mboost-dp1

Nogen der skal til Metallica koncert på fredag? (sektion A)

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
10. jul. 2007 14:56
Hej mennesker

Jeg ved godt det lyder mega usselt, men jeg er kommet i en rigtig lorte situation - jeg troede jeg havde en aftale med en veninde, om at tage sammen til Metallica, men hun er pludselig blevet uvenner med sin veninde som havde billetter osv. (en længere og meget lam historie). Og i dag har jeg netop modtaget min billet, til over 700 kr som jeg nu risikerer at brænde inde med...

Så jeg ville høre om der er nogen herinde som skal til Århus og se Metallica (og gerne også Volbeats opvarmning) på fredag, og gerne lige drikke en gang pils inden da, og sikkert også nogle pilsnere efter koncerten...

Hvis du/I er friske på at have en ekstra gut med til koncert, så sig hellere end gerne til. Skriv enten her eller på mobil, 22422444. På forhånd tak.

PS. Jeg har billet til Sektion A indgang 1.
Gravatar #2 - milandt
10. jul. 2007 15:34
argh!! must resist.. ahhhh... too easiiii...
Gravatar #3 - Ronson ⅍
10. jul. 2007 15:39
Bliver man en del af staff? Eller er det bare første led i en absurd plan om at skaffe nye venner?
Gravatar #4 - amokk
10. jul. 2007 16:41
tror jeg har fået afsat billetten, og dermed får dækket mine udgifter...

Så nu er jeg blot 0 kr og en veninde fattigere.. dumme sæk
Gravatar #5 - buch
10. jul. 2007 16:46
Hvorfor snakker du også med piger, du ved godt de har pigelus ?
Gravatar #6 - amokk
10. jul. 2007 16:56
sorry, gør det aldrig mere...
Gravatar #7 - gentox
10. jul. 2007 17:04
Pisse irriterende, men tror jeg var taget af sted alligevel, selvom det ikke helt er det samme alene.
Er dog sikker på at oplevelsen nok skulle blive god.

Men skal ikke til koncert, i stedet skal jeg arbejde :/
Gravatar #8 - amokk
10. jul. 2007 19:38
#7 hvis jeg boede i nærheden havde det måske også været fint nok
men at spendere 6-7 timer i tog frem og tilbage alene, drikke sig stiv alene, og så stå alene til koncert - nej tak
Gravatar #9 - ZOPTIKEREN
10. jul. 2007 19:59
Mygod den er dyr billetten. Det er velsagtens syv gange så meget som det har kostet mig at fulde mig fra torsdag til nu... Hvis jeg skulle betale den pris, så ville jeg sgu genoverveje også at drikke mig tæske stiv - så opfatter man jo alligevel ikke så meget..
Gravatar #10 - holmen
10. jul. 2007 20:28
#4 Kom du af med den?
Gravatar #11 - amokk
10. jul. 2007 21:12
#10 har aftalt med en at jeg sender den til ham pr efterkrav i morgen
Gravatar #12 - jeldtoft
11. jul. 2007 14:58
amokk.. Dit telefonnummmer... Sælger du våben?
Gravatar #13 - amokk
11. jul. 2007 15:09
?!?
Gravatar #14 - spangsberg
11. jul. 2007 15:46
ROCK ON!!!

Ses i Århus :o) (Skål)

Metallica Rules! (Hvis der er billetter i overskud kan jeg nok godt afsætte en enkelt eller 2)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login