mboost-dp1
Så er crysis demoen ude!!!
... på fredag
(der blev i snydt hva' ;) )
Men der er jo heldigvis ikke så lang tid til på fredag :)
Countdown...
(der blev i snydt hva' ;) )
Men der er jo heldigvis ikke så lang tid til på fredag :)
Countdown...
hvis det bliver umuligt at hente den fredag, er der så ikke en venlig sjæl med høj upload der kan lave en tracker så vi andre kan få den :D
Fileplanet foundersclub er din ven :]
Ellers nvnews.net forum under game central der kommer der nogle externe link ret hurtig efter.
Man ved jo aldrig med sådan noget software, ser vidst ud til der er en der har fået fat i noget lidt for tidlig, synes ikke jeg kan genkende det sted fra betaen :D
Hmmm
Fileplanet foundersclub er din ven :]
Ellers nvnews.net forum under game central der kommer der nogle externe link ret hurtig efter.
Man ved jo aldrig med sådan noget software, ser vidst ud til der er en der har fået fat i noget lidt for tidlig, synes ikke jeg kan genkende det sted fra betaen :D
Hmmm
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo....
Scumfucksne har skubbet public til kl 8:00 her til morgen, men hvis folk vil have den nu har EA allerede smidt den op.
Scumfucksne har skubbet public til kl 8:00 her til morgen, men hvis folk vil have den nu har EA allerede smidt den op.
Meh, nu kan jeg mærke min p4 3ghz og 1gb ram ikke længere er nok.. Grafikkortet har dog intet problem med at trække det (8800gts), men der er for meget load lag ind imellem til at køre spillet i high setting..
Og i medium ser grafikken ekstremt ringe ud :/ Og ja.. så er det bare et grimt spil der får en til at tænke på predator.
Og i medium ser grafikken ekstremt ringe ud :/ Og ja.. så er det bare et grimt spil der får en til at tænke på predator.
nice spil :D gamer lige demoen det er sq fed spil... men man kan godt mærke at man skal have et gfx kort med masser af ram :D
Det kræver noget af en maskine at køre det. Jeg havde dog ingen problemer med min Q6600 og 8800GTS 640MB, så jeg havde fornøjelsen at smide indstillingerne på max og bare nørde der ud af...
Dog skuffede grafikken mig lidt. Det ser herrefedt ud, og det er dejligt med den interaktivitet, men jeg troede, at det ville være langt mere innovativt eller nyskabende. Det er flot, men hvad så?
Det kræver noget af en maskine at køre det. Jeg havde dog ingen problemer med min Q6600 og 8800GTS 640MB, så jeg havde fornøjelsen at smide indstillingerne på max og bare nørde der ud af...
Dog skuffede grafikken mig lidt. Det ser herrefedt ud, og det er dejligt med den interaktivitet, men jeg troede, at det ville være langt mere innovativt eller nyskabende. Det er flot, men hvad så?
Q6600 og 8800GTS 640MB < kører selv på 320 udgaven, satte det hele på high og 16x aa. Grafikken skuffer dog, men det nu dragten der gør spillet skovt. Hat aldrig været fan af spil pga grafikken, men af gameplayet.
Helt offtopic, men er 320mb versionen af 8800gts ikke bedre fps mæssigt i forhold til 640mb modellen, da ramcontrolleren ikke kan håndtere så mange ram?
I nogle spil lader det til at være en lille fordel med mindre ram, på 8800GTS mens i andre er det en stor fordel med de ekstra 320MB.
Men se selv her: http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?m...
Har dog ikke undersøgt om det passerm at den ikke skulle kunne håndtere den ekstra ram, det lader dog til ikke helt at være tilfældet.
Specielt i "Dark Messiah of Might and Magic", er det en klar fordel med den ekstra ram.
I nogle spil lader det til at være en lille fordel med mindre ram, på 8800GTS mens i andre er det en stor fordel med de ekstra 320MB.
Men se selv her: http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?m...
Har dog ikke undersøgt om det passerm at den ikke skulle kunne håndtere den ekstra ram, det lader dog til ikke helt at være tilfældet.
Specielt i "Dark Messiah of Might and Magic", er det en klar fordel med den ekstra ram.
#13-14
Der har været rygter om, at den lille version af kortene var bedre end den store, men jeg købte bevidst den store version, da jeg ved, at jeg kommer til at beholde det de næste 2-3 år - så hvorfor ikke prøve at være lidt på forkant? Jeg kunne alligevel ikke få det overclockede XFX-kort, som jeg ville have.
Dog må jeg afkræfte rygterne, for ifølge de nyeste test af kortene (de er offentliggjort til sammenligning med det endnu ikke-udkommet G92-kort), så ligger 640 MB-versionen cirka 2-15 % over 320 MB-versionen.
Tjek evt. tweak.dk for at finde nyheden om G92 og følg linket.
Der har været rygter om, at den lille version af kortene var bedre end den store, men jeg købte bevidst den store version, da jeg ved, at jeg kommer til at beholde det de næste 2-3 år - så hvorfor ikke prøve at være lidt på forkant? Jeg kunne alligevel ikke få det overclockede XFX-kort, som jeg ville have.
Dog må jeg afkræfte rygterne, for ifølge de nyeste test af kortene (de er offentliggjort til sammenligning med det endnu ikke-udkommet G92-kort), så ligger 640 MB-versionen cirka 2-15 % over 320 MB-versionen.
Tjek evt. tweak.dk for at finde nyheden om G92 og følg linket.
"....2-15 % over 320 MB-versionen..."
det er en forskel, men man kan da alligevel ikke mærke til det ?
kan godt undvære den procentdel, indtil videre..
det er en forskel, men man kan da alligevel ikke mærke til det ?
kan godt undvære den procentdel, indtil videre..
Præcis, men jeg ville gerne bruge de 500 kroner ekstra på den store version, for jeg ved ikke, hvordan verden ser ud om 2 år. Jeg brugte alligevel 10.000 kr på en ny computer, så hvorfor ikke når man allerede var igang? Men jo, jeg kan egentlig godt se, at det var en dum beslutning - sket er sket.
Jeg er også begyndt at savle over det nye 8800GT-kort (G92), men jeg ved godt, at jeg slet ikke har råd til det.
Jeg er også begyndt at savle over det nye 8800GT-kort (G92), men jeg ved godt, at jeg slet ikke har råd til det.
For dem der IKKE allerede har et 8800GTS eller større kort, kan med fordel vente lidt på 8800GT, som ifølge Tomshardware er:
Mindre (tager kun 1 ports plads)
3% mindre strømforbrug end 8800GTS
Mindre støj
30% hurtigere end 8800GTS
12% langsommere end 8800GTX, og til en lavere pris end for 8800GTS kortet.
Så hvis man går og overvejer hvilket kort man skal have, så vent lidt.
Anmeldelsen
Mindre (tager kun 1 ports plads)
3% mindre strømforbrug end 8800GTS
Mindre støj
30% hurtigere end 8800GTS
12% langsommere end 8800GTX, og til en lavere pris end for 8800GTS kortet.
Så hvis man går og overvejer hvilket kort man skal have, så vent lidt.
Anmeldelsen
Hvis i har brug for et sted, når spillet udkommer, er der blevet oprettet en dansk crysis forum: www.crysisforum.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund