mboost-dp1

Ligesom gammelt gta!

Gå til bund
Gravatar #1 - Light Wader
19. mar. 2007 13:50
sad og surfede efter flash spil i går. fandt et som minder om det første gta. rigtig fedt. er det bare mig der mener at spillene i dag er alt for komplicerede og tidskrævende.

Dan din egen mening: www.daasepatruljen.dk
Gravatar #2 - milandt
19. mar. 2007 15:16
som minder om det første gta??! pfft.. det er en reklame for dåsepant
Gravatar #3 - ECFE11
19. mar. 2007 20:00
Så hellere den ægte... og så gratis:

gratis GTA
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2007 21:47
Fuck dåsepant, det skal virkelig stoppes. Jeg håber godt nok ikke tyskerne fjerner den ordning de har nu, så vi ikke behøver betale den.

En dåse skal krølles sammen når den er drukket. Sådan er det. Så må de lave et pantsystem der kan magte en dåse, selvom den har fået en hak på en nanometer i overfladen.
Gravatar #5 - buch
20. mar. 2007 08:25
I norge må dåserne heller ikke være bulet. Da jeg så var på en tankstation for at aflevere pant, sagde han at deres dåse maskine ikke virkede, og at jeg bare kunne smide dem direkte i dåse presseren i stedet. Dog ville han ikke have mine bulede dåser, selvom de alle sammen røg ned i en kæmpe metal presser.

Altså det er sgu da dobbelt moralsk!

Ved ikke om det fungere sådan i danmark også, men det gør det vel, for de bliver jo smeltet om hver gang?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
20. mar. 2007 08:32
#5 grunden til man ikke vil have krøllede dåser i danmark, er at de kommer i et syrebad og bliver renset for den folie som sider udenpå (som er brændt fast), og hvis dåserne er alt for krøllede kan syre ikke komme ordentligt ind og rense.
Derfor kan de fleste nyere automater idag godt modtage rimelig bulede dåser, så længe pant symbolet og stregkoden er fuldt synligt og at de ikke er krøllede for meget.
Man har lavet forsøg med, at blæse komprimeret luft ind i de krøllede dåser, for at rette dem ud, men det var for besværligt og for dyrt, samt kunne man kun rette de små krøller ud.
Gravatar #7 - buch
20. mar. 2007 08:36
Jeg kan sagtens nøjes med at drikke af blanke dåser, hvis jeg må krølle dem sammen og stadig få pant ;)
Gravatar #8 - milandt
20. mar. 2007 08:57
Vi skal bare have sådan en her i vores køkken alle sammen:
http://www.aerosolv.com/products.php?pn=7000XL

Og så ned og aflevere en tønde fyldt med alu, og indkassere pant for 50kg alu.

Sådan fungerer det i USA...
Gravatar #9 - Cyrack
20. mar. 2007 17:04
Meget sjovt, hvis man trykker 'F' inde i spillet får man et fly over sin bil. Ikke at det giver nogen forskel, men alligevel :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login