mboost-dp1
nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej
vi har lige kørt min ven som er 2m høj og 120 kg tung rundt i svigermekanikens Ford Focus Sedans bagagage rum i en time, uden at vide det...
og ignor mine indæg for har druket en lille bitte smuule.
og ignor mine indæg for har druket en lille bitte smuule.
Fordi at han skulle på arbejde i XL byg klokken 5, så vi kunne jo lige så godt kører ham derud nu! Men vi kunne ikke være flere i bilen, så vi sagde nej. Vi opdagede dog ikke at han hoppede i bagage rummet alligevel :P
Fordi at han skulle på arbejde i XL byg klokken 5, så vi kunne jo lige så godt kører ham derud nu! Men vi kunne ikke være flere i bilen, så vi sagde nej. Vi opdagede dog ikke at han hoppede i bagage rummet alligevel :P
Har lige fået denne sms:
" Ay Carambaa! Har li fået 1 advarsel pga j mødte op beruset på arb! :D XL FTW! "
" Ay Carambaa! Har li fået 1 advarsel pga j mødte op beruset på arb! :D XL FTW! "
#1 minder mig lidt om en gang hvor vi på vej tilbage fra den gyldne måge i vejle og glemte vi havde en gut i bagagerummet.. Vi kom desværre i tanke om ham ca. et halvt minut efter vi var gået fra bilen, det kunne ellers være spøjst at være blevet ringet op 15 min efter "om vi ikke nok ville lukke ham ud"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund