mboost-dp1

Nyt PC-blad, hvilket?

Gå til bund
Gravatar #1 - bamsemusen
27. nov. 2007 16:08
Hej,

jeg står (eller nej... jeg sidder jo egentlig... and I like it a lot) og har bestemt mig for, at jeg vil tegne et abonnement på et computer blad pga. de ekstra mange penge, jeg vil modtage fra januar 2008 (pga. de højere 2008 SU-satser: 60,- mere om måneden!)

Det er efterhånden ved at være længe siden, jeg har haft et sådan, så jeg ved ikke rigtigt, hvad der er på markedet.

Jeg havde i sin tid PcWorld, som jeg var ret godt tilfreds med, de var rimelig tekniske (uden at blive syge i hovedet), ikke særlig mange irritationsfejl (stavefejl, fejl-ord osv.), gode anmeldelser.

Så det ville jeg da have igen, hvis det ikke var fordi, at de tilsyneladende har droppet deres blad... ?

Så hvad nu?

Krav:
- Dansk
- Formalitetskrav i orden
- Hardware, test, lidt artikler, gerne temaer o.l.,
- Ingen spil (eller meget begrænset, jeg søger et pc-blad, ikke et spil-magasin.
- Ikke alt for meget hr-og-fru-Danmark blad (aka Komputer.. det er liiiige "Word-for-begynder"-agtigt nok-for-mig.

Woohuu!
Gravatar #2 - freesoft
27. nov. 2007 16:13
Har selv Alt om Data, og det synes jeg selv er ret godt.
Tror det lever nogenlunde op til dine krav.
Gravatar #3 - siliankaas
27. nov. 2007 17:00
#1 But why?
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men er alle Data blade ikke "Mr. Old news" i det øjeblik de går i trykken?

Hvad med Datatid
Gravatar #4 - bamsemusen
27. nov. 2007 18:17
Jah, det var også det, jeg umiddelbart hælder mest til selv. Men tager jeg fejl, hvis jeg siger, at der reelt ikke er andre alternativer? (udover det Datatid)

#3 For at være smart... ;-)
Jeg mangler noget at sidde med, når jeg... ja besøger det hyggelig lille hus. Og du plejer da også altid at brokke dig over manglende læsestof. :p
Gravatar #5 - 3214N
27. nov. 2007 22:02
hvorfor dansk?

/3214n.
Gravatar #6 - rackbox
27. nov. 2007 22:24
Det er pokkers, at tysk er så upænt et sprog. De er ellers blandt de lande med de allerbedste tekniske magasiner - alt fra PC over gadgets og trykteknikker til ingeniør-blade.

Pokkers! Pokkers! Pokkers!

:P
Gravatar #7 - siliankaas
28. nov. 2007 07:12
LOL havde faktisk ik set det var DEJ!

Har btw. fundet ud af man godt kan s...e til uge avisen :-)

Men hva med den der datatid, er den for "Waaa"?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login