mboost-dp1
Så er det UD!
Jeg vil gerne opfordre alle til at sætte sig ud i haven og nyde den dejlige forårssol.
Jeg sidder her selv nu med min laptop og nyder det
B)
Jeg sidder her selv nu med min laptop og nyder det
B)
Skal du ikke på arbejde eller i skole eller hvad du nu foretager dig?
Jeg sidder her på kontoret og har ikke noget at lave pt.
Jeg sidder her på kontoret og har ikke noget at lave pt.
Vi har lige haft kemi uden for, og så satte en af tumperne fra min klasse sin bærbar på jorden, som jo er rimelig fugtig, og nu sidder vi så indenfor igen, og tumpen uden en bærbar...
Men det var dejligt så længe det varede :D
Men det var dejligt så længe det varede :D
Sidder ude i Ørestaden inde i et sort drivhus og koger max :/
Savner min altan eller det kolde serverrum :(
Savner min altan eller det kolde serverrum :(
Æhhh, bare for at være træls...
Ifølge Crower^'s profil, bor han i Nørresundby.
Jeg mener Buch har sagt at han arbejder i BurgerKing i Skalborg.
De to "byer" (bydele) er så tæt på hinanden at Crower^ kan spytte Buch i nakken...
Ifølge Crower^'s profil, bor han i Nørresundby.
Jeg mener Buch har sagt at han arbejder i BurgerKing i Skalborg.
De to "byer" (bydele) er så tæt på hinanden at Crower^ kan spytte Buch i nakken...
FFS! Solen skinner i mine skærme! Og jeg er ikke engang udenfor!
Faktisk frygter jeg sommerens komme:
Om vinteren kan jeg gå hjem fra skole ved en 15 - 16 tiden, for så er det ved at blive mørkt. Men giv det en to - tre uger, så kan jeg ikke tage hjem før ved en 19 - 20 tiden uden at blive grillet! Hvad der gør det hele værre er at det også bliver tidligere lyst om morgenen, så min morgenkaffe skal indtages tidligere og tidligere for ikke at blive blændet første gang jeg åbner øjnene (kæresten vil ikke gå med til mørklægningsgardiner).
Så NEJ, jeg vil ikke udenfor lige forløbig (ses til november).
Faktisk frygter jeg sommerens komme:
Om vinteren kan jeg gå hjem fra skole ved en 15 - 16 tiden, for så er det ved at blive mørkt. Men giv det en to - tre uger, så kan jeg ikke tage hjem før ved en 19 - 20 tiden uden at blive grillet! Hvad der gør det hele værre er at det også bliver tidligere lyst om morgenen, så min morgenkaffe skal indtages tidligere og tidligere for ikke at blive blændet første gang jeg åbner øjnene (kæresten vil ikke gå med til mørklægningsgardiner).
Så NEJ, jeg vil ikke udenfor lige forløbig (ses til november).
BS: og så koster det ikke ret meget energi (for kroppen, that is), hvis man kravler op under et tag eller ligende, hvor solen kan varme rummet op, uden man bliver grillet. Eneste problem er at holde livsvigtige systemet kørende (køling af CPU & gfx er et helvede under sådanne forhold).
/me er ved undersøge mulighederne i boligblokken.
/me er ved undersøge mulighederne i boligblokken.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund