mboost-dp1

MIN Fremtid

Gå til bund
Gravatar #1 - MetteVoldum
6. nov. 2007 16:23
[url= fremtid[/url]

Fordi jeg er en tøs, er det tilladt for mig at drømme sådan nogle ting... Det er er helt klart sådan mine børn bliver ;)
Gravatar #2 - Norrah
6. nov. 2007 16:37
... Der er reelt set ikke den store forskel mellem mig og den baby. Så du drømmer altså om mig...

Syntes jeg er både foruroligende og på samme tid, ganske charmerende.
Gravatar #3 - Norrah
6. nov. 2007 16:39
hmm, såvidt jeg kan se, så trykker han helt vildt meget på space, og så går hans anden hånd efter W,A,S,D. Den knøs er sgu den fødte spiller.
Gravatar #4 - MetteVoldum
6. nov. 2007 16:47
Jeg drømmer altid om dig Norrah, det er bare en skam jeg ikke ved hvordan du ser ud ;)
Gravatar #5 - Norrah
6. nov. 2007 17:04
#4 har engang fået at vide, på den aller første arbejdsplads jeg var på, den aller første dag, af en af de fastansatte damer: "Ved du hvem du ligner??... Peter Lund Din, ja altså han er jo en køn mand..." Ved ikke om det hjælper?

Løber du generelt meget i dine drømme?
Gravatar #7 - MetteVoldum
6. nov. 2007 20:41
Løber? det holder jeg mig lang væk fra, selv i mine drømme...

#6, jeg vælger fisken, :D
Gravatar #8 - squad2nd
7. nov. 2007 15:49
Det er generelt sådan en Windows installation forløber:

*banke banke* i tastaturet. *bank bank bank* i tastaturet.... fra 0:55 - 01:20 læse EULA'en.... ... derefter skrige højt! *iaaargh* og banke i tastaturet igen og fortsætte installationen.

:-P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login