder hvor jeg mener at man skal have haft sex inden man dør.
Og BTW Ironi on: Der er ikke noget der tænder mig som at se på Pia når hun sviner alle til. Ironi off
Og BTW Ironi on: Der er ikke noget der tænder mig som at se på Pia når hun sviner alle til. Ironi off
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund