mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der slog ungdomskæresten op og kontaktede hende for at se hvordan det gik. ( Jo alene for at se hvordan det gik, ingen bagtanker, det sikrede jeg mig ved at wanke inden jeg sendte sms'en. Det er bedste måde at sikre en beslutning er god )
Uber dum ide. Hun er på 5 år ikke kommet af med frygten for om en sms er blevet sendt. I den tid det tog mig at forfatte en længere sms på 52 tegn, gensendte hun sms jeg svarede på. og senere skrev en ny med samme indhold + lidt ekstra.
Edit... omg jeg må ha dated en retard... Quelle surprise
Uber dum ide. Hun er på 5 år ikke kommet af med frygten for om en sms er blevet sendt. I den tid det tog mig at forfatte en længere sms på 52 tegn, gensendte hun sms jeg svarede på. og senere skrev en ny med samme indhold + lidt ekstra.
Edit... omg jeg må ha dated en retard... Quelle surprise
NioBe (19407) skrev:...der formaterede sin bærbar...
...der ikke fik noget hurtigere net :(
F-F-S-!
Hvorfor skulle du? :p
Tænker du stadig på det der streaming? ;)
Edit: Kan fortælle min computer også er røv elendig til youtube på det seneste.
Og det er med kabel. Chrome 7.0 på WinXP.
Men her er youtube så utrolig langsom på 5 computer og 2 mobiler...
Tror bare det er Canal Digital der er elendig i aften...
YouTube har det med at være langsom til tider. Sikkert afhængig af hvilket cluster videoen ligger på.
zin (19414) skrev:... der fortæller Bllets at YouTube også var ret langsom for ham (på TDC Fiber, erhverv linie) i går.
... der med en interessant mine, kigger på Zin og spørger "Hvor langsom er 'ret langsom'"?
... der tænker, fordi mine youtube videoer var direkte underlige, nogen loadede slet ikke, andre viste ikke videoer og en enkelt crashede Chrome og IE8 :(
Resten var bare ekstrem langsom :(
Det må være nogle voldsomt gode forbindelser (i overført betydning) du har til youtube hvis du normalt henter 50 sekunders video på 2 sekunder. Eller også lyver du bare.
Jar har godt nok aldrig oplevet, på en hvilken som helst computer på en hvilken som helst forbindelse, youtube loade noget så hurtigt.
Jar har godt nok aldrig oplevet, på en hvilken som helst computer på en hvilken som helst forbindelse, youtube loade noget så hurtigt.
...Der sælger sin søster
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs075....
Hun har ikke haft nogen officiel kæreste siden min far sparkede hendes sorte ven ud ^^ Blacks are trouble he say
nogen single sønderjyder herinde?
xD
Hun har ikke haft nogen officiel kæreste siden min far sparkede hendes sorte ven ud ^^ Blacks are trouble he say
xD
...der sidder på skolen og UV-mapper sin viking.
...der overvejer at smutte hjem for at få noget ædelse.. for derefter at tage over på skolen igen.
...der overvejer at smutte hjem for at få noget ædelse.. for derefter at tage over på skolen igen.
Caek of Doom (19421) skrev:Hvor meget koster hun?
Hun er het dyr, i modsætning til min anden søster*. Den lille sminkedukke.
En kasse Mokai så vinder du hendes hjerte
*
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs402....
Man skulle tro at med de søstre så havde jeg været heldigere med MIT udseene. men ak nej
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1137...
Nej, havde sku ikke lige nogen liggende. Gider ikke til at slutte min stationær til for at finde billeder -.-
Tak... Caek
"The way which many people write "Cæk", simply because it's hard to get the AE character whilst typing.
The work cæk was used often by the editors of EB, to describe an article that was submitted by less intellectual students and were obviously bullshit."
...Der er begyndt på Frasier Sæson 1 igen ^^
Tak... Caek
"The way which many people write "Cæk", simply because it's hard to get the AE character whilst typing.
The work cæk was used often by the editors of EB, to describe an article that was submitted by less intellectual students and were obviously bullshit."
...Der er begyndt på Frasier Sæson 1 igen ^^
Rasmus064 (19426) skrev:#SlettetBruger.
Er der nøgen billeder? Ville da gerne se hvad man køber før det bliver købt.
Det er her jeg normalt ville bryde ind og sige noget i retning af: "Ammen han har skoda ikke nøgenbilleder af sine søstre". Men så kom jeg i tanke om de er synderjyder (yes i did that on purpose), og så er chancen vel egentlig ret så stor.
JEg byder en kasse mokai for den ene hvis hun kan gøre rent, og så nogle five finger sokker til prre for at lave handlen. Der kan ryge nogle sko oveni hvis søsteren ryger med og de ikke er bange for lidt girl on girl family action :D
Du kunne give hende mig i julegave, jeg skal alligevel til Tønder i julen ^_^SlettetBruger (19420) skrev:...Der sælger sin søster
xD
Magten (19429) skrev:Du kunne give hende mig i julegave, jeg skal alligevel til Tønder i julen ^_^
Ditto xD med Tønder.
Familie dernede?
OxxY (19428) skrev:JEg byder en kasse mokai for den ene hvis hun kan gøre rent,
Hendes fritidsjob siden hun var pre-teen var at gøre rent hos naboen :D
Og Han er en 30 årig ungkarl i et kæmpe hus.
+ hun tog sig til tider af svinestierne.
:D
Fivefingers sokker alene koster mere end mokai'erne!
...Der kan konstatere at der har stået en ældre asiatisk dame og råbt "Bidét" ude på gaden i snart 1 time nu
Hey, Der arbejde min mor i hendes i unge dage xD
Relevant info aight.
Nice. Det ligger ude i absolut intetheden. ^^ Meget hyggeligt
Relevant info aight.
...der ikke glæder sig til at skulle bruge hele dagen i morgen på at sætte julepynt op i Stege by.
...der har fundet termokedeldragten og de varme sutter frem.
...der har fundet termokedeldragten og de varme sutter frem.
...der er sulten...
Hvem kører på tanken for mig?
Hvem kører på tanken for mig?
Ja, det er virkelig midt ude i ingenting :D Men et lækkert sted, og så kan man jo lige fylde bilen op i Tyskland ^^SlettetBruger (19433) skrev:Hey, Der arbejde min mor i hendes i unge dage xD
Relevant info aight.
NioBe (19438) skrev:...hvis kaffebar hun valgte netop ikke kunne lave noget the til hende, da maskinerne var i stykker. :(
Maskiner for at lave the?
Barista-fail! The kræver to ting: Varmt vand og en thepose. Med mindre de varmer deres vand op i centrifuger, så behøver de ikke maskiner til at lave the.
...Hvis praktikant hader mig nu
Mail sendt fra mig til hele Esbjerg kontoret:
Emne: Støv og grønne hastigheder
Kære brugere. Det er mig en ære at kunne fremlægge et ganske fordelagtigt tilbud herfra jeres alle sammen dejlige IT afdeling. ( kun gældende i dag! )
Vi har nemlig en såkaldt praktikant, som vi gerne ser får fingrene i nogle lidt mere… beskidte sager. (dem vi ikke selv gider ;D )
Så dem af jer der kan sætte nogen minutter af til det, skal være velkommen til at komme forbi med jeres pc’er, så vil ”vi” blæse dem rene for indenbords støv.
Alternativt, kan ejere af stationære komme forbi og afhente en afmonteringsbandit/praktikant
Støv, er roden til alt ondt!
På sin egen fantastiske vis er støv i stand til at sløve pc’er. Dels fordi det kan være elektrisk ledene, dels fordi det skaber varmeafviklingsproblemer (og støj!).
+ da støv består af op til 80% aflagt menneskehud er det jo også noget af en unødvendig delikatesse man sidder med.
Med håb om at se en masse ivrige brugere: Bon appetit
- Rene
Mail sendt fra mig til hele Esbjerg kontoret:
Emne: Støv og grønne hastigheder
Kære brugere. Det er mig en ære at kunne fremlægge et ganske fordelagtigt tilbud herfra jeres alle sammen dejlige IT afdeling. ( kun gældende i dag! )
Vi har nemlig en såkaldt praktikant, som vi gerne ser får fingrene i nogle lidt mere… beskidte sager. (dem vi ikke selv gider ;D )
Så dem af jer der kan sætte nogen minutter af til det, skal være velkommen til at komme forbi med jeres pc’er, så vil ”vi” blæse dem rene for indenbords støv.
Alternativt, kan ejere af stationære komme forbi og afhente en afmonteringsbandit/praktikant
Støv, er roden til alt ondt!
På sin egen fantastiske vis er støv i stand til at sløve pc’er. Dels fordi det kan være elektrisk ledene, dels fordi det skaber varmeafviklingsproblemer (og støj!).
+ da støv består af op til 80% aflagt menneskehud er det jo også noget af en unødvendig delikatesse man sidder med.
Med håb om at se en masse ivrige brugere: Bon appetit
- Rene
vandfarve (19440) skrev:Maskiner for at lave the?
Barista-fail! The kræver to ting: Varmt vand og en thepose. Med mindre de varmer deres vand op i centrifuger, så behøver de ikke maskiner til at lave the.
Ja, men denne the jeg vil have kræver lidt mere end varmt vand og thepose. Og jeg har ikke flere midler end det.
...der skal passe hund tilsyneladende.
...Der kommer i tanke om at det er iår 10 år siden jeg sidst har "taget" medicin.
Tag den pillegnaskere ;D
Tag den pillegnaskere ;D
Yeah, for det var slet ikke målet :D
Nyd i mellemtiden de to billeder her af vores meget søde"barely 17" picoline
http://img143.imageshack.us/img143/6499/88037457.p...
http://img143.imageshack.us/img143/6346/18866515.p...
Nyd i mellemtiden de to billeder her af vores meget søde"barely 17" picoline
http://img143.imageshack.us/img143/6499/88037457.p...
http://img143.imageshack.us/img143/6346/18866515.p...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.