mboost-dp1
Newz.dk-ekskursion til Pripyat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Disregard me. Den nulstiller selv til Wien, når man har manøvreret væk fra startsiden.
Vil nogen med til Wien, så? :(
Vil nogen med til Wien, så? :(
LinguaIgnota (349) skrev:Nejnejnejnejnej, det er 711 pr. mand, tur/retur. Ellers ville jeg da ikke være så begejstret.
Linge, nu synes jeg fandeme du skal gå i seng! Læs nu hvad der står: Det er OUTBOUND FLIGHT! Du skal efterfølgende vælge RETURN FLIGHT som koster 715 kr. også!
Edit: KLIK!
Hånter (353) skrev:Linge, nu synes jeg fandeme du skal gå i seng! Læs nu hvad der står: Det er OUTBOUND FLIGHT! Du skal efterfølgende vælge RETURN FLIGHT som koster 715 kr. også!
Læs nu, hvad jeg skriver - det er tur/retur! Godtnok til Wien, men altså...
[quote=LinguaIgnota (354)]Læs nu, hvad jeg skriver - det er tur/retur! Godtnok til Wien, men altså...[/quote hvis du nu læser så kan du se man skal mellemlande i wien! numbnut!
Ja, det er jeg klar over, men lav nu bare samme søgning på København-Wien-København. 711, siger jeg!
LinguaIgnota (358) skrev:Ja, det er jeg klar over, men lav nu bare samme søgning på København-Wien-København. 711, siger jeg!
Hvorfor?! Skal jo ikke til wien.. Eller kan vi godt, men jeg vil hellere til Pripyat..
Der er kun ledige pladser på én af afgangene den 4., så vi må nøjes med Wien, hvis vi ikke snart rykker på Austrian A.
Her kan man få grupperabatter på hoteller. Så det er nok værd at checke ud, når vi ved, hvor mange vi bliver.
LinguaIgnota (356) skrev:Det er hvad der sker, når jeg, erm, låner Failfarve min computer! Dumme, dumme Failfarve!
HEY!
Jeg har et alibi. Jeg har lige grædt til Jerry Maguire, som jeg optog i går fra DR HD, så det kan umuligt være mig.
Tving mig ikke til at tage billeder af min mascara, der er løbet, faggots.
Denne tråd er blevet et fremragende eksempel på, hvorfor børnene i børnehaven ikke skal have lov at arrangere deres egne ture.
Jamen det kan da ikke være så skide svært.
Vi VED at det bliver fra d. 4. november til d. 7. november. Vi VED at det kommer til at koste ca. $300 (ca. 1550 danske kr.) at besøge Chernobyl samt Pripyat.
Derudover kommer så fly + hotel - Det skal nok løbe op i små 2500 kr. - Alt i alt små 4.000,-! Det kan sikkert gøres billigere, hvis man sover 2 og 2 sammen.
Jeg VED samtidig at jeg er klar på at betale det beløb for sådan en tur.
Det vi ikke ved er: Hvornår fly + hotel skal betales.
Men hvem er indtil videre friske på det?
Jeg er.
Vi VED at det bliver fra d. 4. november til d. 7. november. Vi VED at det kommer til at koste ca. $300 (ca. 1550 danske kr.) at besøge Chernobyl samt Pripyat.
Derudover kommer så fly + hotel - Det skal nok løbe op i små 2500 kr. - Alt i alt små 4.000,-! Det kan sikkert gøres billigere, hvis man sover 2 og 2 sammen.
Jeg VED samtidig at jeg er klar på at betale det beløb for sådan en tur.
Det vi ikke ved er: Hvornår fly + hotel skal betales.
Men hvem er indtil videre friske på det?
Jeg er.
Jeg har tænkt over det og jeg vil hellere til Wien. Det er sateme billigt!
Srsly though, jeg kan smide omkring 3000 kr. (vi er stadig to, don't you know) i næste måned, men resten må vente til juli/august. Kan det lade sig gøre på den måde, så er vi på.
Nå ja, og så kan jeg selvfølgelig bidrage til depositummet her og nu.
Srsly though, jeg kan smide omkring 3000 kr. (vi er stadig to, don't you know) i næste måned, men resten må vente til juli/august. Kan det lade sig gøre på den måde, så er vi på.
Nå ja, og så kan jeg selvfølgelig bidrage til depositummet her og nu.
Hånter (365) skrev:Derudover kommer så fly + hotel - Det skal nok løbe op i små 2500 kr. - Alt i alt små 4.000,-! Det kan sikkert gøres billigere, hvis man sover 2 og 2 sammen.
Hvor svært er det at acceptere at sove sammen med en anden? Come on, vi er jo praktisk talt blodbrødre efter så mange år på newz.dk.
Hånter (365) skrev:Men hvem er indtil videre friske på det?
Count me in. Mine lommer er dybere en norske fjorde.
Det er sku da dyrt af helvede til at ringen til Cranston.vandfarve (367) skrev:I get it. Hvem ringer efter arne_v?
Jeg er klar på at betale de nødvendige depositumer.Hånter (365) skrev:Men hvem er indtil videre friske på det?
Flybilleter vil jeg helst ikke betale for før Juli. Men betaler man ikke også først ved afhentning af ens boardingpass, når man flyver langt? (Medmindre det er charter).
