mboost-dp1
Joost Beta
Hey.
Jeg signede mig op til Beta versionen, og fik mail i går med indbydelse.
Så nu har jeg kigget på det.
Er jeg den eneste, der er en smule skuffet? Det kører fint, navigationen er der umiddelbart ikke noget at udsætte på osv, kvaliteten er også helt ok.
Men indholdet? - nogle surf-film, lidt Bullwinkle og verdens stærkeste mand? And that's it? Jeg havde forventet mere, må jeg indrømme.
Jeg signede mig op til Beta versionen, og fik mail i går med indbydelse.
Så nu har jeg kigget på det.
Er jeg den eneste, der er en smule skuffet? Det kører fint, navigationen er der umiddelbart ikke noget at udsætte på osv, kvaliteten er også helt ok.
Men indholdet? - nogle surf-film, lidt Bullwinkle og verdens stærkeste mand? And that's it? Jeg havde forventet mere, må jeg indrømme.
Ja, den er jeg med på.
Det er bare yderst begrænset hvor meget jeg vil bruge det (og altså også finde evt. fejl) - når der ikke er noget materiale jeg vil bruge min tid på.
Hvis de smider sæson 3 af Lost på bordet, så er jeg på!
Det er bare yderst begrænset hvor meget jeg vil bruge det (og altså også finde evt. fejl) - når der ikke er noget materiale jeg vil bruge min tid på.
Hvis de smider sæson 3 af Lost på bordet, så er jeg på!
Jeg kan simpelthen blive så frustreret når man læser om sådan nogle klaphatte som dig har fået en invitation. Især når der sidder nogle der har forstand på hvad de går ind til (så som mig) og ved at de ikke kan tilbyde det store i beta fasen.
Hvis du havde læst lidt om det burde du vide at Joost har fået en aftale igennem med Viacom.
Du har jo ikke fortjent at blive lukket ind igennem nåleøjet.
Hvis du havde læst lidt om det burde du vide at Joost har fået en aftale igennem med Viacom.
Du har jo ikke fortjent at blive lukket ind igennem nåleøjet.
mig mig mig .. den der sender en invite kan gratis hente en cola på min adresse i Silkeborg
henrik (hos) boggie.dk
henrik (hos) boggie.dk
har højst sandsynligt også fået nogle invites, men kan desværre ikke komme på pt. pga jeg sidder på skolen :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund