mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (4904) skrev:...der ikke helt forstår hvad Doh09 mener xD
...der tror at han er en perv :O
pewbe (4913) skrev:...der æder chokolade, der blev knækket ud i nogen underlige stykker :S
.....der siger: "Nuuuuuuuuuurh, hvor er det synd for dig, så smager det slet ikke af det samme :( det er ligesom pålægchokoladen!o:"
Ronson (4916) skrev:...der går på wc og har chokolade med tilbage til pewbe
...der synes at det hører hjemme i den her tråd...
...der netop har spildt ½ flaske whisky (heldigvis en slave Johnny fodsved), ud over sin fototaske og gulv.
...der synes der lugter godt i værelset nu.
Jakob Jakobsen (4920) skrev:...der netop har spildt ½ flaske whisky (heldigvis en slave Johnny fodsved), ud over sin fototaske og gulv.
..der synes at Jakob burde spilde noget mere når det dufter så godt..
NioBe (4925) skrev:...der er sulten, og håber på at der er noget godt i kantinen idag... Der er skuffet over at kantine menuen stadigvæk er fra Uge 33...
..der spørger Niobe om deres kantine er dyr?
..der fik weekend klokken 12! Og nu skal og på raceren og hente kæresten ved banegården senere. DAMN DET BLIVER EN GOD WEEKEND :'D
#4935 Ellers er der altid udtrykket "vi først skal fjerne bjælken i vort eget øje før vi begynder at rode splinten ud af vor broders".
Jeg kan nemt finde masser af eksempler på Arto-lignende statusindlæg i denne tråd fra dig, men det er du øjensynligt ligeglad med.
Angående asyl har du igen misforstået, hvad folk skriver, men jeg vil gerne lade dig leve i troen, da al diskussion alligevel er nytteløs.
Jeg kan nemt finde masser af eksempler på Arto-lignende statusindlæg i denne tråd fra dig, men det er du øjensynligt ligeglad med.
Angående asyl har du igen misforstået, hvad folk skriver, men jeg vil gerne lade dig leve i troen, da al diskussion alligevel er nytteløs.
Jakob Jakobsen (4932) skrev:...der Tror at Doh09 er forelsket
...der gerne vil informere om at han tåger for groft, og vist bare er en perv xD
Jonasdonbaek (4903) skrev:..der lige har hentet sin nye cykel!
Focus Variado
..der synes at det er underligt at Jonasdonbaek har købt en cykel uden pedaler.. og øjensynligt kun 1 pedal-arm..
NioBe (4940) skrev:...der ÆLSKER dobbeltmoralske mennesker...!
...der HADER dobbeltmoralske mennesker...!
Bare rolig, vi skal nok passe på dig. Hvis du gerne vil have noget hjælp, så har jeg fundet et par link, der kan hjælpe dig med din sindstilstand:
- NetPsykiater.dk
- Wikipedia
Vi ved godt, at det kan være en skræmmende verden.
Bare rolig, vi skal nok passe på dig. Hvis du gerne vil have noget hjælp, så har jeg fundet et par link, der kan hjælpe dig med din sindstilstand:
- NetPsykiater.dk
- Wikipedia
Vi ved godt, at det kan være en skræmmende verden.
...der var på boomtown i nat fra kl 00 til 08, gik i seng kl 10 og stod op igen ved 15 tiden for måske at få rykket døgnrytmen rundt (rawr) til normal igen inden på mandag hvor jeg starter i skole.... endelig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.