mboost-dp1
JEG HAR NØJER PÅ! HJÆLP!
Jeg modtog i dag et opkald fra telefonummeret
+864548785694
Det har lagt en besked på min telefonsvarer.
Hvad skal jeg gøre? Hvad er dette?
Ikke en joke.
+864548785694
Det har lagt en besked på min telefonsvarer.
Hvad skal jeg gøre? Hvad er dette?
Ikke en joke.
Undskyld.. skulle have skrevet for 2 sekunder siden. Hvad fuck går det her du på... Klokken er 2:50 man!
jeg har nu hørt beskeden på telefonsvareren..
Det er en asiatisk mand der taler engelsk:
"want you help me find a fixelman" .. (10 sekunders pause) ... og så bliver der blæst ind i røret. Hvorefter han lægger på.
Fuck hvor nøjer. ;D
Det er en asiatisk mand der taler engelsk:
"want you help me find a fixelman" .. (10 sekunders pause) ... og så bliver der blæst ind i røret. Hvorefter han lægger på.
Fuck hvor nøjer. ;D
Det kan sagtens være et telefon kort.. kender en der ringer til mig fra telefon kort, og nr starter med det samme altså +86.
Hun ringer fra nabolandet ;D
Der er de kort man køber, og skraber en pinkode :)
Hun ringer fra nabolandet ;D
Der er de kort man køber, og skraber en pinkode :)
Bare rolig, det er mig som har lejet ham på www.lejemorder.dk, til at gøre dig, ja tavs kalder man det vidst i den branche.
Grunden til at Hong Cock, som han hedder, ringede til dig, var fordi at han stadig er ny i jobbet. Det vil du også opdage når han kommer hjem til dig om lidt tid, da han har en "Ny i Job"-badge på trøjen. Han har ikke lige lært procedurerne endnu.
Men sov trygt.
Muhahaha...
Bare rolig, det er mig som har lejet ham på www.lejemorder.dk, til at gøre dig, ja tavs kalder man det vidst i den branche.
Grunden til at Hong Cock, som han hedder, ringede til dig, var fordi at han stadig er ny i jobbet. Det vil du også opdage når han kommer hjem til dig om lidt tid, da han har en "Ny i Job"-badge på trøjen. Han har ikke lige lært procedurerne endnu.
Men sov trygt.
Muhahaha...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund