mboost-dp1
navn på gammelt musik nummer, trip musik
Der var et nummer som jeg hørte for 3 år siden, det er hvertfald ikke nyere som jeg ønsker at høre igen. Jeg ved ikke om det er ældre end 3 år, det er nok ikke usandsynligt.
Det er noget psycadelic hvor der er enten noget barne latter eller skrigen. Jeg husker ikke nummeret helt, men det skulle meget gerne lyde som om der var nogen der var ved at slå nogen ihjel. Når man har hørt nummeret nogen gange, og meget højt kan man have tendenser til at blive lettere parnoid.
Og nej det var ikke fordi jeg var på svampe jeg blev parnoid da jeg hørte det :p
Det er noget psycadelic hvor der er enten noget barne latter eller skrigen. Jeg husker ikke nummeret helt, men det skulle meget gerne lyde som om der var nogen der var ved at slå nogen ihjel. Når man har hørt nummeret nogen gange, og meget højt kan man have tendenser til at blive lettere parnoid.
Og nej det var ikke fordi jeg var på svampe jeg blev parnoid da jeg hørte det :p
ved at Robert Miles har et nummer med barnegråd på albummet 23; skal dog ikke kunne sige om det er psycadelisk eller electronic.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund