mboost-dp1
Ny bærbar (Packard Bell)
Jeg skal ha' mig en ny bærbar pc, der helst ikke må koste meget over 5000 kr. Den skal ikke bruges til spil (andet end småspil når lektierne bliver kedelige), bare til at skrive opgaver på og så gå på nettet.
Denne Packard Bell fra elgiganten, er den god?
Denne Packard Bell fra elgiganten, er den god?
Helt dum ser den ikke ud, den du linker til. Lækkert med numerisk, samtidig med den kun er 15".
Ved ikke rigtig med nu, men før i tiden var Packard Bell ikke noget man sådan skulle købe.
Ved ikke rigtig med nu, men før i tiden var Packard Bell ikke noget man sådan skulle købe.
#4 hvad vil du have i den spoiler? :)
Men synes nu at en 17" er for stort til en bærbar... 15.4" passer godt til de fleste tasker og skrive borde.
Ville aldrig kunne have en 17" på mit bord her oppe i klassen..
Men synes nu at en 17" er for stort til en bærbar... 15.4" passer godt til de fleste tasker og skrive borde.
Ville aldrig kunne have en 17" på mit bord her oppe i klassen..
Jeg ville heller ikke have plads til min ekstra skærm, docking station, ekstern mus og tastatur som står på min arbejdsplads, hvis jeg gik i skole.. for slet ikke at tale om hvor besværligt det ville være at have det med i tasken.
Derfor er det jo netop specielt godt at der er et tastetur som rent faktisk er brugbart, og at man kan se hvad der er på skærmen.
[spoiler]MiniatureZeus går i dameundertøj[/spoiler]
Derfor er det jo netop specielt godt at der er et tastetur som rent faktisk er brugbart, og at man kan se hvad der er på skærmen.
[spoiler]MiniatureZeus går i dameundertøj[/spoiler]
Bare husk, til en studie laptop bliver du hurtigt træt af at skulle slæbe alt for mange kilo med rundt.. Og du bliver også rigtig træt af hvis du har købt en stor, tung og varm maskine, som har en batterilevetid der gør det muligt lige at starte computeren og så ikke mere.
Så lille så mulig, med så lang batterilevetid og så lidt varme som muligt, er optimalt. Selvfølgelig vil det automatisk resultere i en langsommere computer, men til studiebrug er det jo ligemeget.
Så lille så mulig, med så lang batterilevetid og så lidt varme som muligt, er optimalt. Selvfølgelig vil det automatisk resultere i en langsommere computer, men til studiebrug er det jo ligemeget.
Tak for hjælpen. Jeg tror jeg i morgen går ned og ser om jeg kan prøve den lidt, mest for at høre om den larmer meget. Ellers regner jeg med at købe den, der er ikke noget der umiddelbart virker helt slemt ved den?
Min far advarer mig mod at købe i Elgiganten, nogen der har erfaringer derfra?
Min far advarer mig mod at købe i Elgiganten, nogen der har erfaringer derfra?
#13 altså mener bare, at når du køber i elgiganten, så betaler du heller ikke for servicen... så derfor er den også minimal! :)
Bærbaren isig selv er sikkert fin nok :)
Bærbaren isig selv er sikkert fin nok :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund