mboost-dp1
lissy20 :S
Er jeg den eneste der har fået SPAM på min newz indbakke ?
Synes den er lidt sjov så jeg poster den lige:
hello , my name is lissy ,After the long searches I have found you and I am very glad. I am lonely in this huge world and the
loneliness is killing me. I am seaching for a good and honest responsible man. And I decided to
write to you.
I am an ordinary girl. I am pretty, smart and sensitive. I like
people, new places and nature. I am very romantic and believe in God.
I am religious.
If you are interested to know me better, please send me a mail so that i can tell u more about me,
[email protected]
Waiting for your reply
from lissy ,kisssssssss
Synes den er lidt sjov så jeg poster den lige:
hello , my name is lissy ,After the long searches I have found you and I am very glad. I am lonely in this huge world and the
loneliness is killing me. I am seaching for a good and honest responsible man. And I decided to
write to you.
I am an ordinary girl. I am pretty, smart and sensitive. I like
people, new places and nature. I am very romantic and believe in God.
I am religious.
If you are interested to know me better, please send me a mail so that i can tell u more about me,
[email protected]
Waiting for your reply
from lissy ,kisssssssss
Hvad fanden venter du på!!!
hun vil jo ha dig - er det ikke det eneste kriterie der betyder noget?
Hun skriver også hun er pæn, så hvis hun skriver det må det jo nok passe...
hun vil jo ha dig - er det ikke det eneste kriterie der betyder noget?
Hun skriver også hun er pæn, så hvis hun skriver det må det jo nok passe...
Hmm, måske skulle jeg prøve at skrive... Gad vide hvordan samtalen fører hen efter et par mails:
Hiiii lissy20 here sweety, i missss uuuu send moneeey sweety love u give me bank infoo please youre so sweet
Hiiii lissy20 here sweety, i missss uuuu send moneeey sweety love u give me bank infoo please youre so sweet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund