mboost-dp1

Nyt ungdomshus

Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
2. mar. 2007 17:27
Så har de unge fra Nørrebro bevist at man alligevel godt kan opnå ens ønsker med vold i Danmark.

Her er et billede af det nye, men stadig midlertidige ungdomshus:Det ny ungdomshus

Hvor længe mon de får lov at blive denne gang ?
Gravatar #2 - BurningShadow
2. mar. 2007 17:28
Det er da dejligt stort ud, og jeg tror ikke at de skal være bekymret for om politiet kommer og rydder det :)
Gravatar #3 - frygtl0s
3. mar. 2007 01:10
I følge pålidelige kilder vil kernen bag det tidligere ungdomshus inden for kort tid skifte strategi. Deres mål er at indtage en ø(ungdomsøen) hvor de kan få lov til at have selvbestemmelse.
Gravatar #4 - sKIDROw
3. mar. 2007 01:20

Hvis de samtidigt husker, at selvbestemmelse betyder selvforsørgelse, så skal der lyde et stort dybfølt held og lykke herfra.. ;)
Gravatar #5 - Spiderboy
3. mar. 2007 08:47
Hvad med Sealand? Det kunne da være et fint ungdomshus. Jeg tvivler bare på, at de kan købe den for en krone.
Gravatar #6 - drbravo
3. mar. 2007 08:57
Og ærligt talt tror jeg ikke betonnen vil tage vildt meget skade af et par brosten så der er da velkomne til at kaste ting på den..
Gravatar #7 - Spiderboy
3. mar. 2007 09:05
Tror du overhovedet der er brosten derude? Jeg tvivler. Men så er der sikkert andre ting, man kan kaste med.
Gravatar #8 - XERXES
3. mar. 2007 22:33
De kan få reserve svenskernes ø, Bornholm. Ellers er der jo også Færøerne, så kan mindre tallet af de unge fanatikere mænge sig med de kristne fanatikere, som der jo er en del af der.
Gravatar #9 - BurningShadow
4. mar. 2007 09:40

Man kunne også sende dem til Grønland. Der kan de kaste med snebolde istedet for brosten, og der er rigeligt med plads så de ikke risikerer at ramme nogen.
Gravatar #10 - themuss
4. mar. 2007 11:01
#9 Det er jo forsøgt i Norge.
Gravatar #11 - BurningShadow
4. mar. 2007 12:01

Ja, det er rigtigt, der blev jo godtnok sendt nogle autonome til det landområde der er et stykke nord for Skagen, og sidste år fejrede de deres 100 års selvstændighed.
Gravatar #12 - Spiderboy
4. mar. 2007 13:00
Hmm... Kunne man ikke sende de autonome til OL i disciplinen kuglestød? De må have nogle veltrænede kastearme... ;-)
Gravatar #13 - MiniatureZeus
4. mar. 2007 13:49
Ja så kunne man bare sætte tre-fire politibetjente i fuld udrustningen ved 500 meter skiltet...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login