mboost-dp1

Misil forsvar, kilder på engelsk til projekt.

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
29. mar. 2007 20:53
Skal aflevere projekt i morgen, og arbejder bedst under pres, men det her er lige en tand for meget, så har brug for hjælp til at finde noget information om USA's misil forsvar. Alle informationer er brugbare.

Informationer kunne være hvordan det virker, hvilke misiler der er tale om, lidt historie bag det osv.

Skal bruge 2 kilder på engelsk, resten må godt være danske.

Indtil videre har jeg kun kunnet finde en.

http://en.wikipedia.org/wiki/National_Missile_Defe...

En kilde kunne sagtens være en video, hvis det er muligt.
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
29. mar. 2007 21:05
Søg efter PATRIOT missile system i stedet for missile defence. Jeg er for fuld til at kunne hjælpe dig mere nu.
Gravatar #4 - Cloud02
29. mar. 2007 22:07
1) wikipedia er ikke en kilde
2) jeg har ikke tænkt mig at hjælpe, da jeg synes at du på den hårde måde nu, bør lære at man ikke skal lave projekter natten før.
Gravatar #5 - rackbox
29. mar. 2007 23:04
#4 Wikipedia ER en kilde - omend ikke anerkendt som officielt værende troværdig i 100% af tilfældene.

#1 Hvor langt er du nået? Har du fundet overskriften til din opgave? For ellers kan du da kalde den "Last Minute Warplanning", heh!
Gravatar #6 - buch
29. mar. 2007 23:25
Skrevet indledning ;)

Jeg har fundet lidt mere info om emnet, og har fået at vide det kan afleveres på lørdag senest, pr. post hvilket giver mig hele fredag, som burde være tilstrækkeligt.

2) Hvad du mener jeg bør lære, kan jeg ikke skrive om i min rapport, så brug din tid på at finde lidt nyttige links.
Gravatar #7 - rackbox
29. mar. 2007 23:36
Jeg ville anbefale dig at finde en på nettet, der har skrevet nøjagtigt den opgave, du mangler - og så køre den igennem en thesarus, så din lærer ikke kan google den :-p
Gravatar #8 - arne_v
29. mar. 2007 23:38

Der er heller ikke mange andre kilder der er 100% pålidelige.
Gravatar #9 - arne_v
29. mar. 2007 23:38

Er det ikke et lidt uetisk forslag ?
Gravatar #10 - trylleklovn
29. mar. 2007 23:50
Wikipedia er en kilde til kilder...
Gravatar #11 - milandt
29. mar. 2007 23:52
#10 du er en kilde til kilder om kilder
Gravatar #12 - rackbox
29. mar. 2007 23:54
Det kilder
Gravatar #13 - Azuria
30. mar. 2007 05:51
Buch > er det ikke ved at blive en lidt for brugt metode for dig det her? :P
Var det ikke også dig der skrev herinde sidst med last minute lektie hjælp? :O
Gravatar #14 - buch
30. mar. 2007 06:19
Ikke lige som jeg husker det, men vil da ikke udelukke det.

Uetisk, det lader vi etisk råd om at afgøre- og jeg tvivler på at de gider bruge tid på min opgave :)
Gravatar #15 - sten46
30. mar. 2007 09:08
Ja ja, og amerikanernes forsoeg paa ramme et indkommende missil ender fordi det angrebsmissil mislykkes. Endestation Iron-buttom-Sound.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login