mboost-dp1

Newz.dk awards 2006

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
15. maj 2007 10:06
Hej,
Tænkte på om vi ikke skulle lave en (forsinket) Newz.dk Award?
Vi kunne blandt andet belønne det bedst skrevet indlæg i hele 2006, den bedste bruger, mest aktive bruger og sådan noget?

Hvad siger folk, er det stemning for det?
Gravatar #2 - übermench
15. maj 2007 10:12
Kan man så vinde newz-tshirts?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
15. maj 2007 10:12
Ja, det ved jeg jo ikke... kunne måske godt være en gave af en slags?!
evt se her http://newz.dk/forum/item/70469/#first.

Man kunne jo lave en "Jeg er årets newz.dk bruger 20067" tshirt.
Gravatar #4 - Spiderboy
15. maj 2007 12:59
Det er da en rigtig god ide! :-D
Gravatar #5 - themuss
15. maj 2007 14:16
LOL nej tak, jeg tror godt jeg ved hvilken kategori jeg kommer til at stille op i. :(((
Gravatar #6 - vandfarve
15. maj 2007 14:59

Come on! Det kan da ikke være alle Newz.dk-brugere, der hader dig lige meget. Jeg har eksempelvis intet personligt imod dig. Det er da ikke en ringe trøst, vel? :-D
Gravatar #7 - MiniatureZeus
15. maj 2007 15:01
Jeg har nu heller ikke noget imod mig selv hvis det er...
(og heller ikke noget imod themuss, imo er det istedet godt han kommer med de bemærkninger han kommer med af og til. Det giver lidt sjov i et ellers gråt liv, hvis man da har det...)
Gravatar #8 - vandfarve
15. maj 2007 15:04
Man kan vel sige, at han er præcis lige som Ekstra Bladet og BT.

Han formår gang på gang at stikke fingeren i jorden, presse på alle vores ømme punkter og sige alt det, som vi andre tænker, men som ingen tør at sige. Det svarer også til, at alle læser Ekstra Bladet, men ingen med respekt for sig selv vil indrømme det overfor venner, kolleger m.m. Det er jo underholdende, men ikke altid lige skarp journalistik.
Gravatar #9 - mindzero
15. maj 2007 17:17
#6:
Du trøster ligefrem dig selv før at vi kan svine dig til? :/
Gravatar #10 - Kisbye
15. maj 2007 17:20
Jeg vil i hvertfald gerne stemme på Ronson som årets Keyboard spiller
Gravatar #11 - MiniatureZeus
15. maj 2007 17:24
Skal nok lige udfærdige et system inden folk begynder at stemme sådan så vi kan holde styr på det...?
Noget spørgeskema agtigt ville nok være ret godt eller ?
Gravatar #12 - Ronson ⅍
15. maj 2007 18:27
#10: Arh yier! Det skal jeg have på en tshirt!
"Voted most likely to: tage en spiller"
Gravatar #13 - amokk
16. maj 2007 08:31

"Vi kunne blandt andet belønne det bedst skrevet indlæg i hele 2006, den bedste bruger, mest aktive bruger og sådan noget?.... kunne måske godt være en gave af en slags?!"

Jo, du kårer bare nogle brugere herinde, og sender dem nogle præmier efter eget valg :)
Gravatar #14 - vandfarve
16. maj 2007 08:55

Jeg vil allerede kåre dig til brugeren, der har skrevet det bedste indlæg. Der er især to, som stadig står brændende klart på min hornhinde.

Den første handlede om, at du under en debat havde læst så sjove indlæg, at du var brudt ud i høj latter i starten af en time (Det var vist lidt efter kl. 10, så vidt jeg husker), at du var blevet smidt ud af klassen. Debatten blev bestemt ikke gjort kedeligere af dine efterfølgende indlæg.

