mboost-dp1
:P
Når vi nu taler om Mogens Camre...
Kræver JavaScript, men burde virke i de fleste browsere (selv IE!), den kan tage lidt tid om at loade på en langsom forbindelse.
Kræver JavaScript, men burde virke i de fleste browsere (selv IE!), den kan tage lidt tid om at loade på en langsom forbindelse.
Den viser en closeup billede af Mogens Camre... JavaScript bruges til at scrolle browseren, så hans næse er i centrum, for at det skal virke på forskellige opløsninger.
Hvis nogen har en meget høj opløsning, er jeg ikke sikker på den virker...
Det er kun v.2, der er planer om mousewheel-zoom og andre ting.
Også er der studierabat!
Den viser en closeup billede af Mogens Camre... JavaScript bruges til at scrolle browseren, så hans næse er i centrum, for at det skal virke på forskellige opløsninger.
Hvis nogen har en meget høj opløsning, er jeg ikke sikker på den virker...
Det er kun v.2, der er planer om mousewheel-zoom og andre ting.
Også er der studierabat!
Ahhh så virker det bare ikke hos mig, for der ligner det, at han gemmer sig :P men nu har jeg ham da som baggrund på skrivebordet :P
#12 FireFox 2.0.3, XP Home SP1 og han bliver ikke centreret og man kan ikke scrolle..
Forstår jeg ikke lige helt, virker i den version af Firefox på min maskine (samt Opera og IE), XP Pro SP2.
Hvilken opløsning har du? Evt. kan det være en langsom internetforbindelse?
Jeg kunne forestille mig, at det ikke ville virke, hvis man har en høj opløsning på skærmen, men har ikke haft mulighed for at teste det.
Forstår jeg ikke lige helt, virker i den version af Firefox på min maskine (samt Opera og IE), XP Pro SP2.
Hvilken opløsning har du? Evt. kan det være en langsom internetforbindelse?
Jeg kunne forestille mig, at det ikke ville virke, hvis man har en høj opløsning på skærmen, men har ikke haft mulighed for at teste det.
Tror måske det er fordi jeg kører med sp1 på den computer jeg så det på første gang... for det virker fint her, hvor jeg kører sp2... Eller fint og fint, han er jo stadig lige grim :P
Tror måske det er fordi jeg kører med sp1 på den computer jeg så det på første gang... for det virker fint her, hvor jeg kører sp2... Eller fint og fint, han er jo stadig lige grim :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund