mboost-dp1

Nyt Mobil Nummer

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
25. sep. 2007 15:52
Jeg er ude efter et helt specielt telefon nummer, og ville gerne hører om der var nogle der kender en side hvor man kan checke om det er ledigt, og gerne hvilken udbyder der ejer det!
Gravatar #2 - Chewy
25. sep. 2007 16:36
Hvis det er ledigt burde alle teleselskaber kunne benytte det.
Hvis de altså er interreseret i at betale for det :-)
Gravatar #3 - helsinghof
25. sep. 2007 17:49
Prøv at komme med nummeret. I selskabernes nummeroprettelses systemer kan man søge på specifikke numre.

Du kan jo selvfølgelig også bare ringe til nummeret, så kan du jo se om det er optaget i det mindste...
Gravatar #4 - Cloud02
25. sep. 2007 18:33
Jeg synes du bør hører et teleselskab om det.
Gravatar #5 - GormDK
25. sep. 2007 18:43
Jeg gætter på at det er 1015 1337 ;)
Gravatar #6 - frygtl0s
25. sep. 2007 19:48
har du prøvet at ringe til det nummer du gerne vil have(hint: hvis der er nogen ikke-båndoptagertyper der snakker er det nok ikke ledigt)? Prøv at slå det op på krak og se om det står der.
Hvis ikke det er muligt så bliver du nødt til at ringe rundt til de forskellige telefonselskaber og spørge om det er ledigt (da de forskellige teleselskaber ejer bestemte nummerserier), hvis det starter med 20, 22, 40, 41 er det næsten sikkert at det er sonofon ellers ved jeg ikke lige hvem det kan være.
Gravatar #7 - Svindleren
25. sep. 2007 19:54
20, 22 og 40 nr er også hos tdc...

kilde: sælger selv for tdc :)
Gravatar #8 - Chewy
25. sep. 2007 20:02
Sidst jeg tjekke kunne alle selskaber kræve et hvilket som helst nummer som ikke var i brug..
Men hvis det er et bronze, sølv, guld eller platin kommer det at koste derefter...

Før i tiden var der dedikerede nummerserier...
Men efter at politikerne besluttede at det var brugeren og ikke selskabet der havde retten til nummeret, benytter selskaberne primært deres nummerserier. Men har mulighed for at inddrage et nummer som ikke er i brug...

Kan lige prøve at tjekke om det er korrekt imorgen....
Gravatar #9 - frygtl0s
25. sep. 2007 22:29
#7 okay, troede egentlig kun at det var sonofon...

#8 hvis du ringer ind til sonofon og vil have et nummer, så slår de det op i et register hvor alle ledige numre (for private) er... hvis ikke det er i det specifikke register så er det ikke muligt at få det, hvis det er der koster det 99 kr at skifte sit nummer... ellers skal man ud i overdragelse og nummerportering... (jeg er ikke sikker på om det er sådan i andre selskaber, men det går jeg i hvert fald ud fra)

(arbejder en gang i mellem i sonofon kundeservice)
Gravatar #10 - frygtl0s
25. sep. 2007 22:31
#8 hov glemte lige at sige at det register sonofon slår op i, er nogen numre kun sonofon har adgang til...
Gravatar #11 - Chewy
26. sep. 2007 12:41
@10

Har snakket med vores trainere, og de mener også at jeg har ret. De skal på uddybende kursus imorgen, og der vil de tjekke op på det... Så burde have et svar på fredag...
Gravatar #12 - frygtl0s
26. sep. 2007 14:32
#11 Jeg ved i hvert fald at hos sonofon er der et register kundeservicemedarbejderne kan søge efter numre i, engang i mellem er der ikke flere numre tilbage(har jeg oplevet en gang) også frigiver sonofon flere numre.. det er jeg helt sikker på!
Gravatar #13 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 14:57
Offtopic:
#1 Troede at du brugte brugeren "Norrah" istedet for Sephiroth..?
Gravatar #14 - D_V
28. sep. 2007 15:06
Offtopic:
Han har jo åbenlyst personlighedsspaltning...
Gravatar #15 - helsinghof
29. sep. 2007 09:04
Og den personlighed der oprettede denne tråd har åbenbart glemt alt om den...
Gravatar #16 - Norrah
29. sep. 2007 15:53
Det er lidt sært en gang i mellem. Begge brugere er åbenbart aktive, og hvis man er lidt træt så kan jeg taste forkert.

Anyway, nummeret starter med 33 55.
Gravatar #17 - Norrah
29. sep. 2007 15:55
Tror det er 4th, eller 5th gang jeg må fusionere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login