mboost-dp1

Myndighederne i Mexico vil bytte våben for hardware for at dæmme op for narkokriminalitet

Gå til bund
Gravatar #1 - themuss
28. mar. 2007 05:54
http://news.com.com/Mexico+tries+swapping+Xboxs+fo...

Det er sgu sejt nok.
MEXICO CITY--Police who have raided vice-ridden Mexico City neighborhoods in a push against drug violence hope to take guns off the streets by offering to swap them for computers and Xbox video game consoles.
Gravatar #2 - christian21
28. mar. 2007 06:35
Mon ikke man lægger mærke til hvem der pludselig har fået en computer som 90 andre også lige pludselig har fået. Jeg gir ikke meget for deres anonymitets beskyttelse.
Gravatar #3 - Cyrack
28. mar. 2007 06:44
Det er da en dårlig forretning? Man kan sqda ikke forsvare sig med en 360?! :-P
Gravatar #4 - fidomuh
28. mar. 2007 06:57

I beg to differ !

Har du ikke set det slyng-vaaben der foelger med?
Bare varm den op i et par timer, saa er den godt kogende, og saa svinger du ellers bare efter ansigtet! :D

#Topic

Hmm.. Meget godt initiativ, men jeg tror reelt at folk dernede har saa mange vaaben, at de sagtens kan undvaere 1 for en xbox :P
Gravatar #5 - NiBel
28. mar. 2007 07:12

Enig.

Tror der findes så mange våben der nede, at det er utopi at tro, at det kan hjælpe til afvæbning af bydele..

Ikke desto mindre er det da positivt at de prøver at gøre noget ved problemet.
Gravatar #6 - noramskull
29. mar. 2007 08:33

Big mistake! De bliver sgu da bare mere voldelige af at spille gta og sådan noget. Så er det da mere sikkert at lade dem beholde deres håndvåben :D
Gravatar #7 - themuss
29. mar. 2007 09:03
Jeg ville også have lavet en GTA-joke men det er såvidt jeg ved ikke ude til XBOX.
Gravatar #8 - drbravo
29. mar. 2007 10:42
Læs i det mindste resumeet, ikk?
(...) offering to swap them for computers and Xbox video game consoles.

Især når du selv har postet det ville det være snedigt at læse det..
Gravatar #9 - themuss
29. mar. 2007 13:00
Rolig nu. Læs lige overskriften, eller du har måske for travlt med at tjene millioner til Line?
Gravatar #10 - gentox
29. mar. 2007 18:27
#7 themuss, ved ikke lige hvorfor at du tror, at GTA ikke findes til Xbox?

Har både GTA III, GTA Vice City og GTA San Andreas til Xbox, og jo de virker også helt fint på min Xbox 360.
Gravatar #11 - themuss
30. mar. 2007 00:50
Nå for sørensen, jeg troede GTA var ps-only (og pc-port).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login