mboost-dp1
Roskilde Festival 2007. Skal du med?
Skal du? Tør du? Må du? Vil du? Kan du?
Jeg skal, og jeg tør godt, ved dog ikke om jeg må, men kan helt sikkert!
Jeg skal, og jeg tør godt, ved dog ikke om jeg må, men kan helt sikkert!
Det skulle lige være for at se Tiësto. Explosions In The Sky var også et navn der kunne trække mig til, men de har desværre aflyst.
Men så er det jo fedt at jeg skal ind og se Porcupine Tree i Pumpehuset i Juli!
Men så er det jo fedt at jeg skal ind og se Porcupine Tree i Pumpehuset i Juli!
#3 Bor du i Kina eller hvad? Synes tit du snakker om at det :)
skal du?
nej
tør du?
ja
må du?
ja da
vil du?
jo, hvis ac/dc kom
kan du ?
ja
Men jeg skal til skanderborgfestival...det skal nok blive sjovt:)
nej
tør du?
ja
må du?
ja da
vil du?
jo, hvis ac/dc kom
kan du ?
ja
Men jeg skal til skanderborgfestival...det skal nok blive sjovt:)
Skal selv ind og arbejde der i en bager, så jeg snotter bare lidt i din kaffe, og slikker på din basse !
Skal selv ind og arbejde der i en bager, så jeg snotter bare lidt i din kaffe, og slikker på din basse !
Skal du?
Jep, har min eTicket liggende klar til udskrivning på skrivebordet.
Tør du?
Ja.
Må du?
Ja, men spørgsmålet er bare om de lukker en gammel stodder som mig ind.
Vil du?
Ja.
Kan du?
Ja ellers ville det være dumt at have købt en billet.
/Offtopic
Nu er det første gang at jeg skal til en så stor festival som Roskilde Festival, da jeg altid har skulle noget når der var Roskilde Festival. Så jeg ville godt lige vide hvordan I (veteranerne) plejer at beskytte jeres ejendele på teltpladsen.
Jep, har min eTicket liggende klar til udskrivning på skrivebordet.
Tør du?
Ja.
Må du?
Ja, men spørgsmålet er bare om de lukker en gammel stodder som mig ind.
Vil du?
Ja.
Kan du?
Ja ellers ville det være dumt at have købt en billet.
/Offtopic
Nu er det første gang at jeg skal til en så stor festival som Roskilde Festival, da jeg altid har skulle noget når der var Roskilde Festival. Så jeg ville godt lige vide hvordan I (veteranerne) plejer at beskytte jeres ejendele på teltpladsen.
#11 lader være med at tage nogle specielt dyre egendele med.. tag noget med som du kan tåle at miste...
Lader dem blive hjemme?
Og medbringer billige alternativer?
-------------
Har ikke købt billet, og blev lidt skuffet over at Slayer har meldt afbud, så skal sikkert ikke med.
Så jeg ville godt lige vide hvordan I (veteranerne) plejer at beskytte jeres ejendele på teltpladsen.
Lader dem blive hjemme?
Og medbringer billige alternativer?
-------------
Har ikke købt billet, og blev lidt skuffet over at Slayer har meldt afbud, så skal sikkert ikke med.
argh jeg er liiige fyldt 30, kan vi ikke tale om noget andet end alder :|
Og til spørgsmålet om ejendele, lad være med at tage dyre ting med.
I tidernes morgen var penge og præservativer nok... Men ikke til de unge af i dag.
Kender I forresten ham her (når vi nu taler om gamle mænd):
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?...
Jeg har det PRÆCIS SÅDAN DER efter jeg er fyldt 30. "Jeg sidder jo vågen om natten, sidder og våger ud i mørket og tænker på alle de forfærdelige ting der sker"
Og til spørgsmålet om ejendele, lad være med at tage dyre ting med.
I tidernes morgen var penge og præservativer nok... Men ikke til de unge af i dag.
Kender I forresten ham her (når vi nu taler om gamle mænd):
Jeg har det PRÆCIS SÅDAN DER efter jeg er fyldt 30. "Jeg sidder jo vågen om natten, sidder og våger ud i mørket og tænker på alle de forfærdelige ting der sker"
Det er jo ikke sådan så du har madpakker med til hver eneste dag, men istedet bruger du en hulens masse penge på at købe dårligt fastfood derinde, samt en masse øller!
(må dog indrømme at fastfood standarden på Roskilde er rigtig god i forhold til andre festivaler.)
(må dog indrømme at fastfood standarden på Roskilde er rigtig god i forhold til andre festivaler.)
Sidste år havde jeg både øl, sprut, madvare i teltet uden at det blev stjålet. Var dog også i en lejer med relativt mange mennesker, men der er ingen garanti, for når festen kører er folk ligeglade. Dog vil der jo i en lejer med relativ mange mennesker altid være nogle som vil afskrække en evt. pilfinger.
Jeg havde såment også nogle gange min pung, digicam og mobil i teltet og så satstede når jeg gik ind til koncerterne. Det blev ikke taget. Det afhænger måske også hvor man ligger på pladsen eller om man er heldig eller uheldig - 70.000-100.000 er mange mennesker.
Nogle har små hængelæåse til teltet og låser lynlåsene sammen, det har self pros and cons. Den lette pilfinger vil give op, mens nogle måske ser det som en `udfordring´ da der måske er værdier.
Ellers husk tlf nr. til lukning af mobil konto samt til lukning af dit dankort. Evt. et par kopier ;-)
Sidste år havde jeg både øl, sprut, madvare i teltet uden at det blev stjålet. Var dog også i en lejer med relativt mange mennesker, men der er ingen garanti, for når festen kører er folk ligeglade. Dog vil der jo i en lejer med relativ mange mennesker altid være nogle som vil afskrække en evt. pilfinger.
Jeg havde såment også nogle gange min pung, digicam og mobil i teltet og så satstede når jeg gik ind til koncerterne. Det blev ikke taget. Det afhænger måske også hvor man ligger på pladsen eller om man er heldig eller uheldig - 70.000-100.000 er mange mennesker.
Nogle har små hængelæåse til teltet og låser lynlåsene sammen, det har self pros and cons. Den lette pilfinger vil give op, mens nogle måske ser det som en `udfordring´ da der måske er værdier.
Ellers husk tlf nr. til lukning af mobil konto samt til lukning af dit dankort. Evt. et par kopier ;-)
Blev engang tvunget til at æde en pizza med jakabov i folkeskolen... får stadig maridt og brækfornemmelser når jeg tænker på det nu :S
#24 ja, og min lærer hed anne og havde en plastick hånd som hun skar sig i hele tiden, og hver gang hun gjorde det sagde hun av. Vi ville så se om det passede at hun kunne mærke smerte i den, så vi tog en kødhammer en og slog den rimelig hårdt mens hun ikke så det (vi stod bag hende, og hun stod op af bordet). Det kunne hun godt, og det var sidste gang jeg havde hjemkundskab :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund