mboost-dp1

Microsift har fjernet den vigtige knap!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Léon
16. nov. 2007 09:20
Microsofts kamp mod andre internet browsere har taget en ny vending. Microsoft har fjernet min knap til at skjule IE på skrivebordet i en nyere opdatering.

se selv:
Egenskaber for Skærm => Skrivebord => Tilpas Skrivebordet

ufine metoder Mircrosoft ufine metoder! :D
Gravatar #2 - Jonasee
16. nov. 2007 09:28
lol har de også gjort hos mig, blot med den forskelle at jeg min IE er slået fra, så nu kan den ikke komme frem igen :D
Gravatar #3 - freesoft
16. nov. 2007 10:39
Hvad version af Windows kører I med?
Ved I hvad for en opdatering det har været?
Gravatar #4 - Xill
16. nov. 2007 11:12
.. sletter man den ikke bare ??
Gravatar #5 - Jonasee
16. nov. 2007 13:08

XP pro version 2002 SP2

ved ikke hvilken der har gjort det, men den er kommet ud i tirsdags.
Gravatar #6 - Léon
16. nov. 2007 19:10
XP Pro med SP2 med alt opdateret

Kan man hvis godt. Men hvordan få man den tilbage uden at lave en genvej hvis man fortryder?

Forstår virkelig ikke hvorfor Microsoft har brugt tid på at fjerne den. Når den har været der siden tidernes morgen (Der skal nok være plads til en anden knap) :)
Gravatar #7 - freesoft
16. nov. 2007 21:49
Ok, min XP SP2 x64 med alle updates har stadig "knappen".
Gravatar #8 - XorpiZ
17. nov. 2007 06:06

Den er her også stadig hos mig. XP SP2 med alle updates.
Gravatar #9 - Dreadnought
17. nov. 2007 06:20
Delete-knappen er hurtigere og den fjerner selv det flueben.
Jeg har ikke opdateret de sidste par uger, (Der bliver kun opdateret når dyret alligevel skal genstøvles.) Jeg prøver lige at tage dem en af gangen.

Skal vel lige nævnes at jeg undgår IE7 som pesten. :D Bruger IE6, men IE7 er dog dukket op på min liste igen, selvom jeg havde fravalgt og skjult den.
Gravatar #10 - zin
18. nov. 2007 23:06
#7: Likewise, x64 ligesåvel her, med alle updates.

#9;
Installer IE7 uanset - den er mere sikker end IE6 og langt bedre. Der er ingen grund til ikke at bruge denne til når du skal opdatere Windows med f.eks. valgfrie opdateringer.
Gravatar #11 - Abech
19. nov. 2007 00:18
Hvordan får man IE ikonet frem igen?

Jeg begik den fejl engang at slette ikonet, og jeg ved ikke hvordan jeg får det tilbage igen?? Jeg vil ikke bare have en genvej.... det skal være det originale IE ikon med adgang til internet egenskaber osv...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login