Og så var den der historie om din klaphat af en klassekammerat, der havde placeret sin bærbar på det dugvåde græs, efter i havde fået lov til at have udendørsundervisning. Du afsluttede vist indlægget med, "at vi nu sidder vi indenfor igen, mens tumpen har ødelagt sin bærbar!"
Gravatar #15 - trylleklovn
16. maj 2007 09:14
Det er vel en ok ide, men ikke hvis vi ikke ser dig på en videostream, hvor du overrækker præmier iført hat.

Og så var den der historie om din klaphat af en klassekammerat, der havde placeret sin bærbar på det dugvåde græs, efter i havde fået lov til at have udendørsundervisning.

Ah ja, den husker jeg også. Good times.
Gravatar #16 - amokk
16. maj 2007 10:36
MiniatureZeus hvorfor er #13 irrelevant? prøv at lære at bruge rating systemet...
Gravatar #17 - osprey
16. maj 2007 12:47
Tyvstjålet ide,
om et tusinde ben som faldt over sine egne ben. Og en Mutantedderkop, som kunne hoppe, i et væksthus, eller var det en væksthusgræshoppe?
Gravatar #18 - osprey
16. maj 2007 12:49
Mere tyveri.
Og en vej på et arbejde som blev længere og længere. Det var LGM (De små grønne mænd som trak i hver sin ende, Little Green Men). Eller anbragte huse ved vejen natten over.
Gravatar #19 - osprey
16. maj 2007 12:53
Hvordan man falder over sine ben i LINE Dance?
Man laver et Lock-Step så er den hjemme.
Gravatar #20 - osprey
16. maj 2007 12:56

I princippet er det måske newz.dk og Adminstratorerne som burde udvælge, hvis det var brugerne, jeg mener det må blive meget svært for OS.

Dog er ideen udmærket.

Newz.dk Award
Gravatar #21 - Kisbye
16. maj 2007 13:52
Prøver du på at kvalificere dig til prisen for skribenten der skriver de mest underlige indlæg?
Gravatar #22 - BurningShadow
16. maj 2007 13:56
Jeg tror godt at sKIDROw kan se frem til prisen som den der skriver de længste indlæg (inkl. quotes)...
Gravatar #23 - carb
16. maj 2007 15:13
Karmawhores
Attetionwhores
Whores

Ja tak, uelskværdig-prisen er så godt som min. Ta den mussman.
Gravatar #24 - Chewy
17. maj 2007 16:34
@14

Det klart bedste indlæg, kan jeg ikke huske forfatteren til. Kan hellere ikke huske den præcise formulering.
Men det var noget med hjemmesider der loader ufatteligt langsomt. Så bliver man utålmodig og banker musen ned i bordet.
Det forskrækker så katten der ligger hans skød, hvilket for den til at skyde neglende ud mens den med hele sin vægt sætter af..
Gravatar #26 - BurningShadow
18. maj 2007 09:04

Jeg faldt faktisk over det indlæg i Tirsdags, men nu kan jeg ikke huske hvilket det det :(

Men hvad med dette :D
-link-
Gravatar #27 - MiniatureZeus
18. maj 2007 09:06
Hmm begynder at tegne sig et specielt billed af, hvad folk tænker om mig herinde, efter at de sidste fire sjoveste indlæg åbenbart er mine...
Gravatar #28 - BurningShadow
18. maj 2007 09:15

Ja, det er lidt øhh sjovt(?), for jeg er blevet rated "Sjov" 86 gange, de sidste 2 måneder, mens du kun er blevet rated "Sjov" 58 gange.

Der kan ikke være nogen tvivl om at du har overhalet mig som den sjoveste Newz-bruger... :(

:D
Gravatar #29 - MiniatureZeus
18. maj 2007 09:31
Det er fordi dit navn er så mørkt og skyggefuldt :P
Gravatar #30 - Chewy
18. maj 2007 23:43
@ BurningShadow & MMiniatureZeus
Keep up the the good work!!
/me efterligner Buddy Christ
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login