Kan vi ikke bare få Vandfarve til at lægge ud? Så kan vi altid betale tilbage, hvis vi husker det og ikke lige har noget andet at bruge pengene til. Hans lommer skulle eftersigende være dybere en norske fjorde.
Hånter (371) skrev:Linge, du begår dig så godt på skumle websider, kan du ikke finde et fint et? Jeg skal nok tage kontakt til dem.
Jeg fandt en rigtig flot side til gruppebooking på Kiev-hoteller. Man skulle først betale 50% 35 dage før ankomst og de resterende 50% 10 dage før ankomst. Men det er kun til grupper på 16+. :(
Slavutich er nok det billigste, men jeg tror ikke, at de har plads.
Windcape (369) skrev:Flybilleter vil jeg helst ikke betale for før Juli. Men betaler man ikke også først ved afhentning af ens boardingpass, når man flyver langt?
Man betaler normalt ved bestilling ved køb af enkeltbilletter (ikke grupperejser), mens man ved grupperejser normalt skal betale i rater, fx 1/3 ved bestilling, 1/3 et par måneder før og 1/3 et par uger.
Hvad vi vil høre inde under, kan jeg ikke give dig et svar på, men forvent, at du skal hoste op med alle pengene med det samme.
Windcape (372) skrev:Forresten så risikere vi jo at blive meldt ud af Schengen inden November, så husk at have ordenlige pas!
Du skal altid have pas på dig; Schengen-aftalen gør blot, at du ikke får kontrolleret dit pas ved grænsen, men det er et krav, at du er i besiddelse af dit pas ved udenlandsrejser (dvs. også over Fyn).
Spørgsmålet er så også hvor sent man kan nøjes med at bestille.vandfarve (376) skrev:Man betaler normalt ved bestilling ved køb af enkeltbilletter (ikke grupperejser), mens man ved grupperejser normalt skal betale i rater, fx 1/3 ved bestilling, 1/3 et par måneder før og 1/3 et par uger.
Hvad vi vil høre inde under, kan jeg ikke give dig et svar på, men forvent, at du skal hoste op med alle pengene med det samme.
Jeg bryder mig ikke om idee om at skulle hoste om med flere tusinde et halvt år i forvejen, for en tur som vel og mærke er arrangeret af random-strangers på internettet, just sayin'.
Nu må vi lige have lidt flere data, og lidt mere sikkerhed på bordet før vi snakker betaling udover diverse depositumer.
Hai guise, hvad ville I sige til at være 6 mennesker på et værelse, hvis hver mand nøjes med at slippe 320-350 kr.?
Disregard the deluxe twin private - det er til mig og de skøger, som jeg samler op på vejen, så det betaler jeg selvfølgelig selv.
Der betales 10% i deposit.
Man kan også sove 3-og-3 sammen, hvis man hellere vil det. Så koster det bare lidt ekstra.
Disregard the deluxe twin private - det er til mig og de skøger, som jeg samler op på vejen, så det betaler jeg selvfølgelig selv.
Der betales 10% i deposit.
Man kan også sove 3-og-3 sammen, hvis man hellere vil det. Så koster det bare lidt ekstra.
Jeg er klart også til hoteller, men det er ikke mig, der bestemmer - det gør revisoren. Det er en rimelig heftig besparelse... Og så er jeg lidt vild med, at vi kun skal lægge 10% nu. Det gør det hele lidt mere overskueligt.
Der er køjesenge...!
Der er køjesenge...!
We can arrange a taxi to come and meet you at the airport and drive you straight to the hostel. In this case the driver will meet you when you exit customs inside the airport with a sign with your name. The price of the taxi is 19 Euro/car. This is cheaper than the regular price at the airport. You may pay the taxi driver directly or pay in the hostel later, as you prefer.
The airport is 45 km away from the city, and the public transport stops at 12 pm, so especially at this time it will be a better alternative to take a taxi.
Windcape (383) skrev:Vi skal jo bare sove, så who cares.
Jeg er klar på at tage en sovepose på ryggen, og så spare penge.
Jeg tror sgu, jeg ryger på det hostel uanset hvad. Faktisk sidder jeg og overvejer at booke nu. 10% af nærmest ingenting er jo for fanden nærmest ingenting...
Det ville være noget nemmere at planlægge, hvis vi kunne have noget voice conference over Skype eller hvad de unge ellers bruger nutildags...
Luk fissen, jeg er ved at downloade Skype. Så kan I komme at snakke, hvis I er interesseret i at få det her lort på skinner. Pisfjæs.
LinguaIgnota (392) skrev:Kujoner.
Hippie. Vi kunne lige så godt mødes i en park omkring et bål med en guitar.
Det jeg vil frem til er, at jeg synes, vi skal booke 8 pladser på det der hostel, så har vi dem, så er dét ude af verden. I skal deles om at betale et depositum på hvad, 200 kr.?
Zhadow (393) skrev:Hippie. Vi kunne lige så godt mødes i en park omkring et bål med en guitar.
H.C. Ørstedsparken skulle være ganske øhm.. interessant de sene nattetimer...
MiniatureZeus (395) skrev:H.C. Ørstedsparken skulle være ganske øhm.. interessant de sene nattetimer...
Jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at finde ud af hvad Lingie bliver til, hvis han går derind :-S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.