mboost-dp1
Newz.dk-ekskursion til Pripyat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
BetaLyte (310) skrev:Ellers så lyder det da til på KaW at han bor i Kiev.
Er det ikke bare at crashe hans bopæl?
Han tager vel med åbne arme imod 18+ tossede newz'ere. xD
Kan forresten godt, med 100% sikkerhed, bekræfte at der ikke kræves turist visa til Ukraine.
Jeg ankom til københavn igår :) Jeg boede hos en bekendts venner, og jeg har hørt omkring med at få jer til at sove lokalt.
Men historien om 15+ overnattende radioaktive nørder fik ikke lige armene op :(
Der er heligdag d. 9/5-2011, men d. 10. + 11. burde være normal dag. D. 9/5 er iøvrigt 'Victory Day' hvor de fejrer sejren over tyskland.
vandfarve (454) skrev:Al diskussion foregår nu på Facebook. Jeg gider ikke skrive tingene to gange, mkay.
jeg jeg er er enig enig
Apropos sikkerhed; var nede i Fona igår, for lige at tjekke de lokale tøser ud.. eller.. anyway, overhøre så en samtale mellem en dame og en ung ekspedient (muligvis noget folkeskole praktikant...!) mens de snakker om en computer. Damen spørger om 'maskinen' er sikker, hvortil knægten svarer; "ja da, den skriver dit password over 250 gange i sekundet, så ingen "hackere" kan nå at se det!", hvilket damen synes lød smart!
Jeg havde meget svært ved ikke at bryde sammen i et opstemt mix af latter og gråd!
Jeg havde meget svært ved ikke at bryde sammen i et opstemt mix af latter og gråd!
PraetorianGuard (461) skrev:Kan nogen lige smide mig en invite til den der FB gruppe ;)
Vi forventer at kunne dække alle ledige pladser med de, der allerede er tilmeldt. Skulle det vise sig at forholde sig anderledes, så vil jeg sørge for, at du bliver kontaktet.
LinguaIgnota (463) skrev:Vi forventer at kunne dække alle ledige pladser med de, der allerede er tilmeldt. Skulle det vise sig at forholde sig anderledes, så vil jeg sørge for, at du bliver kontaktet.
Hvad den gode hr. Onkel siger, er, at du er ikke inviteret, pomfrit.
Meh >_< Jeg udtrykte en interesse på de første par sider og da jeg så kommer tilbage hertild dagen efter er der 10 sider der er oprettet FB gruppe etc og ingen havde overvejet at smide mig en PM og spørge om jeg faktisk var seriøs.
PraetorianGuard (465) skrev:Meh >_< Jeg udtrykte en interesse på de første par sider og da jeg så kommer tilbage hertild dagen efter er der 10 sider der er oprettet FB gruppe etc og ingen havde overvejet at smide mig en PM og spørge om jeg faktisk var seriøs.
Sket er sket.
Mit bedst bud er, at den gode hr. Onkel værner om hans identitet (og vores, tro det eller ej), hvorfor han valgte at lave en gruppe på Facebook, hvortil man skulle udvælges.
Det har så betydet, at kun de mest seriøse og ikke mindst hurtigeste har fået en invitation. Jeg skal nok notere dig, men jeg er bange for, at vi allerede er fyldt - vi kan bare ikke registrere det, før de sidste betalinger er gået igennem i morgen kl. 8.00.
Tazimn,
Var lidt et foreslag til dem der var i gang ;). Har ligesom ikke adgang til noget som helst af det der foregår lige nu så ergo er jeg ude af stand til at planlægge noget :P.
Synes personligt at der skulle åbnes op for flere folk >_<.
Var lidt et foreslag til dem der var i gang ;). Har ligesom ikke adgang til noget som helst af det der foregår lige nu så ergo er jeg ude af stand til at planlægge noget :P.
Synes personligt at der skulle åbnes op for flere folk >_<.
