mboost-dp1
Ny telefon, kræsen
Hej,
Jeg leder efter en ny mobil efter jeg kom af med min P990i.
Problemet er at jeg er ret kræsen og synes ikke rigtig noget af det som der er på markedet lige nu er noget værd eller passer til mig, eller er for dyrt.
Så for at sige det lige ud, så er jeg på totalt bar bund om hvilket telefon jeg skal have, indtil iPhone kommer til DK.
Med hensyn til krav, som jeg har mange af, så er de vigtigste:
* På min P990i var der fuldt tastatur, som jeg desværre har vendet mig alt for godt til. Problemet er, og det var grunden til at jeg solgte min P990i, er at dem med fuldt tastatur fylder så skide meget. Lige nu sidder jeg med en Ericsson T28s, som jo har en perfekt størrelse og var det ikke pga. den manglende ordbog, så havde jeg helt sikkert beholdt den.
* Jeg gider ikke have Nokia eller LG. Har simpelthen haft for dårlige oplevelser med de to lorte mærker
* Den skal være billig, gerne brugt... men maks. 800-1000 kr.
Den eneste telefon jeg lige har i tankerne er en SE K810i, men da jeg har haft en K800i synes jeg måske det er lidt kedeligt at "gå tilbage" til den. De minder jo ultrolig meget om hinanden.
Jeg har også kigget lidt på en Samsung D900 da den er ret lille og pæn. Kameraet er dog rimelig dårligt og hvis man stadig skriver sms'er på den, som man gjorde på d600 er den sku ik pengene værd....
Men som sagt jeg er på bar bund, komplet... og håber derfor på lidt hjælp
Jeg leder efter en ny mobil efter jeg kom af med min P990i.
Problemet er at jeg er ret kræsen og synes ikke rigtig noget af det som der er på markedet lige nu er noget værd eller passer til mig, eller er for dyrt.
Så for at sige det lige ud, så er jeg på totalt bar bund om hvilket telefon jeg skal have, indtil iPhone kommer til DK.
Med hensyn til krav, som jeg har mange af, så er de vigtigste:
* På min P990i var der fuldt tastatur, som jeg desværre har vendet mig alt for godt til. Problemet er, og det var grunden til at jeg solgte min P990i, er at dem med fuldt tastatur fylder så skide meget. Lige nu sidder jeg med en Ericsson T28s, som jo har en perfekt størrelse og var det ikke pga. den manglende ordbog, så havde jeg helt sikkert beholdt den.
* Jeg gider ikke have Nokia eller LG. Har simpelthen haft for dårlige oplevelser med de to lorte mærker
* Den skal være billig, gerne brugt... men maks. 800-1000 kr.
Den eneste telefon jeg lige har i tankerne er en SE K810i, men da jeg har haft en K800i synes jeg måske det er lidt kedeligt at "gå tilbage" til den. De minder jo ultrolig meget om hinanden.
Jeg har også kigget lidt på en Samsung D900 da den er ret lille og pæn. Kameraet er dog rimelig dårligt og hvis man stadig skriver sms'er på den, som man gjorde på d600 er den sku ik pengene værd....
Men som sagt jeg er på bar bund, komplet... og håber derfor på lidt hjælp
Så.. Leder du efter en smartphone eller bare en lille let mobil til at have i lommen? Hvis du ikke vil have en smartphone, så må valget falde på SE, kan ikke rigtigt anbefale andre telefoner. Samsung har jeg bestemt ikke gode erfaringer med og deres nyere telefoner ser ikke ud til at have ændret sig synderligt, hverken på os'et, udseendet eller knapper/funktioner, hvilket altså aldrig nogensinde har været godt.
Med Sony Ericssons seneste telefoner er der ikke så meget forskel på. De bygger alle sammen på det velkendte, stabile og brugervenlige os. Så det er primært udseendet, der skaber forskellen i prisen. Det eneste jeg ville kigge efter er hvor solid mobilen føles i hænderne, der er nogle discount modeller, som bestemt ikke føles lige så robust som f.eks. w810.
Med Sony Ericssons seneste telefoner er der ikke så meget forskel på. De bygger alle sammen på det velkendte, stabile og brugervenlige os. Så det er primært udseendet, der skaber forskellen i prisen. Det eneste jeg ville kigge efter er hvor solid mobilen føles i hænderne, der er nogle discount modeller, som bestemt ikke føles lige så robust som f.eks. w810.
#2 Ja leder efter en simpel lækker mobil, gerne SE.
Tror dog jeg går efter en K810, de koster ikke det store brugte, og var mega glad for min k800
Tror dog jeg går efter en K810, de koster ikke det store brugte, og var mega glad for min k800
Hvad med en SE k850i?
Den er lidt dyr endnu, og man skal nok vente lidt før man kan få den med abonnoment.
Link til mobilpriser.dk
Har selv SE k800i P.T., men jeg regner med at skifte til k850i når jeg kan få den med håndjern hos telmore.
Den er lidt dyr endnu, og man skal nok vente lidt før man kan få den med abonnoment.
Link til mobilpriser.dk
Har selv SE k800i P.T., men jeg regner med at skifte til k850i når jeg kan få den med håndjern hos telmore.
#4 Folk er generelt rimelig skuffet over den...og kan ikke lide udseendet på den.. overhovedet
K850 er kæmpe stor...
Vent da på iphone eller bestil en fra Ebay... Har lige haft en i hånden i dag, og den er fandeme sprød! Touchscreen'en virker bare kanon godt.
Vent da på iphone eller bestil en fra Ebay... Har lige haft en i hånden i dag, og den er fandeme sprød! Touchscreen'en virker bare kanon godt.
#8 Har virkelig også overvejet at købe en fra eBay, men gider bare ikke al det pjat med jailbrake og bla bla... er for besværligt... Står lidt i et dilemma...
unlock til 1.1.1 er så vidt jeg ved lige på trapperne, og så kan du jo få den fra uk, så behøver du ikke at betale told også.
Jeg har en k810i - og den kan klart anbefales. Det er simpelthen bare den bedste tlf jeg nogensinde har haft i hænderne. Det er rent udsøgt fornøjelse at sidde med den. Den er bare super :)
Tjeah ved godt det ikke er pænt sagt i den her diskussion - men min Nokia E70 er altså super - og netop det at den har mulighed for at klappe ud til et fuldt keyboard er SUPER nice når man bruger den til sms, e-mail, websurfing etc.
Den fylder lidt mindre end en N73 rent størrelse mæssigt, så stadig større end en K800, men mindre end en P990.
Den fylder lidt mindre end en N73 rent størrelse mæssigt, så stadig større end en K800, men mindre end en P990.
Tror det bliver til en K810i, så må vi se efter jul om iPhone kommer til DK eller om det kan betale sig at købe den fra england.
Men tak for hjælpen :)
Men tak for hjælpen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund