mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der, igen, har fundet ud af hvorfor man skal vaske hænder før man klør sig øjet, efter man har lavet chili con carne.
Clauzii (4843) skrev:der siger: Det må have været dansktimerne :D
..der siger at 2 af lektionerne var matematik, min lærer er gravid åbenbart. Og de to andre lektioner var IT, røv sygt. Vores lærer pjækker altid, hvis vi har en fraværstime slår de os nærmest ihjel verbalt.
Tumleren (4859) skrev:..der bestilte et keyboard fra SHG, og så afbestilte det et par minutter efter, da han opdagede det var et US layout. Hvorfor koster et nordisk layout på keyboard plduselig 80 kr mere?
Sådan er det også med logitech G15.
gnarfsan (4860) skrev:...der ikke opdagede det før det kom
..der synes det vil være ekstremt nederen at have et US layout.
Tumleren (4857) skrev:Og det virkede ikke engang :(
Så kan det også bare være ligemeget nå
Bliver vist først opdateret om natten
Tumleren (4859) skrev:..der bestilte et keyboard fra SHG, og så afbestilte det et par minutter efter, da han opdagede det var et US layout. Hvorfor koster et nordisk layout på keyboard plduselig 80 kr mere?
Bare et gæt: fordi de kan lave 60x så mange med US-layout?
Der syntes jeg har nok se til i 3.aargang.....
Lige fået afleveret mit dansk, nu står den så på fysik aflevering... på mandag så er det matematik, med integral regning...
Lige fået afleveret mit dansk, nu står den så på fysik aflevering... på mandag så er det matematik, med integral regning...
Det finder du ud af på andet år...
kort og godt, om integral regning kan det regne arealet ud under en kurve. Kan så også Dreje en linje rundt om en linje i kordinat system...
Bare man laver sine opgaver og følger med i undervisning skulle det være nemt nok...
Det finder du ud af på andet år...
kort og godt, om integral regning kan det regne arealet ud under en kurve. Kan så også Dreje en linje rundt om en linje i kordinat system...
Bare man laver sine opgaver og følger med i undervisning skulle det være nemt nok...
...der er beviset på at man ikke behøver være god til hovedregning for at kunne finde ud af matematik A på HTX :P
..der har fundet det gamle metal musik frem igen, det er flere år siden jeg har hørt det sidst. Det føles ihvertfald sådan.
Rammstein & Metallica - HELL YEARH!
Rammstein & Metallica - HELL YEARH!
...der siger tak. :)
...der også kan konstatere at Lykke Friis (prorektor, KU) ikke aner en brik om fodbold og burde derfor ikke være blevet interviewet om landskampen i aften i Go' Morgen Danmark.
"Jeg synes, Thomas Sørensen skal stå, fordi han har en masse erfaring, fordi han spiller i Premier League."
Lol, og det gør Brian Jensen jo ikke, som du btw. lige har siddet og svinet til!? "Keine experimente". Godt sagt, Lykke.
(...der godt ved, at fodbold ikke kan få jeres pis i kog, men det skulle ud somewhere!)
...der også kan konstatere at Lykke Friis (prorektor, KU) ikke aner en brik om fodbold og burde derfor ikke være blevet interviewet om landskampen i aften i Go' Morgen Danmark.
"Jeg synes, Thomas Sørensen skal stå, fordi han har en masse erfaring, fordi han spiller i Premier League."
Lol, og det gør Brian Jensen jo ikke, som du btw. lige har siddet og svinet til!? "Keine experimente". Godt sagt, Lykke.
(...der godt ved, at fodbold ikke kan få jeres pis i kog, men det skulle ud somewhere!)
Systran (4875) skrev:...der fylder rundt idag :)
..der siger tillykke ;)
NioBe (4885) skrev:...der spørger Woller hvad hans tå fejler?
..der fortæller Niobe at jeg tror at Woller bøvlet med det her kaldes "nedgroet negl"
...der fortæller Doh09 at det er mig der er på billedet xD Originalen er et billede fra ferien 2007 ;D
Han er 34 :) Men Thomas Sørensen er kun et år yngre. Så ham kan der heller ikke være meget fremtid i, bare lige for at bruge dit argument :P
Jo, selvfølgelig er Thomas Sørensen i lige så god form, er en bedre målmand og har flere landsholdskampe i rygsækken, men derfor holder Lykke Friis' argument stadig ikke. Hvad f.... skulle hun være ekspert i fodbold for?? lol
...der nok skal stoppe mit bitcheri nu :)
Han er 34 :) Men Thomas Sørensen er kun et år yngre. Så ham kan der heller ikke være meget fremtid i, bare lige for at bruge dit argument :P
Jo, selvfølgelig er Thomas Sørensen i lige så god form, er en bedre målmand og har flere landsholdskampe i rygsækken, men derfor holder Lykke Friis' argument stadig ikke. Hvad f.... skulle hun være ekspert i fodbold for?? lol
...der nok skal stoppe mit bitcheri nu :)
...Der synes ultimate survival er det værste pis show nogensinde lavet.... de pynter lidt for meget på farerne :P......
Der lige er kommet og skole og æder m og m's :D
Der synes Caek burde indsende flere billeder så folk har noget at lave når de keder sig i dansk osv :P
Der lige er kommet og skole og æder m og m's :D
Der synes Caek burde indsende flere billeder så folk har noget at lave når de keder sig i dansk osv :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.