mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. som glæder sig over de uddybende fejlbeskeder man får fra en local printer.
... som har en mac som den eneste ikke kan printe ud på en local printer.
Console log skrev:D [28/Mar/2011:12:42:32 +0200] [Job 5] Backend returned status 1 (failed)
D [28/Mar/2011:12:42:32 +0200] [Job 5] End of messages
D [28/Mar/2011:12:42:32 +0200] [Job 5] printer-state-reasons=none
... som har en mac som den eneste ikke kan printe ud på en local printer.
Pis. Det er rigtigt! Men der er vist noget Java-noget til iPhone. Jeg prøver selv lige.Josso (25404) skrev:NemID er en Java Applet.
Frash gør det muligt (til en hvis grad) at afvikle Flash.
Der er noget under opsejling.Elskov (25410) skrev:Caek of Doom (25409) skrev:Rasmus064 (25403) skrev:Caek of Doom (25378) skrev:
DET KUNNE DU LIDE HVA?!?!
JA!
;D
sødt :D
Alrekr (25415) skrev:Din dansklærer blev da bare taget hårdt bagfra mens beskeden blev skrevet?
Nah, vi blev enige om at hun bare var plørefuld :P
Ronson (25418) skrev:...der er rigtig glad for [url= her video[/url]. Den viser også meget fint hvorfor det er en canon og hvad en canon er.
Synes nu [url= viser det bedre.
Alrekr (25419) skrev:Ikke siden min far og mor blev skilt og far flyttede. Hvad da?
Jo, nu skal du høre.
Det er fordi jeg længe har gået og leget med tanken om at åbne en ny hjemmeside omhandlende ovenstående emne og i den forbindelse kunne jeg godt bruge nogle brunstige modeller. Du virker utrolig brunstig og så har du tilsyneladende også erfaring på området.
Ville du have noget imod at tage nogen billeder og sende til mig?
Hvis du ikke lige har nogen der kan hjælpe dig, kan jeg anbefale husholdningsredskaber som koste, støvsugere, sofaborde (benene selvfølgelig) og makulatorer.
Jeg synes forøvrigt du virker som en rigtig sød fyr.
Er jeg den eneste der er elsker det her?
(P.S. Hjemmelavet er selvfølgelig bedst, men jeg gider bare ikke rigtig) :)
(P.S. Hjemmelavet er selvfølgelig bedst, men jeg gider bare ikke rigtig) :)
Bllets (25425) skrev:Er jeg den eneste der er elsker det her?
Ja!
Det smager, efter min mening, ekstremt grimt og syntetisk, samtidig med at det er tyndt som pis.
Bllets (25425) skrev:(P.S. Hjemmelavet er selvfølgelig bedst, men jeg gider bare ikke rigtig) :)
Det er nu det bedste og husk at bruge "gammeldags" kærnemælk, ikke det syrnede man får alle steder i dag.
Skal den være færdiglavet, så er der kun et alternativ. Kør i Rema1000 og få en gang Osted Koldskål
Kig desuden på emballagen. "Rigtig" koldskål indeholder ikke tykmælk. Det får det til at smage af H til.
Magten (25429) skrev:Koldskål ftw <3
...der er træt af at høre om det lille rødhårede apparat fra nordjylland..
HOLGER SPISER PIZZA!!
HOLGER HOPPER PÅ TRAMPOLIN!!
HOLGER PILLER NÆSE!!
Ja sgu da, han er jo for helvede ikke blevet lam i løbet af natten.
hvem fanden er Holger? nej, jeg følger ikke med i verden...
Elskov (25430) skrev:
hvem fanden er Holger? nej, jeg følger ikke med i verden...
Det er ham i det stribede røde/hvide tøj, det ved alle da? :P
Jeg så Holger i Nyhederne. Hold da op, en grim unge. Havde jeg givet liv til den rødhårede vanskabning, så havde jeg også dumpet den af i en skov. Stakkels forældre - nu går der nok noget tid, før de tør at prøve igen.
PS: Da jeg så Holger i Nyhederne, havde han ikke fået pizza endnu, for det havde der ikke været tid til. Men han havde fået et stykke franskbrød med kødpølse.
PS: Da jeg så Holger i Nyhederne, havde han ikke fået pizza endnu, for det havde der ikke været tid til. Men han havde fået et stykke franskbrød med kødpølse.
Pas på med den X-Ray, brystkræft er ikke sjovt med en I-Skål.. BELIEVE ME.
...Der har tilføjet 2 sider og rettet en smule på min blog.
Mest glad for; Sektion om Sokker :D
http://femfingerkaj.blogspot.com/p/sokker.html
...Der har tilføjet 2 sider og rettet en smule på min blog.
Mest glad for; Sektion om Sokker :D
http://femfingerkaj.blogspot.com/p/sokker.html
Bllets (25425) skrev:Er jeg den eneste der er elsker det her?
Jakob Jakobsen (25426) skrev:samtidig med at det er tyndt som pis.
De har faktisk fortyndet det mere i år end det var sidste år... Faktisk en imponerende bedrift..
...Der har bestilt Yousee tv :) man får åbenbart 100kr rabat i måneden hvis man bor i Esbjerg.
+ man kan tilkøbe Animal planet Hd, NATGEO HD og NATGEO WILD HD. hvilket jeg har ventet på siden IMMER
+ man kan tilkøbe Animal planet Hd, NATGEO HD og NATGEO WILD HD. hvilket jeg har ventet på siden IMMER
http://yousee.dk/Tv/Tv_fra_YouSee/Mellempakken.asp...
Får den til 208,- :)
Dertil skal jeg ha Yousee plus og favoritkanaler
http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Hvad_er_YouSee_Plu...
"Se alle vores favoritkanaler" i bunden
Får den til 208,- :)
Dertil skal jeg ha Yousee plus og favoritkanaler
http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Hvad_er_YouSee_Plu...
"Se alle vores favoritkanaler" i bunden
...der vil anbefale enhver iPad ejer med iOS 4.3 plus at slå "Betjening af multitasking" (læs: taskswitching med multitouch gestures), da det helt kan erstatte home knappen. Det kræver en mac med Apples gratis Xcode værktøj, så skriv en pm til onkel Ignota, hvis du ikke har en.
terracide (25445) skrev:På en måde.
Telefon i hånd.
Slå hånd hårdt mod hoved.
Forsæt indtil det virkede.
Prøv selv :)
*joke* Nu fik jeg jo ondt i hovdet...:--( */joke*
Magten (25429) skrev:Koldskål ftw <3
...der er træt af at høre om det lille rødhårede apparat fra nordjylland..
HOLGER SPISER PIZZA!!
HOLGER HOPPER PÅ TRAMPOLIN!!
HOLGER PILLER NÆSE!!
Ja sgu da, han er jo for helvede ikke blevet lam i løbet af natten.
...var lige ved at skrive det samme indtil jeg så dit indlæg. Jebus!
Skal vi så også vide hvad han PRÆCIS laver resten af ugen? De har fundet ungen, bum, færdig.
Nu gidder jeg fandeme ikke og høre mere om "Find Holger". Eller skal vi liiiiige vide hvor pepperonien fra pizzen kom fra også?
Der skrider i seng. Sov godt til dem der fortjener det. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.