Vi er begrænsede af det antal ledige værelser, der er på hostellet. Det står enhver frit for at arrangere deres egen tur.
LinguaIgnota (470) skrev:Vi er begrænsede af det antal ledige værelser, der er på hostellet. Det står enhver frit for at arrangere deres egen tur. sucker..
fyp...
Så ligger der en økonomisk opdatering samt opdateret deltagerliste på Facebook.
Vi har et vigtigt spørgsmål, som vi skal have taget en beslutning omkring. Jeg foreslår, at vi pakker Jay Jay ind i bobbelplast, maler ham lyserød og giver ham til tolderne som offergave, men lad os tage debatten derinde.
Vi har et vigtigt spørgsmål, som vi skal have taget en beslutning omkring. Jeg foreslår, at vi pakker Jay Jay ind i bobbelplast, maler ham lyserød og giver ham til tolderne som offergave, men lad os tage debatten derinde.
vandfarve (472) skrev:Jeg foreslår, at vi pakker Jay Jay ind i bobbelplast, maler ham lyserød og giver ham til tolderne som offergave, men lad os tage debatten derinde.
Brug ikke ressourcerne unødvendigt. I skal også have nogen at give til eventuelle zombier og mutanter i Pripyat.
LinguaIgnota har brug for at være tilknyttet en socialpædagog 24/7. Vi vil jo nødigt risikere, at han begynder at sætte ild til ting. Igen.
LinguaIgnota (476) skrev:Vi vil jo nødigt risikere, at han begynder at sætte ild til ting. Igen.
Jeg tror ikke at det gør så meget dernede.
Rasmus064 (478) skrev:Det var da nogen dejlige sidste ord.
Jeg kan bedre lide "Fortsæt med testen på reaktor 4."
vandfarve (484) skrev:"Jeg gider squ ikke det derWoWnewz.dk længere, jeg tror at jeg vil sælge min konto pånewz.dket WoW-forum...."
Smashing idea, old chap.
LinguaIgnota (485) skrev:Smashing idea
fuck hvor er det fedt!! Kan slet ikke holde op med grine! hahahahah...hahaha
Det er den mest idiotiske tråd jeg nogensinde har set. Jeg oprettede en profil bare for at fortælle dig hvor fuldkommen latterlig og helt igennem sindssvag du må være. To et halvt tusinde kroner for din helt ubrugelige news konto? Tillykke med dine flotte ratings, hvis det absolut skal være, vil jeg gerne tage din konto og slette den for dig. Helt gratis. Det er omtrent også det eneste jeg vil gøre for at sørge for du finder på noget bedre at lave.
Hvis news betyder så meget for dig at du vurderer din egen virtuelle præstation til 2500kr, så har jeg ondt af dig.
Jeg håber for dig at du får et bredere perspektiv og at du finder noget andet at tage dig til end at prøve og sælge ubrugelige ting.
Ses player.
Aww. :(
Det er den mest idiotiske tråd jeg nogensinde har set. Jeg oprettede en profil bare for at fortælle dig hvor fuldkommen latterlig og helt igennem sindssvag du må være. To et halvt tusinde kroner for din helt ubrugeligenewswow konto? Tillykke med dine flotteratingsitems, hvis det absolut skal være, vil jeg gerne tage din konto og slette den for dig. Helt gratis. Det er omtrent også det eneste jeg vil gøre for at sørge for du finder på noget bedre at lave.
Hvisnewswow betyder så meget for dig at du vurderer din egen virtuelle præstation til 2500kr, så har jeg ondt af dig.
Jeg håber for dig at du får et bredere perspektiv og at du finder noget andet at tage dig til end at prøve og sælge ubrugelige ting.
Ses player.
FHP
Han virkede lidt oprevet, ham Joakim, så jeg har prøvet at tale ham lidt ned ved at holde en rolig og behagelig tone. Jeg kan lissom mærke, at jeg er tæt på at få en handel i hus!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.