mboost-dp1
Nyt Mobil Nummer
Prøv at komme med nummeret. I selskabernes nummeroprettelses systemer kan man søge på specifikke numre.
Du kan jo selvfølgelig også bare ringe til nummeret, så kan du jo se om det er optaget i det mindste...
Du kan jo selvfølgelig også bare ringe til nummeret, så kan du jo se om det er optaget i det mindste...
har du prøvet at ringe til det nummer du gerne vil have(hint: hvis der er nogen ikke-båndoptagertyper der snakker er det nok ikke ledigt)? Prøv at slå det op på krak og se om det står der.
Hvis ikke det er muligt så bliver du nødt til at ringe rundt til de forskellige telefonselskaber og spørge om det er ledigt (da de forskellige teleselskaber ejer bestemte nummerserier), hvis det starter med 20, 22, 40, 41 er det næsten sikkert at det er sonofon ellers ved jeg ikke lige hvem det kan være.
Hvis ikke det er muligt så bliver du nødt til at ringe rundt til de forskellige telefonselskaber og spørge om det er ledigt (da de forskellige teleselskaber ejer bestemte nummerserier), hvis det starter med 20, 22, 40, 41 er det næsten sikkert at det er sonofon ellers ved jeg ikke lige hvem det kan være.
Sidst jeg tjekke kunne alle selskaber kræve et hvilket som helst nummer som ikke var i brug..
Men hvis det er et bronze, sølv, guld eller platin kommer det at koste derefter...
Før i tiden var der dedikerede nummerserier...
Men efter at politikerne besluttede at det var brugeren og ikke selskabet der havde retten til nummeret, benytter selskaberne primært deres nummerserier. Men har mulighed for at inddrage et nummer som ikke er i brug...
Kan lige prøve at tjekke om det er korrekt imorgen....
Men hvis det er et bronze, sølv, guld eller platin kommer det at koste derefter...
Før i tiden var der dedikerede nummerserier...
Men efter at politikerne besluttede at det var brugeren og ikke selskabet der havde retten til nummeret, benytter selskaberne primært deres nummerserier. Men har mulighed for at inddrage et nummer som ikke er i brug...
Kan lige prøve at tjekke om det er korrekt imorgen....
#7 okay, troede egentlig kun at det var sonofon...
#8 hvis du ringer ind til sonofon og vil have et nummer, så slår de det op i et register hvor alle ledige numre (for private) er... hvis ikke det er i det specifikke register så er det ikke muligt at få det, hvis det er der koster det 99 kr at skifte sit nummer... ellers skal man ud i overdragelse og nummerportering... (jeg er ikke sikker på om det er sådan i andre selskaber, men det går jeg i hvert fald ud fra)
(arbejder en gang i mellem i sonofon kundeservice)
#8 hvis du ringer ind til sonofon og vil have et nummer, så slår de det op i et register hvor alle ledige numre (for private) er... hvis ikke det er i det specifikke register så er det ikke muligt at få det, hvis det er der koster det 99 kr at skifte sit nummer... ellers skal man ud i overdragelse og nummerportering... (jeg er ikke sikker på om det er sådan i andre selskaber, men det går jeg i hvert fald ud fra)
(arbejder en gang i mellem i sonofon kundeservice)
Offtopic:
#1 Troede at du brugte brugeren "Norrah" istedet for Sephiroth..?
#1 Troede at du brugte brugeren "Norrah" istedet for Sephiroth..?
Og den personlighed der oprettede denne tråd har åbenbart glemt alt om den...
Og den personlighed der oprettede denne tråd har åbenbart glemt alt om den...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund