mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som vist har formået at aflyse en forelæsning ved at skrive, at jeg ikke vidste, om der var nogen. Folk har så tolket det som, at der ikke var nogen.
... nah... Der stod i planen, at der ikke ville være noget, så de laver sikkert bare pjat med mig.
... nah... Der stod i planen, at der ikke ville være noget, så de laver sikkert bare pjat med mig.
...Der lige har bestilt nye sko
http://www.vibramfivefingers.com/products/images/p...
Og ja jeg ved det godt... kænguru skind -.- fuck you!
Og så de her:
http://img828.imageshack.us/img828/1663/sko04.jpg
Dog i en størrelse 40 til min søster... JA 40! -.- FUCK YOU
http://www.vibramfivefingers.com/products/images/p...
Og ja jeg ved det godt... kænguru skind -.- fuck you!
Og så de her:
http://img828.imageshack.us/img828/1663/sko04.jpg
Dog i en størrelse 40 til min søster... JA 40! -.- FUCK YOU
Du ved, hvad man siger om folk med store fødder.SlettetBruger (19653) skrev:størrelse 40 til min søster... JA 40! -.- FUCK YOU
Daniel-Dane (19663) skrev:Okay da, hvilken af søstrene er det, som har en stor pik? Hende uden kæreste eller sminkedamen?
Det er sminkeren
Nej. Sminkeren er ikke rigtigt begyndt at drikke endnu... Hun er jo kun 15,8år for filan.
Men hendes kæreste... som iøvrigt hedder Jean Claude... vil nok ikke af med hende -.-
Hun er "manden" i forholdet :D hun har et hårdt landarbejde med traktorkøren osv, og han gør rent xD
Det er også en af grundende til at hun vil fra for de hårde ting på work. fordi "det er synd for ham" xD
...Der skal vaske tøj nu :D Der for testens skyld smider noget hvidt med i farvevasken... Jeg nægter at tro jeg skal vaske 2 gange for den lille omgang hvid jeg har.
Men hendes kæreste... som iøvrigt hedder Jean Claude... vil nok ikke af med hende -.-
Hun er "manden" i forholdet :D hun har et hårdt landarbejde med traktorkøren osv, og han gør rent xD
Det er også en af grundende til at hun vil fra for de hårde ting på work. fordi "det er synd for ham" xD
...Der skal vaske tøj nu :D Der for testens skyld smider noget hvidt med i farvevasken... Jeg nægter at tro jeg skal vaske 2 gange for den lille omgang hvid jeg har.
Eller folk med forældre der rent faktisk forstår at opdrage børn ;D
Min anden søster begyndte også først efter hun blev 16.
Ya, because we all see how well you turned out to be.SlettetBruger (19672) skrev:Eller folk med forældre der rent faktisk forstår at opdrage børn ;D
Daniel-Dane (19673) skrev:Ya, because we all see how well you turned out to be.SlettetBruger (19672) skrev:Eller folk med forældre der rent faktisk forstår at opdrage børn ;D
Så prøv at forestil dig hvordan det havde været uden ordenlig opdragelse o.O
SlettetBruger (19670) skrev:Hun er jo kun 15,8år for filan.
This is relevant to my interests.
SlettetBruger (19670) skrev:Hun er "manden" i forholdet :D hun har et hårdt landarbejde med traktorkøren osv
Son, I am disappoint.
Hvis man ser på statistikkerne så 16 år da også "sent" :PSlettetBruger (19672) skrev:Eller folk med forældre der rent faktisk forstår at opdrage børn ;D
Men jylland har jo altid været lidt bagud på alle punkter.
Magten (19677) skrev:Men jylland har jo altid været lidt bagud på alle punkter.
:D Tønders "Hotte" steder er fyldt med mindreårige. Det er endda lykkedes mig at støde på nogen 14 årige. Men det er ikke for sjovt vi kalder Queens for Skoletaskestedet.
På Barkleys er man 99% sikker på det er lovligt det man har gang i.
Pointers når du nu skal derned i julen ^^
...der skal på Queens i julen..
Arrrr....!
Tror faktisk slet ikke jeg når i byen derovre i julen.. Vi plejer at være 20-25 stykker til juleaften så det er vældig hyggeligt. D. 25. er der julefrokost :P Den 26. står den så på motorsti til Kjøwenhavn..
Men til Tønder Festival, der skal jeg nok gøre mig for at tørlægge byen! :)
Arrrr....!
Tror faktisk slet ikke jeg når i byen derovre i julen.. Vi plejer at være 20-25 stykker til juleaften så det er vældig hyggeligt. D. 25. er der julefrokost :P Den 26. står den så på motorsti til Kjøwenhavn..
Men til Tønder Festival, der skal jeg nok gøre mig for at tørlægge byen! :)
...vis ekskæreste i starten af forholdet synes det var sjovt at give mig smølfespark i nosserne. Jeg tænkte "Oh what the hell hvis det gør hende glad" Indtil hun en dag gjorde det mens vi var i stuen med hendes forældre. Hun troede det var for sjov jeg trak mig sammen af smerte hver gang...
Hendes far sagde "Eh, du ved godt at det ka ende med han ikke kan få børn" Hvorefter hun gik helt i panik.
Jeg vidste ikke hvad der var værst. Smerten eller at hun gik sådan i panik 3 måneder inde i et forhold. xD
Hendes far sagde "Eh, du ved godt at det ka ende med han ikke kan få børn" Hvorefter hun gik helt i panik.
Jeg vidste ikke hvad der var værst. Smerten eller at hun gik sådan i panik 3 måneder inde i et forhold. xD
...som lige har fundet denne app: http://www.idsoftware.com/rage-mobile/
røvskæg (19681) skrev:PLZ XPLN !
Pegefinger placeres midt på tommelfingeren. tommelfingeren holder på pegefingeren som man forsøger at udstrække.
Pegefingeren frigives med stor styrke ved at "smutte" den af tommelfingeren...
En billedsøgning på google efter "Smølfespark" giver iøvrigt resultater fra en HAWT Asiat fra Arto
zin (19687) skrev:... der igen stiller spørgsmål ved SlettetBrugers sexuelle smag.
^^ TBH havde jeg kun skimtet miniaturet. På den anden side så når hun sikkert at blive gammel nok i den tid det tager mig at ombygge min kælder
...Der afskyr Plastikkirugi... velvidene at kvinder i asian næsten ikke laver andet.
Derfor skal man finde en asiat der er importeret til DK som spæd ^^
...Der har hævet tandkød. og hævede spytkirtler.
Det tegner på der er en forkølelse på vej. lige op til firmajulefrokost :D
Det vidste jeg dog ville ske. idet in kollega sagde at jeg sikkert ville melde fra i sidste øjeblik. Som om det var eneste grund til jeg meldte mig til. Derfor gav jeg hende allerede dér skylden for at jeg ville blive syg ^^
Derfor skal man finde en asiat der er importeret til DK som spæd ^^
...Der har hævet tandkød. og hævede spytkirtler.
Det tegner på der er en forkølelse på vej. lige op til firmajulefrokost :D
Det vidste jeg dog ville ske. idet in kollega sagde at jeg sikkert ville melde fra i sidste øjeblik. Som om det var eneste grund til jeg meldte mig til. Derfor gav jeg hende allerede dér skylden for at jeg ville blive syg ^^
Yes! men dem synes jeg der er langt imellem. For de skal gerne beholde alle de gode asiatiske features ^^
Der lige vil reklamere for min kammerats hjemmeside igen.
http://www.hejnfoto.dk
Han har nemlig lavet en julekalender.
Menu -> Nissepige Julekalender
Der lige vil reklamere for min kammerats hjemmeside igen.
http://www.hejnfoto.dk
Han har nemlig lavet en julekalender.
Menu -> Nissepige Julekalender
Magten (19692) skrev:De bedste er som regel dem der er ½ neger og ½ asiat.. Det giver sgu en god blanding!
Fixed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.