mboost-dp1

Mærkelig fejl

Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
13. sep. 2007 12:34
Jeg kan se to tråde(og sikkert også flere..) med 2 indlæg men når jeg går ind på siden for tråden viser den kun det første indlæg?

Billeder af fejlen

Jeg har prøvet at bruge en anden browser til at vise siden med (IE7, bruger normalt FF), så det skulle ikke være et problem med cache eller lignende..
Gravatar #2 - Simonth
13. sep. 2007 12:38
Mystisk, nu viser den begge indlæg på "Fejl på "Om newz.dk" siden" tråden
men ikke på "Køb & Salg" tråden
Gravatar #3 - KaW
13. sep. 2007 12:38
Det er fordi topic-indlægget tæller som et indlæg. Det vil sige at du i denne debat er svar nr. 1
Gravatar #4 - hmn
13. sep. 2007 12:39
Tyder på at være et cache problem i koden, jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af hvad der er galt
Gravatar #5 - Simonth
13. sep. 2007 12:40
Ej, nu må det godt lige stoppe! Jeg har lige opdateret den her side (F5) og nu viser den kun ét indlæg, men på "Forum" siden står der at der er 3 indlæg? Hvad sker der for newz.dk? Og lige før viste den 2 indlæg her i tråden.. De indlæg jeg selv havde skrevet..
Gravatar #6 - Simonth
13. sep. 2007 12:41
#3: Nej, det ved jeg godt.. nummer 2 indlæg (#2) viser den ikke i nogen af trådene, eller det skifter lidt hvad den viser..

#4: Lyder godt.....
Gravatar #7 - hmn
13. sep. 2007 12:44
Det ser ud til at være en fejl i memcache, jeg prøver lige at genstarte servicen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login