mboost-dp1
Preview
Hvorfor står der kun "Preview" nu når man skal skrive sit indlæg? Hvordan får man så indlægget sendt, hvis den kun previewer? hvilket jeg ikke tror den gør.. for indlægget i min anden tråd er der stadig.. hverfald på den her computer.
#1&2 - Jeg har også se dine "Previews" :-)
Mon ikke de tester? Hva ved jeg - jeg tænkte det samme som dig.
Mon ikke de tester? Hva ved jeg - jeg tænkte det samme som dig.
Kan undre mig lidt over at man koder/tester på en "live" version eller hva man skal sige - ikke at det er nagativt (altså udover vi er nogle stykker der blir lidt forvirret) :-)
Men det er da cool nok der sker noget - selvom jeg, som før nævnt, helst så en "edit" mulighed.
Men det er da cool nok der sker noget - selvom jeg, som før nævnt, helst så en "edit" mulighed.
For lige at kommentere den nu kørende preview funktion:
Det er nemt ikke at få indsendt sit indlæg hvis man ikke er opmærksom på det med preview - så der skal gøres noget, f.eks. sætte den der grå bar til at være rød og skrive preview i den, så man visuelt nemt kan se der er noget mærkeligt med ens indlæg.
Det er nemt ikke at få indsendt sit indlæg hvis man ikke er opmærksom på det med preview - så der skal gøres noget, f.eks. sætte den der grå bar til at være rød og skrive preview i den, så man visuelt nemt kan se der er noget mærkeligt med ens indlæg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund