mboost-dp1
Rulleskøjter
#2 nææ leder nu bare efter en god online butik, hvor de sælger nogle billige hjul... og en enkelt bremseklods... :)
Jeg har gode erfaringer med Skatepro.dk men jeg ved ikke om de er specielt billige...
#4 Også dem jeg har brugt før, men deres fragt er "ond" idet at du så spare sølle 30 kr iforhold til SportsMaster når man køber 8 hjul og 1 bremseklods.
Hvis du er heldig kan du måske få MiniatureZeus til at smide et billede af hans ben. Hvis altså du kan få ham til at hoppe i en lille lårkort...
Hvis du er heldig kan du måske få MiniatureZeus til at smide et billede af hans ben. Hvis altså du kan få ham til at hoppe i en lille lårkort...
#8 I køge er der ikke nogle klubber du sådan kan gå til det, men jeg ruller sammen med 30(ca, svinger fra 20 til 50) andre hvor nogen så ruller 5 km, andre 10 og de sindsyge 25 km een gang om ugen... Det gør det lidt hyggeligt, og det er skide svært at sige nej uden en god grund, når der står ~20 mongoler neden foran hytten med inliners og flere tons sikkerheds udstyr.
Men someregël så kan man rulle med i cykel klubber, sådan startede jeg.
Men someregël så kan man rulle med i cykel klubber, sådan startede jeg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund