mboost-dp1
Ordleg: Tshirt
Hej,
Har snakket med et trykkeri omkring noget skoleprojekt, og for sjovt spurgte jeg om de ville kunne trykke nogle tshirts hvor alle de 1000 ord fra ordlegen (se tagwall) kunne blive trykt på med noget grafik. Han forslog selv en spiral på maven med ordene som så gik rundt om siden og så skrev newz.dk bagpå og så foran igen og skrev ordlegen eller noget...
Evt. kunne man putte nogle diskrete reklamer på ærmerne, så den ikke var så dyr igen.
Der skal dog trykkes minium 127 trøjer før det kan betale sig, og de vil komme til at koste små 150 - 200 kr ca. (uden sponsorater) i en almindelig god kvalitet.
Kunne være meget sjovt, istedet for de ret kedelige trøjer som newz.dk normalt har :)
Har snakket med et trykkeri omkring noget skoleprojekt, og for sjovt spurgte jeg om de ville kunne trykke nogle tshirts hvor alle de 1000 ord fra ordlegen (se tagwall) kunne blive trykt på med noget grafik. Han forslog selv en spiral på maven med ordene som så gik rundt om siden og så skrev newz.dk bagpå og så foran igen og skrev ordlegen eller noget...
Evt. kunne man putte nogle diskrete reklamer på ærmerne, så den ikke var så dyr igen.
Der skal dog trykkes minium 127 trøjer før det kan betale sig, og de vil komme til at koste små 150 - 200 kr ca. (uden sponsorater) i en almindelig god kvalitet.
Kunne være meget sjovt, istedet for de ret kedelige trøjer som newz.dk normalt har :)
#4 nåe okay :D bare fordi jeg ikke gad finde den, da jeg skrev det.
#8 Det lød ikke som noget problem for dem... men nok noget som skal undersøges nærmere
#9 Det skal nok sagtens kunne være der. Men der vil være et stort arbejde i at udvælge ordet i alle de indlæg med flere ord.
#12 Det kunne vel være at man kunne få hmn eller en anden til at dumpe tråden i en fil til dig.
#15 nåå :D ja det ville jo gøre det noget nemmere... prøver lige at forhøre mig omkring det, når vi har nået de 1000 post :)
Jamen så vil jeg da virkelig glæde mig til at vinde :D
Føres der T-shirt i XXXXXL ? ;-)
(Rigtige mænd er hvide under patterne)
Føres der T-shirt i XXXXXL ? ;-)
(Rigtige mænd er hvide under patterne)
Jeg vil altså næsten sige at jeg er villig til at købe en T-shirt (forudsat som jeg skriver i #17) hvis jeg imod alt sund fornuft ikke vinder den ;-)
hvem har sagt noget om at den kan vindes??
Trøjen var ment som et supplement (eller erstatning) for den officielle newz.dk trøje (se merchendise) som jo sandsynligvis forsvinde når nerdorama lukker og slukker.
Trøjen var ment som et supplement (eller erstatning) for den officielle newz.dk trøje (se merchendise) som jo sandsynligvis forsvinde når nerdorama lukker og slukker.
#22 Øv jeg var ellers helt sikker på det var gaven til mig, når jeg skriver nr 1000 :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund