mboost-dp1
Joost beta test
Det var bare fordi at vi var 5 i klassen som havde fået en invite igår på næsten samme tidspunkt (omkring kl 2) og så tænkte jeg på om de var kommet ud af beta stadiet og alle så bare fik invites, men kunne ikke læse noget om det på digg eller newz eller andre steder, og fandt ud af, at der var nogle andre som ikke havde fået invites heller...
Og nej jeg kan ikke invite folk endnu, så lad være med at spørge om det :)
EDIT: rettelse
Og nej jeg kan ikke invite folk endnu, så lad være med at spørge om det :)
EDIT: rettelse
#5 Jeg har endnu ikke hørt om nogen der kan sende invitationer ud, men jeg skal nok dele hvis der kommer nogle.
Anyway er jeg så den eneste der har lagt mærke til Jabber widgetten? Håber det engang vil være med til at viderebringe information om et åbent im-netværk i stedet for at vi for al fremtid er låst til .net messenger service.
Anyway er jeg så den eneste der har lagt mærke til Jabber widgetten? Håber det engang vil være med til at viderebringe information om et åbent im-netværk i stedet for at vi for al fremtid er låst til .net messenger service.
Vel mest fordi der ikke er så forfærdeligt mange invites i omløb, men tror da at man kan regne med at flertallet herinde vil være interesseret når den tid kommer.
Jeg er ihvertfald :P
Jeg er ihvertfald :P
Så er jeg med på vognen. :D
Ud over bufferproblemer i nogen af udsendelserne så er det et ganske fedt lavet. Nogen der ved hvordan skidtet hænger sammen? På requirements-siden står der at upload er en tredjedel af download. Hvad sender den tilbage? Aflaster man serveren i stil med P2P?
PS: Kan klart anbefale Conventioneers Episode 10. Jeg var flad af grin. Ham i jakkesættet er syg i roen.
Ud over bufferproblemer i nogen af udsendelserne så er det et ganske fedt lavet. Nogen der ved hvordan skidtet hænger sammen? På requirements-siden står der at upload er en tredjedel af download. Hvad sender den tilbage? Aflaster man serveren i stil med P2P?
PS: Kan klart anbefale Conventioneers Episode 10. Jeg var flad af grin. Ham i jakkesættet er syg i roen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund