mboost-dp1
Mini Sponsorat søges !
http://www.companyofheroes.dk søger pt. et mini sponsorat til en teamspeak server. Ca. 16-20 slots eller uendelig.
Vi har mulighed for at takke et eventuelt sponsorat med banner reklame, og exponering af sider.
MSN
[email protected]
Vi takker på forhånd, hvis der skulle være en god sjæl derude.
Vores oprindelige Teamspeak sponsorat er udløbet efter et år med super succes, dog var personen nødt til at lukke sin server.
Vi har mulighed for at takke et eventuelt sponsorat med banner reklame, og exponering af sider.
MSN
[email protected]
Vi takker på forhånd, hvis der skulle være en god sjæl derude.
Vores oprindelige Teamspeak sponsorat er udløbet efter et år med super succes, dog var personen nødt til at lukke sin server.
Endnu en tråd ødelagt pga rating-systemet på newz :o)
http://www.get2play.com/commander-un-serveur,en,0,...
Det koster ikke så meget. Ca 57 kr om måneden for 16 slots.
http://www.get2play.com/commander-un-serveur,en,0,...
Det koster ikke så meget. Ca 57 kr om måneden for 16 slots.
Nej har jeg ikke.
Det er et lille program til at snakke sammen over, ligesom skype, ventrillo, bare ikke så resource krævende.
Det indebære at man henter en server fil og starter den op, så køre det faktisk derfra af sig selv.
Fast Ip kræver det også !
:)
Sorry overså i første omgang !
Det er et lille program til at snakke sammen over, ligesom skype, ventrillo, bare ikke så resource krævende.
Det indebære at man henter en server fil og starter den op, så køre det faktisk derfra af sig selv.
Fast Ip kræver det også !
:)
Sorry overså i første omgang !
Ehm?
Hvis i er 16-20 mand, saa kan i vel forhelvede smide 3 kroner om maaneden hver?
Se #15 ? :)
Og for lige at forklare naermere, saa bruge TS vaesentligt mere end 0.2 KB.sec pr bruger..
Et hurtigt kig paa min VT server, siger ~3 KB/sec pr bruger, hvis man vil have bare nogenlunde talekvalitet.
( Den bruger selvfoelgelig ikke konstant 3 KB/sec, men hver gang folk snakker goer den. )
Ehm?
Hvis i er 16-20 mand, saa kan i vel forhelvede smide 3 kroner om maaneden hver?
Se #15 ? :)
Og for lige at forklare naermere, saa bruge TS vaesentligt mere end 0.2 KB.sec pr bruger..
Et hurtigt kig paa min VT server, siger ~3 KB/sec pr bruger, hvis man vil have bare nogenlunde talekvalitet.
( Den bruger selvfoelgelig ikke konstant 3 KB/sec, men hver gang folk snakker goer den. )
Det er jeg godt klar over, men i er vel en fast gruppe i det community?
Og hvis du selv er saa interesseret i det, saa kan du vel godt overleve de 57 kroner om maaneden ? :)
Det er bare et alternativ som er realistisk, det er de faerreste der gider at spilde baandbredde ( og endda potentielt meget baandbredde ) paa andre.
Specielt hvis de allerede selv HAR en TS server ;)
Det er jeg godt klar over, men i er vel en fast gruppe i det community?
Og hvis du selv er saa interesseret i det, saa kan du vel godt overleve de 57 kroner om maaneden ? :)
Det er bare et alternativ som er realistisk, det er de faerreste der gider at spilde baandbredde ( og endda potentielt meget baandbredde ) paa andre.
Specielt hvis de allerede selv HAR en TS server ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund