mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der ikke bryder sig om den venlige modtagelse af Mark. Når man ikke kan regne med, at newz lyncher nye brugere, hvor er vi så henne? Der må da være grænser for galskaben.
...der ikke helt kan finde ud af om han er på dybt vand..
En halvgammel kvinde i træningscentret har tidligere spurgt mig og min ven om hjælp til nogle forskellige maskiner.. Idag overhørte hun så at jeg snakkede om arbejde og fangede lynhurtigt at jeg nok kunne hjælpe hende med hendes computer.. Træt og sløv som jeg er, når jeg ikke at sige fra før hun stort set har inviteret mig hjem på kaffe og kage for at lave hendes computer.
Min ven er overbevist om at hun vil have min krop. Jeg frygter det. What to do? Hun tilbød også penge for det >_<
En halvgammel kvinde i træningscentret har tidligere spurgt mig og min ven om hjælp til nogle forskellige maskiner.. Idag overhørte hun så at jeg snakkede om arbejde og fangede lynhurtigt at jeg nok kunne hjælpe hende med hendes computer.. Træt og sløv som jeg er, når jeg ikke at sige fra før hun stort set har inviteret mig hjem på kaffe og kage for at lave hendes computer.
Min ven er overbevist om at hun vil have min krop. Jeg frygter det. What to do? Hun tilbød også penge for det >_<
Magten (25360) skrev:Min ven er overbevist om at hun vil have min krop. Jeg frygter det. What to do? Hun tilbød også penge for det >_<
Tag pengene, spis kagen og fix den computer. Det er sikkert bare det trådløse netværk der skal sættes op, eller printerdriveren der skal installeres.
Colapusheren (25357) skrev:.. der ikke bryder sig om den venlige modtagelse af Mark. Når man ikke kan regne med, at newz lyncher nye brugere, hvor er vi så henne? Der må da være grænser for galskaben.
Jeg holdt weekend...og straks flader alle af på dn...typisk...men er i gang med at rette op på situationen nu...
Bllets (25358) skrev:Mark eller discgolffyr... (+ Elskov)
Gælder det her tilbud stadig?
Elskov Interessant
Du skal jo svare!?
Grunden til at vi er søde ved Mark, er jo fordi han er en del af KNYZ (Check selv)!
God ide med Lingu. Det vil jeg lige huske på :DHånter (25361) skrev:Penge for sex?! Ja for fanden da... Du vil jo gerne!
Hvis du ikke vil, så smid en besked til Lingu - han vil under alle omstændigheder; også selvom det er ham der skal betale!
Det var vist noget med at hendes computer lukker ned når hun åbner sin email og facebook. Hun virkede ret forvirret, så det er sikkert hendes printer der ikke virker.Colapusheren (25362) skrev:Tag pengene, spis kagen og fix den computer. Det er sikkert bare det trådløse netværk der skal sættes op, eller printerdriveren der skal installeres.
Magten (25366) skrev:Det var vist noget med at hendes computer lukker ned når hun åbner sin email og facebook. Hun virkede ret forvirret, så det er sikkert hendes printer der ikke virker.
Bare sig du ikke kan gøre noget. Det er internettets straf for uvidenhed, og hun må nu sende sin post med Post Danmark, som man gjorde i gamle dage.
Alrekr (25356) skrev:Soooo.. iPad sucks, and so does Windows?
Nope, iPad'en har helt klart den bedste surfoplevelse, jeg hidtil har prøvet. Det eneste, jeg ikke kan er nemid og Newz beskedsystem, af de ting, jeg har en smule brug for.
Windows er der ikke problemer med. Det er min router, der er noget lort, men jeg har bestilt en ny, der skulle komme med posten idag.
gnarfsan (25368) skrev:Nope, iPad'en har helt klart den bedste surfoplevelse, jeg hidtil har prøvet. Det eneste, jeg ikke kan er nemid og Newz beskedsystem, af de ting, jeg har en smule brug for.
Windows er der ikke problemer med. Det er min router, der er noget lort, men jeg har bestilt en ny, der skulle komme med posten idag.
/que pm spam...
terracide (25363) skrev:Folk er vel bare nysgerrige om, da du har fundet dig en rogntæve hvor fedt er den primære bestandel, er lige så fed?
nejnej, jeg har fundet en, hvor vi tilsammen ville være to normalvægtige personer :P
Bllets (25365) skrev:Bllets (25358) skrev:Mark eller discgolffyr... (+ Elskov)
Du skal jo svare!?
Er du da interesseret? Vi kan sikkert godt finde ud af noget med, at du må kigge på, måske endda være med lidt.
Magten (25382) skrev:Det kunne godt være du var den til den side :PBllets (25381) skrev:Ham!? Hvor får du det fra? o.O
Hende... tak! :)
Der står jo ikke noget på KYNZ om det ;)
Der står intet på KYNZ ;)
Jeg er sku ren ninja, der undgår KYNZ herredømmet.. ;)
+Jeg er admin :>
Elskov (25370) skrev:Bllets (25365) skrev:Bllets (25358) skrev:Mark eller discgolffyr... (+ Elskov)
Du skal jo svare!?
Er du da interesseret? Vi kan sikkert godt finde ud af noget med, at du må kigge på, måske endda være med lidt.
Hvor mange må vi komme eller gjaldt tilbuddet kun for ham?
Jeg tænker lidt, at det kunne være perfekt til en newz udflugt.
...der er irriteret over at han skal udføre molbo arbejde for SKAT.
De har ALLE de tal de skal bruge, men i stedet for selv at trække tallene ud og putte dem ind de rigtige steder (som sker for alle danskere med adresse i DK) så skal jeg selv logge ind og gøre det...wft.
De har ALLE de tal de skal bruge, men i stedet for selv at trække tallene ud og putte dem ind de rigtige steder (som sker for alle danskere med adresse i DK) så skal jeg selv logge ind og gøre det...wft.
terracide (25393) skrev:...der er irriteret over at han skal udføre molbo arbejde for SKAT.
Kan det ikke være sådan når du bor i sverige at der er nogle oplysninger De har som SKAT ikke selv kan skaffe?!
NioBe (25394) skrev:terracide (25393) skrev:...der er irriteret over at han skal udføre molbo arbejde for SKAT.
Kan det ikke være sådan når du bor i sverige at der er nogle oplysninger De har som SKAT ikke selv kan skaffe?!
Nope, N00bie.
Jeg gik ud til SKAT, hvor de printede de oplysninger ud jeg skulle bruge...og gav mig det ark hvor jeg skulle taste dem ind.
100% molbo arbejde.
De blev desuden RIGTIGT mugne da jeg spurgte om hvor logikken var i at jeg skulle lge skriver-smølf, med data de havde i systemet og det kunne da kun være for at holde folk kunstigt ansat i skat at de gjorde det på den måde...
Men det er vel prisen for at slippe for danske ekstraskatter og afgifter...*shrugs*
Jeg kan så fortælle, at de er meget underbemandede hos SKAT så alt manuelt arbejde udføres nærmest nærmest kun hvis man ringer til dem. De har heller ikke rigtigt mulighed for at tage særlig mange snydere pga. det.
Yes, min mor arbejder ved SKAT.
Får selv 21.000 kr. tilbage. Hurra for et halvt år skattefrit pga. udlandsarbejde.
Yes, min mor arbejder ved SKAT.
Får selv 21.000 kr. tilbage. Hurra for et halvt år skattefrit pga. udlandsarbejde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.