mboost-dp1
Kommer min pakke på lørdag?
Den skulle gerne kommer lørdag.
De fleste gang hvor man køber over nette i danmark og man gøre det inden kl. 12 har du det dagen efter.
De fleste gang hvor man køber over nette i danmark og man gøre det inden kl. 12 har du det dagen efter.
Dit lørdagsgebyr vil i så fald være spildt, selvom den ikke kommer lørdag. Det har jeg prøvet, og det er da surt, men på den anden side - der er ikke så meget at gøre.
Men hvis du bestilte den igår kl. 17.00, så er der ligeså store chancer for, at du skulle få den idag, hvis pakkeriet ellers var åbent, da du bestilte pakken.
Dit lørdagsgebyr vil i så fald være spildt, selvom den ikke kommer lørdag. Det har jeg prøvet, og det er da surt, men på den anden side - der er ikke så meget at gøre.
Men hvis du bestilte den igår kl. 17.00, så er der ligeså store chancer for, at du skulle få den idag, hvis pakkeriet ellers var åbent, da du bestilte pakken.
Jeg har en 1GB i min K800i'er, men jeg vil have en 2GB'er. Set telmore har dem til 289 eller noget, så de må være til at få for et par hundrede.
Jeg har været lidt forbeholden for at købe den, da den er uden joystick og det at "C" og returpilen ligger ved siden af "tag rør/læg på" knapperne, og normalt ligger de over "C" og returpil, men jeg prøvede den i en TDC-forretning, hvor det gik op for mig at den rent faktisk har 3 "touchscreen-agtige" knapper i bunden af skærmen, der fungerer som "tag rør / læg på" knapperne gør i menuerne på K800i'eren.
(Hvis det giver nogen mening).
Men jeg kan godt skrive lidt generelt om den, batteri, knapperne, skærm under forskellige forhold, hvor hurtig den er i menuerne osv. hvis det er.
Jeg har været lidt forbeholden for at købe den, da den er uden joystick og det at "C" og returpilen ligger ved siden af "tag rør/læg på" knapperne, og normalt ligger de over "C" og returpil, men jeg prøvede den i en TDC-forretning, hvor det gik op for mig at den rent faktisk har 3 "touchscreen-agtige" knapper i bunden af skærmen, der fungerer som "tag rør / læg på" knapperne gør i menuerne på K800i'eren.
(Hvis det giver nogen mening).
Men jeg kan godt skrive lidt generelt om den, batteri, knapperne, skærm under forskellige forhold, hvor hurtig den er i menuerne osv. hvis det er.
angående telefonen, så har både jeg og en anden jeg kender haft bøvl med knapperne på de nye SE - de holder simpelthen op med at virke, det er "tilbagetasten" på venstre side af telefonen. Det er simpelthen røvirritrende, og noget, der ser ud til at ramme på tværs af modellerne.
Du må lige melde tilbage, hvordan det går. Min gik i stykker efter en måned, det samme for min ven.
Du må lige melde tilbage, hvordan det går. Min gik i stykker efter en måned, det samme for min ven.
#10 Det er vidst ikke en decideret touchscreen. Det er mere som knapperne på f.eks. et keramisk komfur, der er integreret i pladen. Altså hvor der er en blank overflade, men nogen steder kan man "trykke" på knapper ved at berøre den keramiske flade. Det er på samme måde med de 3 knapper på K850i'eren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund