mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så har du ikke læst om det. (:DiscgolfFyr (25300) skrev:Men er da glad for at være det nyeste medlem af Ø-rådet:D
P.S. (igen)
Fandt dig.
DiscgolfFyr (25300) skrev:Det gik sku hurtig
Det sagde hun også igår! HARHARHARHAR!!!! Hehe... eh..
Daniel-Dane (25301) skrev:P.S. (igen)
Fandt dig.
Tineye ftw?
P.S.
Hvem har vi her?
Jeg har hørt, at Caekofdoom, ved flere lejligheder, har dyrket hård og bestialsk sex med Mark. Faktisk skulle Mark være den første fyr i verden, der blev taget med en strap-on (som Caek selv havde snittet, no less). Forholdet fik dog en brat afslutning, da det gik op for begge parter, at Caekofdoom, på trods af sine rige og mangeårige erfaringer på området, aldrig ville være i stand til at skide nok brun pølle med røven til at tilfredsstille Marks abnorme sult.
Hvis der er noget, som Mark holder mere af end en god omgang splinter i røvmusklen, så er det smagen af nylavet chokoladekage fra bagdelen.
De vil selvfølgelig begge benægte, at begivenhederne har fundet sted som beskrevet, men I ved at det er sandt, for I har læst det på internettet.
Hvis der er noget, som Mark holder mere af end en god omgang splinter i røvmusklen, så er det smagen af nylavet chokoladekage fra bagdelen.
De vil selvfølgelig begge benægte, at begivenhederne har fundet sted som beskrevet, men I ved at det er sandt, for I har læst det på internettet.
Daniel-Dane (25301) skrev:Så har du ikke læst om det. (:
P.S. (igen)
Fandt dig.
Congrats! Havde faktisk troede det ville have taget kortere tid men wtf!
LinguaIgnota (25304) skrev:Jeg har hørt, at Caekofdoom, ved flere lejligheder, har dyrket hård og bestialsk sex med Mark. Faktisk skulle Mark være den første fyr i verden, der blev taget med en strap-on (som Caek selv havde snittet, no less). Forholdet fik dog en brat afslutning, da det gik op for begge parter, at Caekofdoom, på trods af sine rige og mangeårige erfaringer på området, aldrig ville være i stand til at skide nok brun pølle med røven til at tilfredsstille Marks abnorme sult.
What can i say... You read me like an open book. Men du var der jo også selv. Siddende i hjørnet med kødfløjten i hånden og selvom det er lang tid siden længes du jo stadig på igen at få tilfredsstillet dine seksuelle behov
mikk4237880 (25307) skrev:som også hedder Petersen til efternavn
Tillykke du kan følge et facebook link :D
Nej, det dur ikke. Søgning på hans navn på Facebook, indtil samme billede dukker op (ja, han bruger billedet fra Facebook).Alrekr (25302) skrev:Daniel-Dane (25301) skrev:P.S. (igen)
Fandt dig.
Tineye ftw?
...Der påpejer det hedder FACEbook ikke OBJECTbook use pics of your self damnit.
Vi vil gerne se hvad det er for noget hot stuff Lskov har fået fjabberne om
Så du havde ikke overvejet at følge profil id'et som står i url'en til hans billede?Daniel-Dane (25310) skrev:Nej, det dur ikke. Søgning på hans navn på Facebook, indtil samme billede dukker op (ja, han bruger billedet fra Facebook).Alrekr (25302) skrev:Daniel-Dane (25301) skrev:P.S. (igen)
Fandt dig.
Tineye ftw?
Hint: 790303746
Og jo, jeg var gået i seng.
Jo, men jeg kender ikke url'ens struktur. Du må også meget gerne lære mig, hvordan Twitters virker, så vi kan få et stort billede af Caek ind på wiki'en.
Den fangede jeg godt ud fra dit sidste indlæg, men jeg ønsker nu en total gennemgang af alle delene.Magten (25314) skrev:Facebooks ser som regel sådan her ud: 161585_790303746_1167220_q.jpg og er nummer 2 tal.
SlettetBruger (25311) skrev:...Der påpejer det hedder FACEbook ikke OBJECTbook use pics of your self damnit.
Your eyes just could not bear it
... der synes det er lidt sjovt at efter 2 timer inde på newz.dk har jeg en mere fyldig knowyournewz profil end andre brugere der har været her i flere år. Jeg føler mig pave stolt :D
Twitter kan jeg ikke lige gennemskue nu, for det id billederne gemmes under er ikke det samme som profil id'et.
caek: a1.twimg.com/profile_images/190408209/DSC00712_small__normal.JPG
RSS for det id henviser til rv8erdonna og det er næppe caek.
Og _small__normal i filnavnet kan jeg ikke se nogen sammenhæng i. Ihvertfald ikke i forhold til mit eget billede på twitter.
caek: a1.twimg.com/profile_images/190408209/DSC00712_small__normal.JPG
RSS for det id henviser til rv8erdonna og det er næppe caek.
Og _small__normal i filnavnet kan jeg ikke se nogen sammenhæng i. Ihvertfald ikke i forhold til mit eget billede på twitter.
Daniel-Dane (25301) skrev:Så har du ikke læst om det. (:
Sarcasm my good sir. men ville ikke have noget imod en ferie i Nigeria :D
"DSC00712_small__normal.JPG" er sikkert bare hele filnavnet på hendes billede. Det kan være en thumbnail fra kameraet.
"DSC00712_small__normal.JPG" er sikkert bare hele filnavnet på hendes billede. Det kan være en thumbnail fra kameraet.
Nej.DiscgolfFyr (25319) skrev:Sarcasm my good sir [...]
mikk4237880 (25327) skrev:...som syndes det er lidt sjovt at jeg ikke skulle vente 2 måneder før jeg kunne rate folk. :-P
Måske fordi det er din 7. bruger?
Wat? Er jeg gået glip af noget? Hvem er det?vandfarve (25326) skrev:... der er gennembrud i sagen vandfarve vs. uheldig dame.
Desuden har jeg et-eller-andet sted nok afvist den første af de to tosser. Det var relativt klart, men så må vi se, om hun forstod vinket med vognstangen.
Tak til Lingie for det.
Så må du igang med at træne!vandfarve (25325) skrev:Det går tydeligvis for hurtigt, ellers ville jeg ikke klage, vel, flotte fyr?
SlettetBruger (25328) skrev:Måske fordi det er din 7. bruger?
Rolig nu det er kun min 3. bruger.
DD har foresten ændret i knowyournewz siden for min bruger og bare add noget vis der manglet et eller andet. syndes foresten at du skal holde det omkring csstener inde på csstener siden. For ellers er der ikke meget mening i at lave en side for csstener brugeren. :-)
mikk4237880 (25330) skrev:Rolig nu det er kun min 3. bruger.
SIGER du!
...Der har ømme lår og baller. allerede nu. kommer til at gøre SÅ meget nas i overmorgen.
Nogen i esbjerg området der er klar på massage? Jeg kan betale med lapdances, jeg er generelt bedre end de fleste kvinder til at svinge numsen.
mikk4237880 (25330) skrev:Rolig nu det er kun min 3. bruger.
DD har foresten ændret i knowyournewz siden for min bruger og bare add noget vis der manglet et eller andet. syndes foresten at du skal holde det omkring csstener inde på csstener siden. For ellers er der ikke meget mening i at lave en side for csstener brugeren. :-)
Den er spærret for redigering for de fleste. Heldigvis er mine input der stadig :)
Oh, det var dig. Nå, det permban forsvinder nok snart.mikk4237880 (25330) skrev:[@DD:] har foresten ændret i knowyournewz siden for min bruger og bare add noget vis der manglet et eller andet. syndes foresten at du skal holde det omkring csstener inde på csstener siden. For ellers er der ikke meget mening i at lave en side for csstener brugeren. :-)
SlettetBruger (25332) skrev:SIGER du!
Men der var en her fra newz.dk som lavede en bruger som hed mikk42378809(eller også var det et andet tal til sidst). Som kun gjore det for at udgive sig som mig og gøre grin med mig.
Har da lige ændret iden..Alrekr (25334) skrev:mikk4237880 (25330) skrev:Rolig nu det er kun min 3. bruger.
DD har foresten ændret i knowyournewz siden for min bruger og bare....
Den.....)
Csstnere, ud over at være kåret som både Nordeuropas laveste og tykkeste dværg af Guinness Rekordbog
Jep laveste "dværg" som er 192 cm høj og tykkeste som vejer 69 kg.....(Du skulle se den højeste og tyndeste dværg.)
gnarfsan (25339) skrev:...der nu er totalt forvirret... Havde de knald i låget begge to, eller hvad sker der?
Hende uden Bach er inde i varmen (eller, jeg er), mens hende med Bach er ude i varmen.
Jeg aflyste vores aftale i dag, da det ikke gav mening, mens jeg har fået sat en anden date op med pigen uden Bach. Det vil blive episk. Ish.
..som syndes det er skræmmende at der var 2 som rated min steve jobs kommentar som "Relavant"
..som tror at DD hadder mig siden det kun er ca 5% af det der står på knowyournewz som passer.
..som tror at DD hadder mig siden det kun er ca 5% af det der står på knowyournewz som passer.
Nej, jeg gør ikke. Desuden er det lingu, som har skrevet det:mikk4237880 (25341) skrev:..som tror at DD hadder mig siden det kun er ca 5% af det der står som passer.
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Mikk423...
På en side som KUN du har retigheder til at rette på...Daniel-Dane (25342) skrev:Nej, jeg gør ikke. Desuden er det lingu, som har skrevet det:
Syndes enlig det er en god ide det med knowyournewz vis det bare blev taget lidt seriøst. :-)
Ja, nu. Du ødelægger jo hele tiden artiklen.mikk4237880 (25343) skrev:På en side som KUN du har retigheder til at rette på...Daniel-Dane (25342) skrev:Nej, jeg gør ikke. Desuden er det lingu, som har skrevet det:
gnarfsan (25346) skrev:Jeg kan allerede se det for mig: "Ild i jaden" af Vandfarve
Jeg er allerede, and I kid you not, ved at udvikle en lille skattejagt for hende.
Det er lige før, at jeg kan begynde at sælge ideen til andre datere?
PS: Ild i Jaden? Jeg er flad af grin, gnarfsan. Flad af grin! :)
Lidt afhængigt af hvad hun skal finde kan det godt være at det virker lidt afskrække de på nogle piger...vandfarve (25347) skrev:Det er lige før, at jeg kan begynde at sælge ideen til andre datere?
Ja, undskyld, men jeg har brugt mere end én smertefuld time på at hakke den kedelige udgave igennem i oldtidskundskab, og nu vil jeg fandme ha' et eller andet ud af det.vandfarve (25347) skrev:PS: Ild i Jaden? Jeg er flad af grin, gnarfsan. Flad af grin! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.