mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (19586) skrev:Der er vidst en der ikke har set nok Blue Man Group, eller været nok på ekserimentariet som lille :P
Yay BMG har op til 6 rør de slår mere eller mindre tilfældigt på. Det kan lyde godt, men er imho ikke specielt imponerende. Det kunne jeg nok lære at gøre efter rimeligt hurtigt.
Her har de flere oktaver at gøre godt med og bruger dem fuldt ud.
Norrah (19588) skrev:... der tager hatten af for det, men som snart er nød til at vide om du er fra rusland :) What is up Mit all dem Rus`sian links?
Er skam Dansker, men synes der er mange fede russiske sider, hvor der ikke postes 99,7% lortevideoer.
Jeg har desværre ikke så meget held med KillNotes mere :( Det er sjældent det virker synes jeg..SlettetBruger (19604) skrev:Wtf, hvis KillNotes ikke kan så er der intet der kan :D
...der nu også er træt af Telia. En router hos en kunde har skiftet LAN IP (det er ikke første gang det sker på Telia linjer vi overvåger) og jeg fejlmelder den til Telia da det skal rettes tilbage til den gamle opsætning.
Telia: Der står intet i vores logs om at der er ændret noget på den.
Mig: Det er før sket på andre lokationer hos den kunde - også selvom i ikke har gjort noget. Og du kan iøvrigt tjekke jeres egen side med kunde info på, der er den også ændret.
Telia: Det lyder ikke sandsynligt
Mig: Om ikke andet så er det altså sket nogle gange efterhånden.. Sidste gang gik i ind og rettede IP'en hos jer og fik routeren til at hente ny config fra jer hvorefter det virkede.
Telia: Det er ikke muligt. Men jeg sender en tekniker imorgen tidlig.
1 dags nedetid fordi de ikke kan nosse sig sammen og fixe *suk*
Magten (19608) skrev:Jeg har desværre ikke så meget held med KillNotes mere :( Det er sjældent det virker synes jeg..
Hvilken Notes version kører i med? det kan måske være det :) kanske der kører nogen flere processer ved nyere versioner som Killnotes ikke nupper?
Hvis man ser i forhold til tidligere versioner, så er den super nice :) Der er mange ting der er blevet pænere istedet for det oldschool look det havde før. Og så er der væsentlig færre bugs + nogle funktioner er blevet mere logiske.
Men når man som mig kun bruger mail+kalender, så halter Notes stadig noget så grusomt efter fx Outlook :)
Men når man som mig kun bruger mail+kalender, så halter Notes stadig noget så grusomt efter fx Outlook :)
... der syntes det er totalt spild at betale for fast ip hos de danske ISP'er, fordi enten er det dyrt eller ogå fucker de det op alligevel. Det kan meget bedre betale sig at bruge sit hostname, de gider de alligevel aldrig* ændre på =)
aldrig = så lang tid som jeg har haft samme ISP i træk, så ca. 2 års tid :p
aldrig = så lang tid som jeg har haft samme ISP i træk, så ca. 2 års tid :p
... som skulle have lavet pandekager med kød- og grøntsagsfyld. Men pandekagerne er sgu blevet alt for små, så den bliver med fylden ovenpå og niv og naffel.
... fåårk nogle winpandekager!
... fåårk nogle winpandekager!
... som kun skal betale 600 kroner af sin SU i skat næste år. Jeg troede sgu, det var 800. Damn, man får meget SU! :D
#19629 Det går du bare ned foran det lokale gymnasium og skriger.
...Der har en veninde der har gang i en uddannelse alene pga SU. Hun starter nemlig på noget nyt næste år. Men i mellemtiden skulle hun ha noget at tjene penge på. og fordi det ikke rigtig var lang tid nok til at få et arbejde. startede hun på en uddannelse. en uddannelse hun ikke vil noget med.
Til grin.
Selvsamme veninde var åh så stolt da hun forleden kunne proklamere at hun nu støttede dyrenes beskyttelse med 200kr... om året... - - for penge hun får af staten.
...Oh well
...Der har en veninde der har gang i en uddannelse alene pga SU. Hun starter nemlig på noget nyt næste år. Men i mellemtiden skulle hun ha noget at tjene penge på. og fordi det ikke rigtig var lang tid nok til at få et arbejde. startede hun på en uddannelse. en uddannelse hun ikke vil noget med.
Til grin.
Selvsamme veninde var åh så stolt da hun forleden kunne proklamere at hun nu støttede dyrenes beskyttelse med 200kr... om året... - - for penge hun får af staten.
...Oh well
...Der så Prince of Persia med en kammasjuk
Den var egentlig udemærket, sluttede lidt for hurtigt dog. De kunne godt ha puttet mere fyld på slutningen. De havde muligheden for at gøre Jake, overpowered i slutningen med den viden han har. men nej nej
Den var egentlig udemærket, sluttede lidt for hurtigt dog. De kunne godt ha puttet mere fyld på slutningen. De havde muligheden for at gøre Jake, overpowered i slutningen med den viden han har. men nej nej
SlettetBruger (19634) skrev:Et spil der er lavet til en Apple pc.. er ikke et spil :S
Det fandtes også til Amiga. Og kan pt. spilles i emulator.
...der så vil anbefale NioBe dette Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro objektiv.
Ufatteligt godt til portrætter, på trods af at det er et macroobjektiv.
Disse billeder er taget med det:
Snudebille
Miav
Tulipaner
Skal jeg være sikker på at få god kvalitet, så er det meget ofte det objektiv jeg vælger.
Du skal dog huske at købe en modlysblænde til det, det gør en meget stor forskel på billedkvaliteten.
Ufatteligt godt til portrætter, på trods af at det er et macroobjektiv.
Disse billeder er taget med det:
Snudebille
Miav
Tulipaner
Skal jeg være sikker på at få god kvalitet, så er det meget ofte det objektiv jeg vælger.
Du skal dog huske at købe en modlysblænde til det, det gør en meget stor forskel på billedkvaliteten.
.. som egentlig var glad for at kontrollere firmaer på Trustpilot før et evt. køb... indtil jeg i dag så, at Bjarke Chr. er deres topbruger med guldstjerne og det hele.. SUK!
http://www.trustpilot.dk/UserProfile.aspx?UID=1480...
...der siger til Jakob at hun kiggede på denne Canon EFF/2.8, 100 mm (L Macro IS USM) inden hun så hans post.
Men tror at hun ville vælge den han har anbefalet, da hun selv synes at hun fik et godt og hurtigt indblik i hvor gode billederne kan blive med denne. Og at hendes Pol filter ville passe til.
PS. super flotte billeder! :) Er helt misundelig.
Men tror at hun ville vælge den han har anbefalet, da hun selv synes at hun fik et godt og hurtigt indblik i hvor gode billederne kan blive med denne. Og at hendes Pol filter ville passe til.
PS. super flotte billeder! :) Er helt misundelig.
...der takker NioBe og påpeger at den eneste måde man kan lære at tage billeder, er at tage mange billeder.
...der havde taget over 10.000 billeder før han fik en god føling med hans 450D.
...der havde taget over 10.000 billeder før han fik en god føling med hans 450D.
Jakob Jakobsen (19644) skrev:...der takker NioBe og påpeger at den eneste måde man kan lære at tage billeder, er at tage mange billeder.
Ja, der også har fundet ud af at hun skal være bedre til at tømme sine kort, og være mere tålmodig til at tage billeder.
Lige et par spørgsmål: Hvad køre du ellers med af objektiver? Bruger du polfilter nogen sinde!?
Mit primære objektiv er et 17-70mm F2.8-4.5 DC
Farø højbro
Solopgang
Det er dog det næste objektiv der skal erstattes, hvilket bliver med et Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Mit telezoom er et 120-400mm F4.5-5.6 DG APO OS HSM
Det er kun et par måneder gammelt, så det er begrænset hvor meget jeg har haft brugt det endnu.
Iris
Gråspurv
Og så har jeg som sagt et
Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro og et Canon EF 50mm f/1.8 II
Det næste jeg skal have købt, er et Canon 70-200 2.8L IS II USM.
Du kan, på de fleste billeder, se hvilket objektiv jeg har brugt, ved at kigge på dataene under billedet.
Farø højbro
Solopgang
Det er dog det næste objektiv der skal erstattes, hvilket bliver med et Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Mit telezoom er et 120-400mm F4.5-5.6 DG APO OS HSM
Det er kun et par måneder gammelt, så det er begrænset hvor meget jeg har haft brugt det endnu.
Iris
Gråspurv
Og så har jeg som sagt et
Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro og et Canon EF 50mm f/1.8 II
Det næste jeg skal have købt, er et Canon 70-200 2.8L IS II USM.
Du kan, på de fleste billeder, se hvilket objektiv jeg har brugt, ved at kigge på dataene under billedet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.