mboost-dp1

Metallica + Volbeat. YEAH!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
10. apr. 2007 22:47
Jeg har længe gået og tænkt på at få fat i en billet til en af Volbeats koncerter. Jeg hørte på P3 i dag at det bliver et af de to opvarmningsband til Metallica koncerten i Århus som jeg tilfældigvis har en billet til. :D

Nogen der ved hvilket der er det andet opvarmningsband?
Gravatar #3 - Dreadnought
11. apr. 2007 05:28
Kender ikke bandet, men det bliver fedt at høre noget nyt.
Gravatar #4 - holmen
11. apr. 2007 06:28
har set listen over de bands der varmer om på deres "sick of the studio '07 tour" og må sige jeg er skuffet.
Apocalyptica, Joe Satriani og mastodon (har kun hørt dem lidt) har jeg det fint med, men hvofor sådan noget som HIM, Turbonegro og Stonesour?
Jeg synes at det er fedt at der er local acts, men jeg savner flere mindre kendte metalbands.
Gravatar #5 - jeldtoft
11. apr. 2007 06:40
[spoiler]FAIL![/spoiler]
Gravatar #6 - gentox
11. apr. 2007 08:42
Mnemic er ret vildt(og dansk). Forestil dig det vildeste Metallica, og skru så op for tempoet, vildskaben og pedal :P

Og du har noget der er F****N vildt :D He he he.
Hvis du virkelig aldrig har hørt det før, har du lidt af en overraskelse i vente, men det er godt ;)

Edit: du kan høre lidt af deres musik på myspace, virker dog lidt mere roligt end jeg husker :P
Gravatar #7 - Gruesome
12. apr. 2007 16:45

Hvis du synes Mnemic er det vilde, så mangler du satme meget i din metalopdragelse.
Gravatar #8 - gentox
12. apr. 2007 16:55
Måske, men det sidste jeg hørte med dem var deres første og forrige album, og da jeg hørte det, var det efter min smag vildt...

Har dog ikke hørt noget af det nye album, andet end hvad der var på myspace. Og nej det var ikke helt så vildt som jeg husker de tidligere albums.

Men gider sgu ikke høre ren dødsmetal. Er faktisk meget mere til det lidt ældre metal, selvom Mnemic var en anderledes oplevelse af de positive
Gravatar #9 - carb
12. apr. 2007 17:05
Legeringen kan altid diskuteres,
men en afart af rock'n'roll er det jo altsammen :D
Deep Purple ftw. ( og jeg mener det :) )
Gravatar #10 - gentox
12. apr. 2007 17:07
Så er du sikkert også til Steppenwolf ;)
Gravatar #11 - carb
12. apr. 2007 17:26
#10 delvis ja :D
Men til oplysning så jeg volbeat på train i århus for et par uger siden. (de sparker endnu mere røv live end på pladerne).
Og billetterne til metallica ligger og venter i skuffen, hmmmm.

-det jeg nok mener er at den fede musik er derude, men hvis man vil finde den er det ikke nogen skade til at være klar over hvor den kommer fra :D
-og ja, jeg er næsten 90
Gravatar #12 - gentox
12. apr. 2007 17:39
Næh du har jo samme alder og fødselsdag som mig :D
Du er altså 107 :P

Men ja der meget god rock. En af de faste i min cd samling, der altid er et genhør værd er nu AC/DC.
Så jeg er nok også gammel :P

Der er jo så også det gamle oldschool metal band Slayer, der faktisk ikke har forandret sig stort i alle de år de har været med. Og jo det kan være et plus, for du ved altid hvad du får når de udgiver et nyt album :P
Gravatar #13 - carb
12. apr. 2007 17:50
#12 oh ja,
hvis nogen derude hører et brugbart rygte om at ac/dc spiller i europa, kunne i så ikke poste det på newz. Det er snart rigtig længe siden de har ladet os høre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login