mboost-dp1
Ny blog for bil interesserede - www.BiliDanmark.dk
Hej
Jeg har oprettet en blog hvor jeg vil tale om bilisme i Danmark, der vil være nyheder, artikler, underholdning, tidsfordriv og meget meget mere :)
P.s. Kontakt os hvis du vil være skribent!
www.Bil i Danmark.dk
Jeg har oprettet en blog hvor jeg vil tale om bilisme i Danmark, der vil være nyheder, artikler, underholdning, tidsfordriv og meget meget mere :)
P.s. Kontakt os hvis du vil være skribent!
www.Bil i Danmark.dk
#1, Rigtig spændende projekt. Den har helt sikkert fået et bogmærke :)
Som #2 siger så synes jeg også det ville være fedt at hype den lidt. Jeg ved hvor mange fora du har skrevet om den på, men der er i hvert fald godt gang i forummet på bilgalleri.dk hvor der er mange daglige brugere, så det kunne være et godt sted at lave lidt reklame for den...
Held og lykke med det...
Som #2 siger så synes jeg også det ville være fedt at hype den lidt. Jeg ved hvor mange fora du har skrevet om den på, men der er i hvert fald godt gang i forummet på bilgalleri.dk hvor der er mange daglige brugere, så det kunne være et godt sted at lave lidt reklame for den...
Held og lykke med det...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund