mboost-dp1

Ny blog for bil interesserede - www.BiliDanmark.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Jazzy182
19. jun. 2007 17:17
Hej

Jeg har oprettet en blog hvor jeg vil tale om bilisme i Danmark, der vil være nyheder, artikler, underholdning, tidsfordriv og meget meget mere :)

P.s. Kontakt os hvis du vil være skribent!

www.Bil i Danmark.dk
Gravatar #2 - MiniatureZeus
19. jun. 2007 18:15
I kunne evt. sende en pressemeddelse omkring siden til FDM Motor. Men siden ser da spændene ud :)
Gravatar #3 - jeldtoft
19. jun. 2007 22:01
Interessant. En som præsenterer en blog som han selv ejer, SOM HANS EGEN!

Du prøver ikke engang at lokke os derind, men er ærlig.

Tak
Gravatar #4 - XorpiZ
20. jun. 2007 01:25
Jeg tror altså, at en eller anden skal fratage trylleklovn hans rating-muligheder. De er godt nok helt hen i vejret.
Gravatar #5 - Kisbye
20. jun. 2007 03:48
[spoiler]
Hvorfor er 3 informativ?
Enhver kan sku da se at det er mandens egen blog hvis man læser #1
Den kan da allerhøjst være intressant.
[/spoiler]
Gravatar #6 - Jace
20. jun. 2007 10:24
#1, Rigtig spændende projekt. Den har helt sikkert fået et bogmærke :)

Som #2 siger så synes jeg også det ville være fedt at hype den lidt. Jeg ved hvor mange fora du har skrevet om den på, men der er i hvert fald godt gang i forummet på bilgalleri.dk hvor der er mange daglige brugere, så det kunne være et godt sted at lave lidt reklame for den...

Held og lykke med det...
Gravatar #7 - TWFH
20. jun. 2007 11:19
#4: Jeg kan af en eller grund slet ikke rate længere... Ikke at det gør mig så meget, det er relativt sjældent jeg bruger den, men alligevel.
Gravatar #8 - BurningShadow
20. jun. 2007 11:21

Det er fordi din karma er "Uheldig".
Se evt. på hvordan du har ratet tidligere.
Gravatar #9 - TWFH
20. jun. 2007 12:05
Meh, så kan jeg kraftedeme lære det, ser ud til jeg faldt over en tråd med meget offtopic bavl og ratede derefter. Go me!
Gravatar #10 - Ronson ⅍
21. jun. 2007 16:24
Ja, man skal passe på med at rate negativt. Selv om man rater rigtigt og hjælper newz så falder ens karma.

Rater man derimod konsekvent forkert (men positivt), altså misbruger ratingsystemet, så bliver man belønnet med en god karma. I trylleklovns tilfælge "super" karma.

Go newz!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login