mboost-dp1
Ridset SE k800i skærm
Meget kort: Der er nogle mindre ridser i skærmen på min k800i. Hvad vil i anbefale at fjerne dem med? Har fundet denne tråd på mobildebat.dk. Som det fremgår, så virker forskellige slibemidler forskelligt på forskellige skærme. Er der nogen herinde der kan anbefale et middel til en SE k800i? Umiddelbart hælder jeg selv mest til Slipol, men hvad siger i?
noget der hedder screen tft, ved ikke hvem der har lavet det, men har set det rundt omkring, det kan fjerne en masse fra skærme. briller, telefoner osv.
Hvis du drypper noget sæd ned på et afskåret øre fra en jomfru og gnubber hårdt på ridsen, så forsvinder den!
Eller... Jeg købte engang noget i T. Hansen. Kan ikke huske, hvad det hed. Displex, tror jeg. men de havde dengang kun 1 slags. Og jeg brugte den til min bærbare skærm. Fungerede ret fornuftigt.
Eller... Jeg købte engang noget i T. Hansen. Kan ikke huske, hvad det hed. Displex, tror jeg. men de havde dengang kun 1 slags. Og jeg brugte den til min bærbare skærm. Fungerede ret fornuftigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund