mboost-dp1
Myndighederne i Mexico vil bytte våben for hardware for at dæmme op for narkokriminalitet
http://news.com.com/Mexico+tries+swapping+Xboxs+fo...
Det er sgu sejt nok.
Det er sgu sejt nok.
MEXICO CITY--Police who have raided vice-ridden Mexico City neighborhoods in a push against drug violence hope to take guns off the streets by offering to swap them for computers and Xbox video game consoles.
Mon ikke man lægger mærke til hvem der pludselig har fået en computer som 90 andre også lige pludselig har fået. Jeg gir ikke meget for deres anonymitets beskyttelse.
I beg to differ !
Har du ikke set det slyng-vaaben der foelger med?
Bare varm den op i et par timer, saa er den godt kogende, og saa svinger du ellers bare efter ansigtet! :D
#Topic
Hmm.. Meget godt initiativ, men jeg tror reelt at folk dernede har saa mange vaaben, at de sagtens kan undvaere 1 for en xbox :P
I beg to differ !
Har du ikke set det slyng-vaaben der foelger med?
Bare varm den op i et par timer, saa er den godt kogende, og saa svinger du ellers bare efter ansigtet! :D
#Topic
Hmm.. Meget godt initiativ, men jeg tror reelt at folk dernede har saa mange vaaben, at de sagtens kan undvaere 1 for en xbox :P
Big mistake! De bliver sgu da bare mere voldelige af at spille gta og sådan noget. Så er det da mere sikkert at lade dem beholde deres håndvåben :D
Big mistake! De bliver sgu da bare mere voldelige af at spille gta og sådan noget. Så er det da mere sikkert at lade dem beholde deres håndvåben :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund