mboost-dp1
Så er det jul! :)
#2 Du kan jo selv, hvis du ikke allerede har, finde ud af, hvorfor man skal rydde cachen ... ;-)
Måske skulle newz.dk lige sørge for at de fortæller noget mere smart til browseren så mht. cache? Hvis browseren får at vide at der ingen ændringer er sket, yada yada yada, så er det sgu da klart at fornuftige browsere bare bruger cachen.
TullejR (#8) skrev:Måske skulle newz.dk lige sørge for at de fortæller noget mere smart til browseren så mht. cache? Hvis browseren får at vide at der ingen ændringer er sket, yada yada yada, så er det sgu da klart at fornuftige browsere bare bruger cachen.
newz.dk angiver en ETag-header for den slags indhold, så hvis du har en ordentlig browser, der understøtter HTTP 1.1, så burde det virke.
Hmm... Jul.... ev...
Hvorfor ikke lysfest? Det er dejligt neutralt, og jeg gider rent faktisk fejre det.
Den kristne jul er jo teknisk set en overtagelse af tidligere solhvervsfester, så hvorfor ikke genoptage denne tradition? De fleste danskere er jo sådanset også fuldstændigt ignoranter når det kommer til andet en at det er der hvor Jesus (åbenbart) skulle være født.
Rent faktisk, hvorfor kommer folk ikke på Café Fry (Herning) d. 21 december og drikker en øl sammen med mig? Så kan vi fejre en begivenhed der rent faktisk betyder noget :-)
Glædelig solhverv!
Hvorfor ikke lysfest? Det er dejligt neutralt, og jeg gider rent faktisk fejre det.
Den kristne jul er jo teknisk set en overtagelse af tidligere solhvervsfester, så hvorfor ikke genoptage denne tradition? De fleste danskere er jo sådanset også fuldstændigt ignoranter når det kommer til andet en at det er der hvor Jesus (åbenbart) skulle være født.
Rent faktisk, hvorfor kommer folk ikke på Café Fry (Herning) d. 21 december og drikker en øl sammen med mig? Så kan vi fejre en begivenhed der rent faktisk betyder noget :-)
Glædelig solhverv!
Det kunne være frækt, men der er lige to ting, som afholder mig fra at komme:
1) Jeg bor på djævleøen
2) Jeg skulle meget gerne være færdig med min eksamensopgave der, men det er sgu for tidligt at sige. Lige nu er min kalender ryddet fra aftaler til og med d. 23., så jeg har nok tid til den!
Det kunne være frækt, men der er lige to ting, som afholder mig fra at komme:
1) Jeg bor på djævleøen
2) Jeg skulle meget gerne være færdig med min eksamensopgave der, men det er sgu for tidligt at sige. Lige nu er min kalender ryddet fra aftaler til og med d. 23., så jeg har nok tid til den!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund