mboost-dp1

OndPanda.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - marDIN
25. jul. 2007 14:25
http://www.ondpanda.dk/

Hermed en blog med undertegnede figurerende som forfatter.

Bloggen indeholder læssevis af galde, endnu mere kundehad og så en smule tyskerhad (no offense).

Hvad siger I til den? Er det noget du ville vende tilbage til, hvis der engang imellem (meget gerne et par gange ugentligt) kom en sjov opdatering?

Hvis der er nogle her, der mener de har noget at tilføje, så kan I få tjansen som gæste-blogger. Det behøver ikke nødvendigvis være kunder, der pisser jer af. Det kan være den nye Ace Ventura 3, der ikke indeholder Jim Carey (btw, det emne er taget. Arbejder i øjeblikket på noget spass).
Anyways. Smid mig en PB eller en mail på mahau[at]ondpanda.dk omgående!

På forhånd mange tak, gutter og gutinder!
Gravatar #2 - BurningShadow
25. jul. 2007 14:47
og så en smule tyskerhad
Den slags er jeg god til, har du brug for hjælp? :D
Gravatar #3 - Ronson ⅍
25. jul. 2007 15:32
Det der med brok og galde har jeg set før, ikke kun på netdoktor.dk men
http://2tal.smartlog.dk/
http://brok.smartlog.dk/

Jeg ville være oplagt
Gravatar #4 - milandt
25. jul. 2007 17:43
Jeg kan godt li at du har angivet din email sådan her:

<a href="mailto:[email protected]" target="_blank">mahau[at]ondpanda.dk[/url]

Mener, en web-crawler der opsnapper email-adresser man godt finde ud af at se hvad der står i href attributten, selvom du har skiftet @ ud med [at] i linket :)
Gravatar #5 - marDIN
25. jul. 2007 17:57
@ milandt

Oh, var jeg ikke klar over. Hehe :D
Men kan jeg så i det mindste trøste mig med, at jeg indskrænker muligheden for at den finder min adresse? ;D
Gravatar #6 - milandt
25. jul. 2007 18:08
Gravatar #7 - helsinghof
26. jul. 2007 07:03
Hehe, får mig til at tænke på den gang jeg arbejdede i Merlin, og en narkoman prøvede at stjæle en pakke printerpapir til 50 kroner...

Det var nu ikke så svært at opdage, for han stod med max paranoia og skulede rundt i den tomme butik, inden han tog papiret og stak ned i bukserne så halvdelen stadig stak op, UDEN på blusen... Nice going Einstein...
Gravatar #8 - siliankaas
26. jul. 2007 08:44
#7 ville han ryge det eller hva?

marDIN >> Håber aldrig jeg kommer på besøg i den butik du arbejder - jeg har da lidt på fornemmelsen at du burde finde dig et andet job, så meget som du hader kunder ;-)
Gravatar #9 - Wird
26. jul. 2007 09:21
Hvis man mangler historier kan man også taget et kig på haderkunder.dk
Gravatar #10 - helsinghof
26. jul. 2007 09:22
Jeg ved sku ikke rigtig hvad han ville med det... Han lignede ikke typen der havde en printer eller pc for den sags skyld!

Han valgte dumt nok at gå rundt i butikken med pakken stikkende ud af bukserne. Husker tydeligt han var henne ved mig for at spørge om vi havde Unreal Turnament (som også var gammelt dengang!)

Er enig med dig i at MarDIN burde finde et andet job. Selvom jeg selv synes kunder kan være nogle idioter, synes jeg du mangler empati for andre. Fx bliver jeg nogle gange udfordret i den lokale Netto... Det er en udfordring ikke at slå de dumme sataner der sidder bag kassen.
Bl.a. får jeg tit et beløb smidt i hovedet og når jeg så siger "på beløbet", eller lægger de aftalte penge, viser det sig at klovnen IKKE mente 123 LIGEUD, men 123,20. DERFOR spørger man, "Er det 123 ligeud?"
Gravatar #11 - marDIN
26. jul. 2007 13:22
@ Alle marDIN-haderne :D

ALT hvad der bliver skrevet på OndPanda.dk, er tanker der kommer når man efter 9 timer ved en kasse har gennemlevet 50-60 dumheder fra kunder. I stedet for at flippe ud på kunden, eller gå med en masse indestængt vrede, så går jeg hjem og formulerer et fantastisk konstruktivt og ikke mindst sagligt ( ;) ) indlæg på OndPanda.dk, som tilsyneladende morer et par stykker eller 3.

Tag det for hvad det er. Situationer sat på spidsen med ordsproget "Overdrivelse fremmer forståelsen" for det er i virkeligheden, hvad der er tale om.
Gravatar #12 - D_V
26. jul. 2007 19:11

Syntes sgu det er en ok griner side, jeg må da indrømme at jeg trak et par gange på smilebåndet da jeg læste igennem...

Og kan sagtens følge dig i de fleste af tingene (selvom de for det meste er pænt overdrevne)...
Har selv stået bag kasse, og hørt 20 forskellige kunder fyrer den samme lamme joke af.. Næsten som om det stod på et skilt ved indgangen...
Gravatar #13 - themuss
26. jul. 2007 19:17
Der er da også den der haderkunder.dk eller haderallekunder.dk eller hvordan det lige er.
Gravatar #14 - marDIN
27. jul. 2007 00:43
Tak for feedback alle sammen ;)

Men seriøst, come on gutter og gutinder. Har I set Ace Ventura-konkurrencen? Det vil sgu være forfærdeligt hvis dét forslag vinder! :D :P
Gravatar #15 - hgul
28. jul. 2007 09:39
#13 Den side kender marDIN i hvert fald udmærket - der har han nemlig også "reklameret" ;-)
Gravatar #16 - Ronson ⅍
28. jul. 2007 10:19
#15: Og andre steder
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login